Bu olaylar her gün tekrarlanıyordu. Zaman geçtikçe de sınıfımdakiler hakkında yeni şeyler öğreniyordum. Mesela beyaz tenliler güneşli günlerde okula gelmiyorlardı .Aslında okuldaki beyaz tenlilerin hiçbiri gelmiyordu. Bu da ben de kuşku uyandırdı.
Okul bitince de koyu tenliler ormana gidiyorlardı. Ya evleri oradaydı ya da başka bir şey vardı. Bu yüzden de ben de merak ettim yani bugün ormanın içinden gidicektim. Ama tabii ormana yalnız gitmek biraz ürkütücü geliyordu bana. Bu yüzden onlara ben de gelebilir miyim diye sordum .
Ve tabii ki cevapları hayır oldu. Zaten en başından beri bunlarla bir şey yapılmayacağını anlamıştım. Ama ben bu gizemi çözücem. Zil çaldığı an çantamı alıp dışarı fırladım. Çünkü saat yedi civarlarıydı ve hava kararmak üzereydi. Bundan dolayı elimi çabuk tutmalıydım.
Orman aşırı sessiz ve karanlıktı . Yolumu sadece Ay aydınlatıyordu. Ben korkudan titrerken sessizliği kurt ulumaları bozdu . Tüylerim diken diken olmuştu. Karşımdan ise kurt olarak tahmin ettiğim bir sürü geçti.
Bu durumda tabii ki tek çarenin çığlık atmak olduğunu düşündüm. Ah ne kadar aptalım. Çığlık atınca sessizlik olmuştu ama sonrasında sesler daha da çoğaldı. Bu da yetmez gibi etrafımda dönmeye başladılar ben de hangi tarafta olduklarını anlamaya çalışırken şuurumu kaybedip düştüm.
Ben düşünce kurtlar dağıldı . Benim üzerime dalarlar gibi gelmişti. ama hemen ortadan kayboldular . Kurtlar dağıldıktan sonra yankılanan adımı duydum . Biri bana sesleniyordu ve ses yaklaşıyordu. Ama devamını hatırlamıyorum.
Sonraki gün yatağımda uyandım. Şaşkındım çünkü en son ormandaydım. Baş ucumda ise bir not vardı. Notta '' Yarın ormana gel'' yazıyordu.
@brokoliliicetea
@eylul134045
BU HESABLARA DESTEK OLUR MUSUNUZ? ( GT VE VOTE YAPIYORLAR)💎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEZ ve VAMPİR (ARA VERİLDİ)
VampirosO andan itibaren dışarı çıkmadım ama bir geldi. Birinin gelmesinde sorun yoktu . Tabii vampir olması dışında.Kapıda onu görünce ve bir çığlık attım. Normalde soğukkanlıyımdır ama insan da karşısında vampir görünce rahat da olamıyor yani. Çığlık atın...