waves in my brain chapter6

14 5 4
                                    

Televizyonun karşısında mayışmış halde yatıyordum. Dün geceden sonra hala kalbim düzene girememişti. Sabah çocuklar denize çağırmıştılar, ama ben saçma sapan davranıp pot kırmak istemediğimden onlara dün gece üşüttüğüm hakkında yalan söylemiş ve evde kalmayı tercih etmiştim. Şimdi ise bu sıcakta evde tıkılmış can sıkıntısından patlıyordum.

"Lavin kızım sadece dün şarkı söyledi diye çocuğa aşık olmadın ya ne bu haller?"

"Ne aşk mı pff saçmalama imkanı yok."

Kendi kendime mi cevap vermiştim ben? Harika sıcaktan delirmiştim. Yattığım yerden kalkıp kendime kahve yapmak için mutfağa ilerledim. Makineyi çalıştırıp kahvenin olmasını beklemeye başladım.

"Fazla tepki veriyorum. Büyük ihtimal sadece benimle uğraşmak için öyle bir şarkı söyledi. Evet öyle olmalıydı."

Makineden gelen sesle kendi kendime konuşmayı bırakıp kahve bardağımı elime aldım. Kalktığım yere geri dönüp kanepeye yerleştiğim sırada annem yanıma gelmişti.

-Kızım dışarıda arkadaşın gelmiş seni bekliyor

L~Beril mi gelmiş?

-Yok bitane çocuk geldi. Atlasmış adı.

Duyduğum isimle anında yerimden fırladım.

L~Tamam anne sen gir içeri ben bakarım şimdi.

Napıcaktım şimdi ben, üşüttüğümü söylemiştim. Telaşla etrafıma bakınırken aklıma gelen fikirle koltuk örtüsünü hızlıca üstüme geçirmiş, elimle gözlerimi yorgun görünmesi adına ovuşturmuştum. Hala sıcak olan kahve bardağımı alnıma yapıştırarak ateşim varmış gibi durmasını sağladım.

Kapıdan dışarı çıktığımda bahçe kapısının önünde duran Atlas'ı görmemle birlikte kendimi iyice hasta moduna sokup yanına ilerlemiştim.
Yorgun ve uykulu bir sesle konuştum.

L~Selam, bir şey mi oldu?

Atlas sesimi duymasıyla birlikte bana doğru dönüp beni baştan aşağı şöyle bir süzdü.

A~Baya kötü görünüyorsun

L~Evet ya dün gece fena üşütmüşüm. Ateşim falan çıktı hatta.

A~Öyle mi? bi bakayım.

Atlas birden dibime girmiş eliyle alnıma dokunmuştu. Böyle bir temasta bulunmasını beklemediğimden gözlerimi kocaman açmıştım.

Elinin diğerini kendi alnına götürüp biraz öylece bekledi. Ardından bir kaç adım gerileyip elini alnımdan çekti.

A~Haklısın baya bi ateşin var.

Karşısında put gibi dikilip sadece başımla onaylanmıştım dediğini.
Kendime gelip konuştum.

L~Sen niye gelmiştin

Atlas eliyle beklememi işaret edip. Bisikletinde asılı olan çantasını karıştırıp içinden bir şey alıp geri yanıma döndü.

A~Dün bunu düşürmüşsün. Eda senin olduğunu söyledi.

Atlas avucundaki bilekliği bana doğru uzatmıştı. Bilekliğimi gördüğüm an, düşürdüğümü daha yeni fark etmiştim.

L~Evet benim. Getirdiğin için teşekkür ederim.

A~Rica ederim.

L~Şey ben içeri geçeyim o zaman görüşürüz.

A~Çabuk iyileşmeye çalış deniz kızı, sen olmayınca didişecek birini bulamıyorum.

DenizkızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin