die hard,

172 31 15
                                    

Atsumu pet şişesini kafasına dikerken etrafına göz dikiyordu. Oikawa ve Iwaizumi araçlarına yaslanmış gülüşerek sohbet ediyordu. Suna, Redbull teknik ekibiyle taktik konuşurken Osamu onigirisini ısırıyor ve onları dinliyordu. Kuroo ve Bokuto yeni kitlerine girmeye çalışıyorlar, aptal hareketler sergiliyorlardı. Sakusa ise Ushijima'nın yanındaydı. Atsumu fark etmeden dudaklarını dişleyerek onlara baktı. Yarış stresi değildi, Sakusa neden rakipleriyle konuşuyordu? Atsumu umursamaz göründü, aracının yanına ulaştı.

Teknik ekip aracın son kontrollerini yapıyordu. Atsumu orada dikilip onları izlerken omzunda bir el hissetti. Arkasına dönüp siyah beyaz saçlı çocuğu görmesiyle birlikte gülümsedi ve rahatladığını hissetti. Kita destekleyici bir şekilde omzunu sıktı ve aynı şekilde gülümsedi. Yakında yarış başlayacaktı, arabalar piste dünkü sıralama yarışının sonuçlarına göre dizilmeye başladı. Bu sırada Sakusa yanlarına ulaştı ve ekipten kaskını aldı. Bu sırada Atsumu onun sessizce "Başarılar" dediğini duyabildi.

Atsumu da kaskını alarak aracına doğru adımladı. Etrafına baktığında bir sürü insan, bir sürü ferrari fanı görüyordu. Atsumu güven verici bir şekilde sırıtarak aracına bindi. Dün birinci olmanın sonucu olarak sıranın en önündeydi. Bu onun için bir avantajdı ama Atsumu zaten en önde olmadan da yarışları kazanabilirdi. Tifosiler onu 'Joker' olarak tanımlardı.

Geri sayım sona erdiğinde Lap1 başlamıştı, Atsumu en önde olmayı sürdürürken arkasında Suna ve Oikawa onu takip ediyordu. Pist dardı, Atsumu yanına yaklaşmaya çalışan Suna'ya geçit vermiyor ve ona göre sürüyordu aracı. Atsumu yola odaklandığı sırada radyodan gelen sesler duydu. Kuroo, bariyere çarptığını bildiriyor ve destek talep ediyordu. Atsumu sırıttı, Kuroo ve Bokuto'nun her yarış kaza yapmasına alışkındı. Atsumu ilk turu en hızlı bitiren pilot oldu ve ikinci tura başladı. Bu sırada, Ushijima'nın aracının kendisine çok yaklaştığını fark etti. "Wakatoshi çok yakın." Ferrari radyosuna bildiriyor, Ushijima'ya alan yaratmamaya çalışıyordu.

Atsumu virajlardan dönerken arabada bir sorun olduğunu tespit etti. Freni tutmuyordu. Atsumu yutkundu ve sakinliğini korudu. "Araç şu anda berbat, pit stop istiyorum." Atsumu radyodan seslendi ancak bir yanıt alamadı. Durmasına dair bir emir verilmedi. Atsumu hala yarışa devam ediyordu ama tedirgindi. Ushijima artık arkasında değildi. Hatta, artık arkasında olan takım arkadaşı Sakusa'ydı. Sakusa'nın aracı Atsumu'ya fazla yakındı. Atsumu tekrar radyoya bildirdi. "O çok yakın, çarpışacağız." Atsumu, Sakusa'nın da kendisini duyduğunu bilerek ikaz etti ama sonucunda hiçbir şey alamadı.

Çok geçmeden Sakusa'nın aracı tur 3'e geçerken birinciliği aldı. Şimdi Atsumu onu takip ediyordu ve arkasında Suna vardı. Atsumu, freni tutmadığı için virajlardan dikkatli geçmeye çalışıyordu. Sinirlerinin yükseldiğini hissetti ve bu sefer bağırdı. "Fren yaptığımda araç sağa çekiyor, bu şekilde kimseyle yarışamam amına koyayım!" Atsumu, sesinin tüm pilotlar ve ferrari tarafından duyulduğunu biliyor ve pit stop istiyordu ama isteği yerine gelmiyordu. Sakusa, kendisinin öne geçtiği için Atsumu'nun mızmızlandığını düşünüyor ve onu ciddiye almıyordu. Kaskının içinden sırıtıyordu.

Atsumu, Sakusa'ya çok yakın olmamaya çalışarak peşinden sürerken Suna'nın aracının dibinde olduğunu hissetti. "Sikeyim, beni duyuyor musunuz? Araç şu anda berbat." Atsumu isyanlarına devam etti ve gaza daha çok abandı. Bu şekilde diğer araçlara yakın olması tehlikeliydi. Ancak Redbull aracı, Ferrari aracından daha kapsamlı hazırlanmıştı. Suna zorlanmadan tekrar Atsumu'nun dibindeydi. Suna, Atsumu'nun aracına kasıtlı olarak yaklaştı ve onu pist dışına itti. Atsumu, frenleri tutmadığı için hızlı bir şekilde bariyerlere çarptı. Kazaya karşı sarı bayrak çıktı ve Atsumu araçtan hışımla indi. Arabadan duman çıktığını gördü ve sinirle bağırdı. "Sikeyim, illa bunun mu olması gerekiyordu!"

Formula One | SakuAtsu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin