Sakusa donmuştu. Atsumu'nun ciddiliğinden emin olmak için ona bakıyordu. Atsumu ise ona bakmaktan tamamen kaçınıyordu. "Miya, ne dedin sen?" Sakusa sonunda konuştuğunda Atsumu ona baktı. Yanakları kızarmıştı ve az önceki öpüşmelerinden dolayı olan ifadesi yüzünden çok farklı bir güzelliği vardı. Sakusa kendini geri tutmakta zorlanıyordu.
"Senden hoşlandığımı söyledim, her ne kadar bipolar bir piç olsan da." Atsumu söyledi ve gözlerini devirdi. Sakusa sırıttı, bu Atsumu'nun ilgisini çekti. Sonuçta Sakusa genelde sabit bir ifadeye sabitti. Atsumu, Sakusa'yı incelerken, Sakusa tarafından yatağa itildiğinde bulundukları pozisyonu yeni fark ediyordu. Sakusa, Atsumu'nun üzerine eğildi ve dudaklarını tekrar buluşturdu. Atsumu hemen karşılık verdi, bu sefer ikisi de kendini tutmuyor ve arzularına teslim oluyorlardı. Sakusa dilini öpücüğe katarken eli Atsumu'nun vücudunu keşfediyordu. Sakusa, Atsumu'nun t-shirtünden içeri elini soktu ve Atsumu'nun sıcak tenine dokundu. Sakusa'nın soğukluğunu hissettiğinde Atsumu irkildi ama onu durdurmadı. Sakusa, Atsumu'nun göğüs uçları etrafında daireler çizerken hâlâ Atsumu'yu açlıkla öpüyordu.
Sakusa, Atsumu'nun göğüs uçlarından birini iki parmağıyla kıstırdığında Atsumu dudaklarına karşı inledi. Sakusa, onun inlemelerini duymak istediği için dudaklarından ayrıldı. Dudaklarını Atsumu'nun boynuna konumlandırdı ve boynuna küçük öpücükler bırakmaya başladı. Eş zamanlı olarak göğüs uçlarını sıkıştırıyor ve sıkıyordu. Atsumu boğuk bir şekilde inliyor ve daha fazlası için beli kıvrılıyor, kendini Sakusa'nın eline itiyordu. Sakusa, Atsumu'nun bu kadar muhtaç olmasına sırıttı ve öptüğü noktaları ısırmaya, kendi izlerini bırakmaya başladı. Atsumu eğer kendinde olsaydı iz bırakmamasını, birilerinin görmesi durumunda ne yapacaklarına dair bir şeyler söylerdi ama şu an tek yaptığı sızlanmak ve Sakusa'nın saçlarından tutup kendine bastırmaktı.
Sakusa, mor ve kırmızı izler bıraktığı Atsumu'nun boynuna baktı ve sırıttı. Bu şekilde güzel gözüküyordu, bakışları Atsumu'nun yüzüne çıktı. Arzuladığı, hayal ettiği her şeyden daha güzeldi. Sakusa yutkundu, gözleri kararmıştı ve sertleşmişti. Şimdi durmazlarsa kendini geri tutamazdı. "Atsumu, devam etmeli miyiz?"
Sakusa, derin çıkmasına engel olamadığı ses tonuyla sordu ve altındaki sarışına baktı, bir cevap bekledi. Atsumu ona baktı ve dudaklarını yaladı. "Seni istiyorum, Omi."
Sakusa, Atsumu'nun altında bu şekilde konuştuğunu gördüğünde zaten boşalacakmış gibi hissetti. Yutkundu ve daha fazla tereddüt etmedi, hız kesmeden Atsumu'nun altındaki pantolonunu çıkarttı. 15 yaşında, ilk defa gördüğünde kızlardan bile güzel olduğunu düşündüğü uyluklara şimdi sahipti. Hepsi onundu. İz bırakmak, yemek, ısırmak, her şey için tamamen onundu. Sakusa, Atsumu'nun kalın uyluklarına dokundu ve sıktı. Atsumu'dan bir sızlanma kazandı. Dudaklarını yalayarak Atsumu'nun boxerını da çıkartıp yatağın yanına attı. Şimdi Atsumu altında çıplaktı. Sakusa, gördüğünü ezberlemek ister gibi bir süre Atsumu'yu süzdü, bakışları aşağıda yoğunlaştı. Atsumu büyük değildi ama küçük de sayılmazdı. Sakusa, Atsumu'nun penisini kavradı. Dokunduğu anda Atsumu titredi ve gerildi. İlk defa kendisi dışında biri tarafından dokunuluyordu.
Sakusa, Atsumu'yu okşamaya başladı. Elini yukarı ve aşağı hareket ettiriyor, Atsumu'dan gelen inlemelerle daha da hızlanıyordu. Sakusa, Atsumu'ya doğru eğildi ve Atsumu'nunkini ağzına aldı. Şu anda yaptığı beynine çok yanlış ve pis geliyordu ama Sakusa altındaki bedeni memnun etmek için her şeyi yapardı. Sakusa, Atsumu'yu yaladı ve ağzını kullanmasına izin verdi. Atsumu umutsuzca inliyor ve kendini Sakusa'ya itiyordu, daha fazlası için yalvarıyor gibiydi. Sakusa, ellerini de kullanarak Atsumu'nun testislerini sıkıyor, oynuyordu. Sakusa'nın sıcak ağzının hissine dayanamayan Atsumu zar zor nefes alıyor ve sadece inleyebiliyordu. Atsumu tam bir karmaşaydı. Sakusa'nın istediği gibiydi. Tamamen muhtaç ve istekli. Atsumu kesik nefeslerinin arasından zar zor bir şeyler söylemeyi başardı. "Omi, geleceğim,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Formula One | SakuAtsu
FanfictionMiya Atsumu, Ferrari için yarışan bir f1 pilotuydu ve yeni takım arkadaşı Kiyoomi'den haz etmiyordu. f1 theme, socmed + duz yazi + texting, obsessive behavior