alright,

184 31 10
                                    

Atsumu, hardalın en iğrenç tonundaki saçlarını karıştırarak aynada kendine baktı. Pekala, Atsumu kendini beğenirdi. Zaten onu beğenmeyecek biri yoktu. Ama neden şu anda görünüşü hakkında şüphe ediyordu? Atsumu üzerindeki yeni sezon kitine göz attı. Kırmızı ona yakışıyordu, ona yakışmayan yoktu. Atsumu her baktığında tipinin daha da kötüleştiği fikrine varıp aynadan uzaklaştı. Yatağındaki telefonuna uzanıp daha sonra bunun için kendinden nefret edeceği şeyi yaptı.

miyatsumu: omi
almaya gelebilirsin

Ve Atsumu, son hazırlıklarını yaptı. Güzel koktuğundan emin oldu ve kırmızı ceketine uygun ayakkabı seçti. Sakusa'nın bu kadar özenle hazırlanacağını düşünmüyordu. Sahi ya, Atsumu neden bu kadar strese girmişti? O sadece Sakusa'ydı, önemsiz biriydi. Atsumu telefonunu kontrol etti. Dakikalar geçmesine rağmen yanıt yoktu. Tamam, belki bunu geceden haber vermesi gerekiyordu ama insanların fikri değişemez miydi? Sakusa bunu akıl etmeliydi. Atsumu yatağına oturup iç çekti. Sakusa büyük ihtimalle çoktan gitmişti ve Atsumu geç kalacaktı. Sonra Kita-san, Atsumu'yu azarlayacak ve Atsumu kırılacaktı. Hatta Atsumu, Ferrari'den atılacak-
Oh. Bildirim sesi.

kiyoomi: Tanrım, Miya.
Ne evini biliyorum ne adresini.
Biliyorum. |
Ama benden korkarsın |
Ve keşke biraz erken davransaydın, her neyse.
Konumunu at, orada olacağım.

miyatsumu: bagirma bana
*konum*
hizli gel
görüldü

Atsumu rahatlamıştı, en azından işini kaybetmeyecekti. Ferrari'yi seviyordu, her şeyden çok. Atsumu, Sakusa'nın gelmesini beklerken aynasının karşısına tekrar geçti. Kendini süzüyordu. Hafif bir makyajdan zarar gelmeyeceğini düşünem Atsumu, göz altlarını kapattı, hafif bir allık sürdü ve dudaklarını nemlendirdi. Bir kaç gündür uyumuyordu ve tifosilerin karşısına böyle çıkamazdı. Zaten Sakusa için değil, kamera için süsleniyordu.

Atsumu tamamen hazır olduğunda camına atılan bir taşla irkildi. Osamu'nun evde olmadığına şükretti, yoksa Sakusa kafasına saksı yiyebilirdi. Atsumu telefonunu ve ferrari baskılı şapkasını da alarak evden çıktı. Dışarda arabayla onu bekleyen bir Sakusa beklese de umduğunu bulamadı. Motoruna yaslanan, kendisinin giydiğiyle aynı ferrari üstlü, kaskını takmış ve yüz ifadesi okunamayan Sakusa oradaydı. Atsumu ona doğru ilerledi ve tek kaşını kaldırdı.

"Hala neden kaskı takıyorsun?"

Sakusa omuz silkti, cevap vermemeyi tercih etti ve kafasındaki kaskı indirip motorun üzerine bıraktı. Kıvırcık siyah saçlarını savurdu ve Atsumu'ya bakmadan önce maskesini taktı. Tamam, bu ateşliydi. Ama maskesini taktığını gören Atsumu sinirlerinin yükseldiğini hissetti.

"Taşak mı geçiyorsun, yeni duş aldım. Bana pis muamelesi yapamazsın."

"Sana pis muamelesi yapmadım zaten, neyse, gidebilir miyiz?"

"Açıkçası şu an kendi başıma gitmek daha cazip geliyor."

Atsumu bunu dedikten sonra Sakusa maske takmasına rağmen belli olan bir iç çekti ve motorun üzerine bıraktığı kaskı alarak tüm protestolarılarına rağmen Atsumu'ya taktı. Sonrasında motoruna binerek Atsumu'ya baktı. Tek kaşı havada.

"Binmeyi düşünmüyorsun herhalde, Miya?"

Atsumu hala isteksiz gözükse de gitmek için şu an seçeneğinin bu olduğunu biliyordu. Fazla uzatmadan Sakusa'nın arkasına oturdu. Hayır, kilişe yaz dizilerindeki gibi korkup Sakusa'ya sarılmayacaktı. Zaten kaskı vardı, ona yüzde yüz koruma sağlardı.

Sakusa, Atsumu'nun varlığını hissettiğinde görünmeyeceğini bilerek maske altından gülümser ve motoru çalıştırır. Sakusa bilerek fazla hız yapar, bu sayede Atsumu'nun kendisinin beline sarılmasını bekler. Ancak Atsumu o hariç her şeye tutunmaya meyillidir. Sakusa, Atsumu'nun inatçılığına maske altından kıkırdar.

Motor üstündeki görüntüleri bir başkası için garipti. Mizofobi olan bir insan neden bir başkasıyla aynı motora biner, kendisine sarılmasını beklerdi? Sakusa da bilmiyordu, işler Atsumu'ya geldiğinde kendini ona teslim edebileceğini hissediyordu. Sakusa yol boyunca Atsumu'nun sarılmasını bekleyip hayal kurarken sonunda geldiklerinde hayal kırıklığı içinde motordan indi ve Atsumu'nun inmesine yardım etti.

ferrari: Yeni pilotumuz Sakusa Kiyoomi'nin birinci pilotumuz Miya Atsumu ile soru cevap etkinliği Ferrari youtube kanalında yayında! Sürücülerimize teşekkür ederiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ferrari: Yeni pilotumuz Sakusa Kiyoomi'nin birinci pilotumuz Miya Atsumu ile soru cevap etkinliği Ferrari youtube kanalında yayında! Sürücülerimize teşekkür ederiz. @kiyoomi @miyatsumu

tifosiss: yeni favori videom

allforformula: videonun kamera arkası ne zaman gelir? kiyoomi silah zoruyla tutuluyor gibiydi de

miyatsumu: eğlenceli bir etkinlikti😉
kiyoomi: Tekrarlayalım?
miyatsumu: bundan daha onemli islerimiz olacak Omi, yarislarimiz basliyor
tifosiss: omi? 📸

no1driver: atsumu niye video basi kizarikti🤨🤨
miyatsumu: senin postlarini gorup ciktim videoya 💋💋
iwahajime: ?
kiyoomi: ?
sunarin: iwaizumiyi anladik sana noluyor aq

Formula One | SakuAtsu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin