Новий рік. Несподіванка. Інцидент зі світлом.

8 1 3
                                    

Десятий новий рік в житті України був набагато краще, ніж попередні. Купа цукерок, мандаринів, величезна ялинка - на цей раз це була не гілка сосни у відрі з піском, а повноцінне дерево на підставці, яке ледь-ледь вдалося вклинити до вітальні. Коли УНА-УНСО повернувся з інтернату на зимові канікули, вони з Україною почали вирізати сніжинки з паперу і клеїти на стіни, поки УПА навантажував яблуками найкращу качку, яку здобув на базарі. ЗСУ тим часом відсиджувався у власній квартирі - знаючи його, він точно щось планував, і точно щось цікаве.

Нарешті в двері постукали. На порозі з'явився бородатий чоловік в хутряній шапці і білій вишиванці, яка майже повністю прикривала берці. Саме вони його і видали.

- Зе-Се-У! - заверещали Україна і УНА-УНСО разом. - Зе-Се-У! Ми тебе впізнали!

ЗСУ зітхнув і, входячи, аж вдарився маківкою о двері.

- Бляха-муха, - ЗСУ зняв бороду і шапку. - Дав би я вам пендалів, діточки, але свято псувати не хочеться. Спекотно тут, як в Африці. До речі, тримайте.

ЗСУ дав Україні невелику коробку, а УНА-УНСО - коробку побільше.

- Розпаковуйте. Ви ж спати не ляжете, доки не дізнаєтесь, що там, - гигикнув УПА.

Україна відкрив коробку і ахнув. Там був мобільний телефон з доволі великим екраном і зручною клавіатурою, а сріблястий корпус аж блищав.

- Я ж хвилююсь за тебе постійно, як ти в школі, от ми із ЗСУ і скинулись тобі на мобільник. До речі, це новітня модель, будеш найкрутішим в школі. Тільки не давай нікому в руки, це суто твоє.

- Дякую! - усміхнувся Україна. - Я буду його берегти!

- А мені, тато? - насупився УНА-УНСО.

- А ти в інтернаті, тобі навіщо? У вас там регулярні задзвони додому, та й охорона там набагато краще.

- А у нас з охороною все нормально, - відповів Україна. - Її просто немає.

- Ну от. Розумієш тепер? Обділити тебе я не хочу, ти мій син все ж таки. Тому розпаковуй. Тобі сподобається... от коли випустишся, куплю тобі теж найкращий мобільник, який на той момент буде випущено. Не хвилюйся, синку.

В коробці була портативна ігрова консоль з декількома картриджами - переважно шутери і спортивні ігри. Також там були пара футболок найвищої якості і камуфляжний рюкзак.

Країна кульбабокWhere stories live. Discover now