Астарот.

8 1 3
                                    

Україна повертався зі школи. Він знову отримав шістку з російської, і все ще не міг зрозуміти, нащо йому вчити цю мову, якщо він і так нею вільно розмовляє, коли треба.

УПА, звісно, сварити за таке не буде, але Україні було все одно прикро. Україна йшов додому і мріяв про те, щоб російська мова в українських школах викладалася лише для тих, кого вона дійсно цікавить. Нащо вона всім...

Підходячи до помийки біля дому, Україна раптом почув дивне пищання. На смітнику сидів лис, справжній лис, яскраво-рудий, ніби вогонь, з чорними лапами і шикарним хвостом - зі звичайним собакою не сплутаєш. Що він забув на міській помийці, невже він настільки голодний, невже в лісі зовсім нічого їсти?

Україна дістав з рюкзаку пампушку, яку йому ще вранці впакував УПА, і простягнув в бік лиса. Той недовірливо подивився і вже зібрався втікати, але запах часнику і свіжого хлібу ніби зводив його, голодного, з глузду. Лис накинувся на пампушку, мало не вкусивши руку України.

Коли лис доїв, Україна нахилився до нього і обережно прошепотів:

- Слухай... Якщо підеш зі мною, тобі більше не доведеться тут колупатися. Я буду тебе добре годувати. Незабаром зима, і у мене вдома буде тепліше, ніж на вулиці... Підемо?

Лис у відповідь вирячився так, ніби душу хотів висмоктати поглядом.

- Підемо? - якомога лагідніше повторив Україна.

Лис нарешті ліг на смітник, і Україна взяв його на руки і поніс додому.

УПА все ще був у праці. Україна надіявся встигнути вимити лиса - якраз в ванній був шампунь від вошей, людський, але хоча б щось. Україна дістав з-під ванни великого таза, наповнив його водою, розвів шампунь і запхав туди лиса. Той заверещав так голосно, що, якщо б ЗСУ був вдома, він би точно почув і прийшов подивитися, що таке коїться у його друзів-сусідів.

Після того, як Україна, втомлений і з пораненими руками, вимив лиса і протер рушником, той, виглядаючи набагато вогняніше, ніж там, на помийці, вистрибнув з ванної кімнати і побіг коридором. Україна ледь-ледь його наздогнав, заніс в свою кімнату, зачинив двері і почав колупатися в столі. Ось, нарешті. Газета ще радянських часів - УПА її залишив на випадок, якщо не буде вдома туалетного паперу. Україна обрав вільний куточок в кімнаті, розстелив там газету і наказав лисові:

Країна кульбабокWhere stories live. Discover now