KAN

74 44 34
                                    

Jacob' a bakıp kaldım. Sadece ona bakıyorum. Gerçekten insanlar öldüğünde değerleri anlanıyor. Kalbim neredeyse duracak. o kadar yavaş atıyordu ki. Arkamda bir bağırış duydum. Bu ses Robert'a aitti. Yanıma geldi boş bakışlarımı farketmişti. Yanıma çömeldi.

Gözlerimden birkaç damla aktı. Robert'ın omuzlarına kendime bıraktım ve ona sımsıkı sarıldım.  bunu beklemiyordu . Yavaşça elleri sırtıma değmeye başladı. göz yaşlarım omzuna akmaya başladı. Kalp atışını hissediyordum. Çok hızlı atıyordu. 

Ellerini yavaşça belimden çekti. Elleriyle göz yaşlarımı sildi. Bana hayran bir şekilde bakıyordu. Sonra ellerimi tuttu. "Gözlerin çok güzel" dedi. sonra dudağıma baktı. Tam gülümsüyorken arkama koşarak bir şey yaklaşıyordu. Robert hemen benim arkama geçti. 

Ve büyük bir pençe boynuna ve göğsüne saplandı. Robert yerde hareketsiz yatıyodu. Benim yine göz rengim kızılın en koyu tonu ellerim de pençe gibi olmuştu. Resmen burnumdan ateş soluyordum. Hiç beklemeden Robert'a saldırana ve arkadakinlere daldım. 

Dövüşte hiç acemi değillerdi. Çok iyiydiler bu konuda. Bir saniyelik dikkat dağınıklığıyla  yere devrildim. Bana yaklaşmaya başladılar. Onlara saldırmak için bir şeyim yoktu. Tek bir kozum vardı; kanlarını içmek.

Bu konuda hiçbir deneyimim yoktu ama en azından boyunlarından kan içeceğimi biliyordum. Derin bir nefes aldım ve dişlerimi bana en yakınımda olanın boynuna geçirdim. Vampirlerin kanı neden bu kadar arzuladıklarını anladım. Çok lezzetliydi.

Hepsinin kanlarını içene kadar durmadım. Hepsi ölünce hemen Robert'ın yanına koştum. Elimle yanağını okşadım oda yavaşça gözlerini açtı. Bana baktı. Dişlerim hala sivriydi bunu farkedince hemen doğruldu ve etrafa aktı. Sonra yüzüme doğru yaklaştı. Sinsice sırıttı. Ve dudakları dudaklarımla birleşti.


İlk kiss geldi🎉🎉 . Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

💕🎉💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MELEZ ve VAMPİR (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin