O gün lisenin ilk günüydü. Farklı bir ortama girmek beni korkutuyordu. Ama bir yandan da yeni arkadaşlar edinmek istiyordum. Yeni okulum biraz karanlık görünüyordu. Gri renginde büyük bir binaydı.
Girişinde ise kocaman harflerle okulun adı yazıyordu. Okulun ilk günü turuncu bir tişört altıma da kot pantolon giymiştim çünkü okulun ilk günü bunun tarzı şeyler giyer gibi gelmişti. Sonrasında çantamı alıp evden çıktım. Okula adımı attığım anda bana bir ürperti geldi.
Herkes de bana garip garip bakıyordu. Benim dışımda nedense herkes gri ve siyah tonları giyinmişti .Okula girince merdivenleri çıkmaya başladım. tabii yukarı çıkıncaya kadar insanların dik dik bakışlarına maruz kaldım. Kendi kendime '' Bu yıl berbat geçicek '' diye söylendim. Sınıfa girdim.
Sınıf ikiye bölünmüştü. Tam anlamıyla ikiye bölünmüştü sıraların bir kısmı duvara doğru diğer kısım ise cama doğru ayrılmıştı. Sadece bir tanesi ikisinin ortasındaydı ve boştu ben de mecbur oraya oturdum. Okul ortamında fazla belli olmayı sevmem sanki bu bana düzenlemiş bir komplo gibi.
Sınıfı ayıran tek özellik bu değil . Bir taraf komple kahverengi tenliyken diğer taraf bembeyazdı. Ben onların ortasında sıkışıp kalmıştım .Bu sınıf ortamı beni germesi yetmemiş gibi iki tarafta birbirlerine aralıksız bakıyorlardı. Bu bakışlar beni korkutuyordu.
Bu yüzden bana da bakmasınlar diye kafamı bile kaldırmadım. Ders bitene kadar zor dayandım. Tenefüs olunca beyaz tenliler yanıma toplandılar. O kadar kişi varken neden ben? Tamam arkadaş edinmek istiyorum ama 14 kişi de benle tanışmak isteyince ürperdim yani.
Kısa saçlı tatlı bir kız adımı sordu. Emma dedim. Biz böyle konuşurken diğer taraf onlara dik dik bakmaya devam ediyordu. Onlara bakarken birşey farkettim beyaz tenlilerden biri yerinde oturuyordu. O da aralarındaki en yakışıklılarıydı.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
İLK BÖLÜM BİRAZ SIKICI OLDU BİLİYORUM.
AMA BEKLEYİN DİĞER BÖLÜMLERİ DAHA GÜZEL OLACAK.
SİZCE HİKEYE NASIL DEVAM EDECEK?
@Mirzezade_Aytac33
@LeeCmr
BU HESABLARA DESTEK OLUR MUSUNUZ?🧸 (GT VE VOTE YAPIYORLAR.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ ve VAMPİR (ARA VERİLDİ)
VampireO andan itibaren dışarı çıkmadım ama bir geldi. Birinin gelmesinde sorun yoktu . Tabii vampir olması dışında.Kapıda onu görünce ve bir çığlık attım. Normalde soğukkanlıyımdır ama insan da karşısında vampir görünce rahat da olamıyor yani. Çığlık atın...