1.Bölüm✵

81 8 14
                                    


  ~Merhaba sevgili okurlar bu benim ilk kitabım, üzerimde ilk kez kitap yazmanın heyecanı, acemiliği ama en fazla mutluluğu var.inşallah kitabımı beğenirsiniz♡ elimden geldikçe bölümleri uzun ve her hafta atmaya çalışacağım bir sorun veya bir şikayetiniz olursa bana özelden veya yorumlarda belirtebilirsiniz, sorularınız da olabilir çekinmeden yazabilirsiniz bana, kötü söz ve küfür içerikli şeyler hariç her türlü eleştiriye açığım ve bunu bana belirtirseniz sevinirim. söyleyeceklerim bu kadar kendinize iyi bakın~

꙳Oy vermeyi ve bolca yorum yapmayı unutmayalım꙳

                  •┈┈┈••✦ ♡ ✦••┈┈┈•

Çınar'ın ağzından;

Güne gözlerimi açmamın sebebi şüphesiz ki Annem'in sesiydi, daha sabahın (bana göre) erken saatlerinde kahvaltı için uykumu bölüyorlardı ve ben bu gün çoğunlukla dışarda olacaktım.

Arkadaşım hatta dostum olan hakan'ın kardeşi hazal Amerika'da okuduğu için okulunu bitirip Türkiye'ye öyle dönecekti. Bu sene okulu bitirği için bu gün Türkiye'de olacaktı.hakan'la beraber onu havalimanından alıcaktık ve akşamına da onun gelişini kutlamak için kapattırdığımız kafeye gidecektik. az kişi olacaktık zaten bizim çocuklar ve Hazal'ın Türkiyedeki birkaç yakın arkadaşı ile birlikte ufak bir eğlence gibi bişey olucaktı.

Hazal'ı en son 4 veya 5 sene önce görmüştüm ve lise sondu galiba fazla bir sohbetimiz yoktu sadece "günaydın, merhaba, iyi geceler " gibi kelimelerle bide arada olan inatlaşmalar dan ibaretti konuşmamız zaten çalışkan bir ögrenci olduğu için genellikle hep ders çalışırdı ve şu an nasıl biri , değişti mi yoksa hala aynı mı bilmiyorum muhtemelen bu gün öğrenirim...

Geç olduğunu farkettiğim için yataktan kalktım telefonumdan saat'te baktım, saat dokuzu otuz sekiz geçiyordu. ilk önce banyoya girdim, işlerimi halledip kısa bir duş aldım. sonra belime havluyu sarıp banyodan çıktım ve dolabım'ı açtım, içinden beyaz kısa kollu tişört ile siyah hafif bol kumaş bir pantolon aldım giyindik'ten sonra aynanın önüne geçtim saçlarıma fön çektim, kol saatimi taktım ve parfüm de sıktıktan sonra beyaz spor ayakkabılarımı giyip son kez aynadaki görüntüm'e baktım sanırım hazırdım, bu gün işe gitmediğim için spor giyinmeyi tercih etmiştim, zaten normal hayatımda da spor takılamayı severdim.
Telefonumu cüzdanımı ve anahtarımı cebime atıp odadan çıktım.

Annem ne kadar kahvaltı yapmam için zorlasa da Hakan'ın beklediğini biraz daha oyalanırsam geç kalacağımı Hazal'ın uçağının saat 11'de ineceğini söyledim. Hakanlar'la arkadaşlığımız 10 senedir devam ettiği için annem Hakan'ın ve diğer arkadaşlarımın aileleriyle tanışıyordu hazal özellikle elinde büyümüş sayıldığı için ona bolca selam söylememi ve bizim eve bulduğu ilk fırsatta gelmesi gerektiğini söylememi ve fazla geç kalmamamı belirttikten sonra beni kapıya kadar geçirdi. Hızlıca asansöre bindim aşağı inerken yolda kapıcı hasan Amca'ya selam verip arabaya atladım.

Arabayı hızlıca çalıştırıp evin bahçesinden çıktım. gidip Hakan'ı almam lazımdı.evleri uzak olmasa da yürüyerek gidecek kadar da yakın değildi ve hakan'ın arabası arızalandığı için hazal'ı almaya benim arabamla gidecektik.trafik ışıklarında durduğumda kolumdaki saat'e baktım, on'u çeyrek geçiyordu. Neyse ki hala zaman vardı, ama bu Hakan'ın çenesinden kurtulacağım anlamına gelmiyordu. kesin evden erken çıkmadığım için söylenecekti.
Son sokağı da geçtikten sonra onların evini görmüştüm ve Hakan, bana olduğunu anladığım bir sinirle bahçenin kapısına yaslanmış beni bekliyordu. arabayı görünce "sonunda" der gibi bakıp yaslandığı yerden doğruldu. o da benim gibi siyah kumaş pantolon ve üstüne beyaz geniş gömlek ile siyah spor bir ayakkabı giymişti.

ARKADAŞIMIN KARDEŞİ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin