Olayları da anlattığıma göre okula gitmenin vakti geldi .Okulun ilk gününde 10 dakika geç kalmayı başarmıştım ah ne güzel! Okula doğru bir koşuşturmanın ardından zar zor birinci derse yetiştim tabii hocadan bir güzel azar da yedim. Oh ne güzel bir başlangıç!
Teneffüse kadar zor dayandım zaten hoca da hemen ilk gün ders anlatmaya başladı. Tanrım çıldırıcam. Teneffüs zili çalınca hemen sıraya başımı koydum ve gözlerimi kapattım. Yine kimse yanıma oturmadığı için iki sıraya da çöreklenmiştim. Tam uykumun en güzel yerinden biri beni dürttü.
Tam içimden senin ta... derken karşımda gördüğüm kişiyle gözlerim fal taşı gibi açıldı. Bu ilk serüvenimde tanıştığım kız yani Sea'ydi. Tam konuşmaya başladığında ayağa kalktım ve ona sarıldım . Demek ki o da benimle gelmişti. Ama şimdiye kadar neredeydi?
Şimdi bunu düşünemezdim onu gelmesi bir mucizeydi. Sea şimdiye kadar neredeydin ?dedim. Benim ilk onunla karşılaştığımda dediğim gibi karşılık verdi. '' galiba beni biriyle karıştırdınız. benim adım Ella. Yanına oturabilir miyim?'' diye sordu .Beni tanımıyordu. Neden beni tanımıyordu ki?
Bir anda üzerime bir hüzün çöktü. Eski halime dönmek istemiyorum. Bu yüzden bunun bir tesadüf olduğunu düşünüp bunu yeni bir başlangıç olarak kabul edicem. Zaten zil de çaldı. Uykudan da olmuştum .Olsun. Dersimiz hikaye dersiydi. Bu derste hayatımızda başımızdan geçen şeyleri anlatıyorduk.
Mesela hoca üzüntü diyordu biz de o konuyla ilgili bir hikayemiz varsa onu anlatıyorduk. Ders bana çok saçma geliyordu. Ama öğretmenimizi seviyordum. Bugün konumuz ise ölümden döndüğümüz bir anımızdı. İlk önce Ella anlatmak istedi.
Ella yeni doğmuşken ölümcül bir hastalığa yakalanmış ve kurtulma ihtimali bir mucize olmadığı sürece hayatta kalması imkansızmış ve imkansız gerçekleşmiş o yüzden şuan hayatta. O hastalıktan kalan elinde bir iz vardı onu da gösterdi. Elindeki iz benim o gün tuttuğum eliydi tam olarak tuttuğum kısımda leke vardı. Galiba ben kaderi değiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilek Defteri
Science FictionYa dilediğiniz her şeyi bir deftere yazdığınız da o şeyler sırayla gerçekleşseydi? Tabii ki bunun beklenmedik bazı sonuçları olacaktır. 1."❤❤❤" 2. 'NOTEBOOK' 2. 'GİFT' 3."HAPPİNESS