Elime kalemimi aldım . Zaten ne yazsam gerçekleşmeyecekti o yüzden ben de diğer dünyaları görmek istiyorum yazdım. Defteri sonrasında odanın köşesine fırlattım. Ve sonrasında bana uyku bastırdı ben de yatağa kendimi attım.
Sabah kalktığımda başım feci bir şekilde zonkluyordu. Defter de yanı başımdaydı. Sonradan farkettim burası benim odam değildi. Odam iki kişilik bir hapishane gibiydi. Kapıda ise yemek saatleri yazıyordu. Ben şaşkınlığı daha üzerimden atamamışken kapıdan bir kız girdi.
'' Sandra hadi gel artık yoksa idam edileceksin'' Sandra'mı ? İdam mı? Kızın dediğini hiç anlayamamıştım. '' Galiba beni biriyle karıştırdın benim adım Sky ''dedim. Tabi canım deyip beni dışarı çıkardı. Burası gerçekten bir hapishaneydi. Herkes çok zayıftı.
Üç kat aşağı indikten sonra kız bir şey farketmiş olacak ki kafanı ey dedi. Benim anlamam galiba gıttı ya da ne olduğunu bilmek istemiyordum. Ardından bizi bir asker durdurdu '' Neden yüzüme yüzüme bakıyorsun ?'' dedi. Kız o sırada beni çimdikliyordu.
Asker '' Kuralları bilmiyor musun?'' dedi . Ne olup bittiğini bilmiyordum ama tepemin tası atmak üzereydi . '' Bakmak da mı yasak?'' diye askere diklendim. '' Bu ne cürret senin gibi bir insanın böyle bir şey söylemeye hakkı yok.'' deyip beni tutup sürüklemeye başladı. Ben de ayağına tekme atıp kızla beraber kaçtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilek Defteri
Science FictionYa dilediğiniz her şeyi bir deftere yazdığınız da o şeyler sırayla gerçekleşseydi? Tabii ki bunun beklenmedik bazı sonuçları olacaktır. 1."❤❤❤" 2. 'NOTEBOOK' 2. 'GİFT' 3."HAPPİNESS