3.Bölüm✵

75 4 98
                                    

Bomba gibi bir bölümle geldim iyi okumalar...

Haklılık kavramı; haklı olan kişi herkese göre değişir. bir kavga olur,onun suçlusu aslında yoktur çünki herkes kendi bakış açısı ile doğru olanı yapanı haklı bulur. Çoğu insan toplumda dışlanmamak için kendi doğrularından vazgeçer, çünki herkesin çıkar derdinde olduğu bu devirde, çoğunluk ne derse o doğru olarak kabul edilir. Belki de insanlar kendi doğrusundan şaşmayıp kaybetme korkusu olmadan fikirlerini açıkça ve özgürce dile getirseydi, Şu an doğru bildiğimiz birçok yanlış bizi hata yapmaya sürüklemezdi.

~

Yazarın anlatımıyla;

Hakan hızlı adımlarla evden çıkmıştı. Çınar beyimiz gene yapmıştı yapacağını.
Direk evlerinin biraz ötesi olan karşı apartmanın olduğu sokağa doğru ilerledi. Onu da karşı apartmanın yöneticisi aramıştı. Hakanı tanıdığı için çınarla da ayak üstü bir sohbetleri olmuştu. O haber vermişti çınarın kavga ettiğini Hakan'a.
....

Çınar arabasıyla hakanları almaya giderken onların evine yaklaştığı sırada ara sokaktan bi araba çıkmıştı ve hızını alamayıp çınarın arabasına çarpmıştı. arabanın ön kaportasının boyası kalkmıştı ve hafif içeri doğru çökmüştü. Çınar kendi hatası olmayan bir sebepten ona çarpan arabanın sahibine sinirle bakarken adam hem ona çarpıp hemde üste çıkmak istercesine çınar'ı suçlayıp, kendini savunuyordu.

"Ya kardeşim önüne baksana ne diye arabanı önüme kırıyorsun" dedi adam. Çınar anlamaz gözlerle adama bakıp.

"Sen ne anlatıyon be abi. başlatma ha hem kurallara uymuyorsun!, hem arabama çarpıyorsun bide üstüne haklı çıkmaya kalkıyorsun, delirtme lan beni!" dedi çınar tehdit edercesine tıslayarak resmen boyun damarları sertleşmiş ve belirginleşmişti. Burnundan soluyordu.

"Delirirsen ne olur ha göster de göreyim. Daha dünki çocuk gelmiş bana artistlik yapıyor." dedi adam. Konuşmasına bakılırsa Kafası güzeldi ve alkollü araba kullanıyordu tabi ki kaza yapardı. Çınar deliye dönmüştü ne demek dünki çocuk! Bu adam kendini ne sanıyordu, sabah kahvaltı yerine yürek mi yemişti de onun karşısında böyle dikleniyordu.

"Lan sen belanı mı arıyorsun çık git bende bulma zaten sinirliyim bak sana patlarım!" dedi çınar.

Adam hala dalga geçercesine "ooo adama bak nasıl racon kesiyor ama dikkat et de dayak yeme herkes benim gibi sakin kalmaz" dedi adam. Yok bu adam onunla resmen dalga geçiyordu. Çınar zaten geç kalmıştı artık günah ondan gitmişti ama napsın çok bile sabretmişti.

Çınar açık olan arabanın kapısını tutuarak arabadan indi o sırada adam ona doğru gelmeye başlayınca çınar da adama doğru yürğmeye başladı. Adam tam çınarın yanına dengesiz adımlarla gelmiş ve tam elini kaldırdığı sırada elli havada asılı kalmıştı çünki çınar elini havada tutmuştu."Valla sen kaşındın" dedi ve Allah ne verdiyse iki omzundan tutup adamın yüzünün tam ortasına kafa attı. Adam sende leyerek geri savrulunca çınar hırsını alamadan tekrar tutu adamı ve bu sefer de yumruğunu adamı sol gözüne indirdi. Adam sarhoşluğun ve çınar'ın darbeleri nin etkisiyle yere düştü. Çınar bu sefer adamın karnını tekmelemeye başladı. Adam artık kan kusmaya başlayınca çınar son kez adamı doğrulttu ve son darbeyi de elleriyle yüzüne indirince adam bayıldı.

Yoldan geçen mahalleli adamın etrafına toplandı adamın durumunu kontrol etmek için hemen nabzı kontrol ettiler neyse ki atıyordu. Ama bu iyi olduğu anlamına gelmiyordu. Çınarın da kafa ve yumruk atmanın etkisiyle, elleri zedelemişti ve başı kanıyordu.

Çınar bunu önemsemeyerek yerde baygın adama baktı. O sırada ileriden Hakan'ın geldiğini gördü. Hakan direk gelip yerde baygın yatan adamın yanına çöktü ve yolda geçen bir teyzenin uzattığı kolonya ile adamı kendine getirdi. Adam ayılıp etrafı sorgularken hakan mahallenin genç erkeklerini çağırıp adamı bi hastaneye götürmelerini istedi ve sarhoş olduğu belli olan adamı yolda ayıltmaları gerektiğini söyledi.gençler Abisi gibi gördükleri hakanın lafını ikiletmediler. Hakan sinir saçan gözleri ile çınara baktı.

ARKADAŞIMIN KARDEŞİ✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin