DEFTERİN TARİHİ

47 35 1
                                    

(Bu bölümde yaşanan tarihi olayların hepsi kurgudur.)

O gün annemin verdiği defter hakkında biraz araştırma yaptım. Birkaç kaynağa baktım. okuduğum bir kaynakta aradığım cevap yazıyordu . bu defterler insanların yaşam sürecinde 3 defa görülmüş. birincisi M.Ö.  9. yüzyılda, ikincisi 1209 yılında ,üçüncüsü ise 1899 yılında görülmüş. rivayetlere göre bunu Cyrus FLEMİNG ablası  Cora FLEMİNG için yaratmış. ilk olarak o zaman görülmüş. Cyrus'un mezarı Illinois 'tedir

İkinci olarak Xenon adında  fakir genç bir çoban doktor olmak isteyen kardeşine hediye etmiş.o çobanın mezarı Louisiana'dadır. son olarak  Jayla adında bir kız çocuğu babasının öldüğünü ve  ona bu kitabı bıraktığını söyleyerek  ortaya çıkmış. 

kitaba yazdıklarının gerçek olduğunu kanıtlamasına rağmen idamla cezalandırılmış. idam olacağı gün kralın karşısında defterle birlikte kaybolmuş.  sonra kızın nerede olduğunu bulmak için sıkı bir denetim başlatılmış. onla  bağlantısı olduğu düşünüldüğü 731 kişi idam edilmiş. 

bu olaydan 1 ay sonra kral tatildeyken işkenceli bir cinayetle öldürülmüş. bunu da o kızın yaptığını düşünen yerel halk söylentiler yaymış.5 yıl boyunca bulunamayınca ölü sayılmış ve Amerika krallığı bunu tarihten silip herkese bu olayı unutturmuş. ve kız tarihin tozlu sayfalarına karışmış. o zamandan sonra o kitabın lanetli olduğu düşünülmüş.

Sonuncu olay beni korkutmuştu. ama o kişilerin hakkında arışma yapmalydım ama çok uykum vardı. sonuçta yarın araştırmaya devam edebilirdim.

Bu bölüm biraz kısa olduğu için özür dilerim.

Oy  atmayı ve yorum yapmayı unutmayın.🎇💞

İyi günler canlarım.💗💜

(YAZIM YANLIŞLARINI SONRA DÜZELTİCEM.)



  

Dilek DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin