ÇAĞRI

118 53 32
                                    

      Bu notun kimin yazdığını bilmiyordum. Bu yüzden de gitmeye pek istekli değildim. Sonra notu tekrar elime alıp baktım ve bir şey fark ettim, bir numara yazıyordu. Telefonuma numarayı girdim. 

      Telefon kapalıydı ama bir sesli not bırakmıştı. Sesi boğuktu ama '' Bugün yanıma gel yoksa sonrası için garanti veremem'' dediğini anladım sadece. Bu bir tehdit notuydu. Gitsem de gitmesem kötü bir şey olacak gibiydi. Ama gidip yüzleşmeyi seçtim.

     Eyvah okulu unuttum. Hemen koşa koşa evden çıktım. Ama okul kapalıydı. Ahh şu aralar çok unutkanım bugün cumartesi. Neyse dedim bari ormana gideyim. Orman sabah olmasına rağmen sisli ve karanlıktı. Ormanda notu yazan kişiyi beklemeye başladım.

     Sonra bir hışırtı duydum . Galiba beklediğim kişi gelmişti. Ama en beklemeyeceğim kişi geldi, sınıfımızdaki yakışıklı çocuk.  Yanıma doğru geliyordu bakışları farklıydı. Sonra arkamdan beklenmedik bir pençe darbesi aldım. Şaşırmıştı. Kolum çok kötüydü.

      Kolumdaki kanamayı görünce titremeye başladı. Arkamda bir şey daha hissettim. O da arkamda olan şeyi fark etmişti ve beni kolumdan çekip arkasına savurdu. Ben burada geberiyorum bir de beni savuruyordu. Beni daha da öldürecek. 

      Sonra sis daha da yoğunlaştı. Artık onları göremiyordum. Ama duyuyordum. Dövüşme ve bağırma sesleri geliyordu . Bana pençe atan büyük ve güçlü hayvandı . Ama nasıl böyle bir canlıyla bir insan boğuşur ki?

@88_deniz_88( gt ve vote yapıyor.🎀)

@Kitaplarrd (vote yapıyor.🎵)

BU HESAPLARA DESTEK OLUR MUSUNUZ?


MELEZ ve VAMPİR (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin