summer night for friends chapter2

25 5 5
                                    

"Lavin kızım arkadaşların ağaç oldu galiba ben bi sulamaya çıkıyorum."

L"abartma anne iniyorum şimdi."

Elimdeki lipglossu çantama atıp merdivenlerden koşarcasına aşağı indim.

L~Geldim hadi gidelim

S~Ooo Lavin hanım hazırlanmanız bitmiş şoklar içerisindeyim

E~Selim boşu keste gidelim artık

L~Evet ya ne kadar mızmız oldun sen

S~Benim sıçmama izin vermiyordunuz beklememek için

L~Burak yok mu

B~O önden gitmiş bizi bekliyor. He bir de yanında kuzeni varmış tanıştıracakmış bizi.

E~Hadi gidip tanışalım bakalım

Bisikletlere atlayıp sahildeki kafenin yolunu tutmuştuk. Yol boyu Selim'in söylenmesinin ardından sahile varmıştık.

Eda ve Beril'in koluna girdim. Selimi arkamızda bırakarak Burak'ın oturduğu masaya ilerledik.

L~Hellooo

Br~Selam

Beril Burak'ın yanağını öpüp yanındaki sandalyeye oturdu.

S~Selam

Br~selam kardeşim

S~Bir dahakine buluşurken benim "summer beach girl" makyajımın bitmesini bekleyeceksiniz hepiniz.

Br~Ne saçmalıyo bu

B~Off yine boş yapıyo işte

L~Ee Burak kuzenin nerde?

Br~içecek alıyordu en son

Burak arkama bakarak işaret etti

Br~Heh geldi

Yanıma yaklaşıp duran bedene baktığım an küçük bir şok geçirmiştim. Hayat benimle dalga geçmeyi seviyor olmalıydı, dün boğmaya çalıştığım çocuğun Burak'ın kuzeni olmasının başka bir açıklaması olamazdı çünkü.

Br~Tanıştırayım kuzenim Atlas

A~Merhaba

Adının Atlas olduğunu öğrendiğim ukala çocuk herkesle merhabalaştıktan sonra sıra bana gelmişti. Bana dönüp merhaba demesiyle şaşırıp kaşlarını çatması bir oldu.

A~Sen

L~Hmm ben

E~Tanışıyor musunuz?

A~Evet dün beni boğmaya çalışmıştı kendisi

Br~Anlattığın kız Lavin miydi?

Burak şaşırmış bir şekilde Atlas'a bakıyor, diğerleri ise ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

L~Bi dakika öncelikle ilk sen beni boğmaya çalışmıştın hatırlatırım.

A~Aa pardon sessiz sessiz insana yaklaşıp onu birden tutup çeken birine sarılarak karşılık vermeliydim haklısın.

B~Noluyo bize de anlatmak ister misiniz acaba?

Beril'in konuşmasıyla ona döndük. ArdındanAtlas gıcık bir gülümsemeyle bana bakıp konuştu.

A~Buyur sen anlat, malum ben yanlış ve eksik anlatıyorum ya.

L~Yok sen anlat hiç çekinme

E~Of bir oturun yerinize anlatın şunu.

İkimizde sandalyelere oturup dün olanları "sakince" anlattık.

S~Kısacası az kalsın birbirinizi öldürecektiniz

B~Selim abartma sende

Br~Bende diyorum bu kız kim acaba

L~Burak sizin kuzen olduğunuza emin misin? Gram alakanız yokta.

A~Pardon neyimiz alakasızmış?

L~Burak kibar, saygılı, eğlenceli ,"insanları boğmaya çalışmayan" biri de o yüzden dedim. Senin gibi odun, ukala, gıcık ve insan boğmaya çalışan biri değil.

A~Sen herhalde kendinden bir habersin.

L~Pardon neyim varmış benim?

A~Aa neyin yok ki.

L~Bak çocuk Burak'ın kuzenisin diye bir şey demiyorum ama beni biraz daha kızdırırsan bu sefer cidden şuracıkta boğarım seni.

A~Burak sinir hastası insanlarla mı arkadaşlık kuruyorsun cidden hiç yakıştıramadım sana

Br~Tamam bu kadar gerginlik yeter lütfen

B~Bencede yeter. Ee Atlas ilk defa mı geliyorsun buralara

Beril daha fazla atışmayalım diye konuyu değiştirmeye çalışıyordu

A~Birkaç sene önce gelmiştim aslında ama baya geçti üstünden

L~Umarım gider ve birkaç sene daha gelmezsin.

A~Hayallerini yıkmak istemezdim ama artık her sene burdayım.

L~Tüh be desene birbirimizi görmek zorunda kalıcaz

A~Malesef

S~Didişmeyi keserseniz sohbet edicez

Selim'in ardından ikimizde sustuk. Oluşan sessizliğin yarattığı ortamı bozmak için Burak aklına ilk gelen şeyi söylemişti.

Br~Beril'i biliyosun zaten bahsetmiştim sana

A~Evet hatırlıyorum yakışıyorsunuz

B~Teşekkürler

Sinirli bir şekilde muhabbetlerini dinliyordum. Birden saçına yapışma isteğimi bastırmaya çalışırken dinlemek pek kolay olmuyordu tabi.

Sohbet baya ilerlemişti herkes halinden memnun, gülüp eğleniyordu. Ben de pek umursamadan sohbete dahil oluyordum. Tüm sohbet boyunca Atlas ile tek muhabbetimiz birbirimize laf sokmaya çalışmak olmuştu. Hayır yani kızlarda niye bu kadar gülüyorsa şu ukala çocuğa.

L~Kalksak mı geç oldu

E~Bencede kalkalım

Hepimiz kalktıktan sonra bisikletlerin oraya ilerledik.

S~Yarın sabah görüşürüz o zaman

B~Tanışmamız iyi oldu yarın görüşürüz Atlas.

A~Aynen

Göz devirip bisikletime bindim. O sırada arkamdan yaklaşıp kulağıma çarpan nefesle duraksadım.

A~Yeni tanıştığın insana görüşürüz dememek kabalıktır. Uyarıyım dedim.
Neyse yarın görüşürüz LavinCİM

Kafamı ona çevirip yapmacık bir gülüşle konuştum bende.

L~Tabi tabi görüşürüz AtlasCIM

Uzaklaşıp kendi bisikletine ilerledi. O sinir bozucu gıcık gülümsemesiyle hala daha bana bakıyordu. Ben de ona bakıp göz devirince üzülmüş gibi yalandan dudağını büzdü. Bu hareketine karşılık yüzümü buruşturdum. Yüzümü buruşturduğumu görünce salak salak sırıtıp bana öpücük attı. Sonrasındaysa bisikletine binip defolup gitti.

Bu aptal çocukla çok uğraşacağım belli

_________________________________________

Biraz saçma oldu gibi ama neyse

🐚🪸🪼








DenizkızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin