15.GEÇMİŞ

16 3 4
                                    

Berradan...

Annem ile hızla zaman makinesinin yanına gittik. Hasan abi hala oradaydı.

Annem hiç vakit kaybetmeden makineyi incelemeye başladı. Gerçekten dediği gibi kolay olucakmıydı acaba?

"Neler oluyor? Leman burda napıyor?"dedi Hasan abi. Asıl sen burada ne yapıyorsun demek istiyordum da işte saygı.

"Geçmişe gitme konusunda ciddiydim ben. İşte annemde bana yardımcı oluyor."

Hasan başta biraz şaşırmıştı. Sonra ise anladığını belli eden mırıltılar çıkardı.

"Evett tamda dediğim gibi metal sorunu varmış. Akşama doğru biter diye tahmin ediyorum."

"Gerçekten mi??"

Annem başını sallamıştı gülümseyerek. Sonra tekrardan bana dönerek konuştu.

"Şimdi sen gidio ihtiyacın olan her şeyi alıyorsun. Serra ve diğer kızlar içinde bir şeyler al. Hazırlıksız gittiler çünkü hadi geç olmadan git. Bende makineyi çalıştırayım."

Anneme başımı sallayıl hızla uzaklaştım ordan. Eve doğru hızlı adımla ile yürümeye başladım. Çok heycanlıydım.

İçeri girer girmez bir çanta aldım elime ve düşünmeye başladım. Bize neler lazım olur??

Önce bir kaç kıyfet aldım. Diğer kızlara da aldım. Bedenlerimiz hemen hemen aynıydı. Biraz bakım malzemeleri yani diş fırçası tarak vb. Şeyler aldım. Nolucağı belli olmazdı çünkü.

Son olarak bir kaç şey daha alarak çantayı doldumuştum. Zaten çok kalmayız diye düşünüyordum. Hesapladığıma göre ilk kızın ölüm günü geçmişti ve onlara bir gün sonra yani yarın diğer kızın ölüm günüydü. Tabi yanılmıyorsam öyleydi.

Ben çantayı hazırladıktan bir duş alıp çıkmıştım evden. Ben tüm bunları yaparken hava kararmıştı bile.

Tekrardan lunaparka doğru gittim. Makineye doğru yaklaştığımda içinde bir kaç ışığın yandığını gördüm ve kapısı falanda onarılmıştı.

Ben makineyi incelerken annem yanıma geldi.

"Evet her şey bitti. Son kez bir kontrol yapıcam ama bundan önce biraz seninle konuşalım."

Neyse ki Hasan abi şuan da yoktu.

"Şimdi zamanı kızların gittiği günün iki gün sonrasına ayarladım. Yani aynı zaman diliminde olucaksınız. Şimdi oraya gidince nereye gidiceksin ve bu kızları nasıl bulucaksın söylüyorum. Adım gibi eminim ki Serra mutlaka bu iş için lemana, yani gençliğimle konuşmuştur ve o da onlara yardım etmiştir. Çünkü o zamanlar da uğraşıyordum bu işlerle. O zamanlar tek yaşıyordum emin değilim ama ihtimal var ki Leman onları evine davet etmiş olabilir yani ilk işin onun evine gitmek olsun. Şimdi sana evinin nerde olduğunu anlatıcam. "

Dikkatle annemi dinlemeye başladım.
Annem uzun uzun anlattıktan sonra bunları unutmamak üzere kafama kodladım. Zaten unutmazdım çünkü aynı şehirdi az çok biliyordum tabii yeni taşındım biraz sıkıntı vardı ama yine de sorun olucağını düşünmüyordum.

"Peki kızlar ya orda değilse"

"Ki, orda değiller."
Kaşlarımı çattım. Ne demek istediğini anlamamıştım.

"Detaylı bir şekilde düşündüm. Şuan gitmen için ayarladığım tarihte bir olay varmıydı yokmuydu diye falan. Sonra hatırladım ki bir havuzlu parti günü eğer her şey dediğimiz gibi giderse , sen orda olduğun zaman onlar bir partide olucaklar. Ha bu kesin olarak bizim kızların gittiği anlamına gelmiyor. Ama bence gittiler. Ben gitmemiştim bu yüzden gidersen beni evde bulursun ama kızlar Lemanı ikna edip götürmüş olabilirler. Şimdi yapman gereken tek şey evime gitmen eğer orada değilsem bil ki partideler ve kızlar da yanında. Onları oturup bekle. Ne kadar saat geçerse geçsin ben mutlaka gelicem o eve. Hem doğru zamanda olduğuna emin olmak istiyorsan da birine sor ki içinde şüphe olmasın. Tamam mı?"

TİME MACHİNE(who are you?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin