ESKİ ANILAR

56 36 4
                                    

        

İlk serüvenimden sonra çok daha neşeli ve hayata mutlulukla bakan biri oldum. Çünkü isteklerimi gerçekleştiren bir defterim vardı ve bunu her şey için kullanabilirdim. Bunların yanında hayatımı sıkan sadece bir şey kalmıştı: okul. Belki de derslerim kötü olduğu için sevmiyorum. Neyse, şimdi konumuzun bunla alakası yok.

Okulun açılmasına son iki gün kalmıştı. Yani o sıkıcı günler geri dönecekti. Bir türlü liseye de alışamamıştım. Bakalım bu sene neler yaşanacak.

                                                             𓆩♡𓆪                       𓆩♡𓆪                 𓆩♡𓆪

Okul sonunda açıldı. Hiç mutlu değilim, umarım geçen sene yaşanan olayları tekrar yaşamam. Olay şu: Benim lisede ilk senemdi, zaten derslere alışık olmamam, arkadaş edinme, iletişim sorunu falan benim sınavlarımı baya düşürdü. Okulda da kendini havalı zanneden 4'lü kız grubu vardı (11. sınıftaydılar). Hep böyle sessiz, saf olan kişilerle uğraşıyorlardı.

Ben de ortamı bilmediğim için arkadaş edinememiştim, yani derdimi anlatacağım biri yoktu. O kız grubuna ben yakalanmamaya çalışıyordum. Çünkü korkuyordum, utangaçım bir de o zaman bana hakaret ettiler mi karşılık falan veremiyorum. O kız grubu da bunu bilip benim boş anımı yakalamaya çalışıyorlardı ve boş anımda beni köşeye sıkıştırdılar.

Ben de ne yapacağımı bilemedim. Sonra beni küçük düşürmeye, hakaret etmeye ve dalga geçmeye başladılar. Benim depresyonda olmamın sebeplerinden biri de buydu zaten. O gün ben aileme hiçbir şey söyleyemedim çünkü beni tehdit etmişlerdi. Bu olaylar sürekli devam ediyordu ve ben artık dayanamıyordum.

Sınavların başlamasına yakınken yine beni köşeye sıkıştırdılar. Bu sefer bana "senden geçen dönemki performansımı bekliyoruz, ders kitabında neden hiç yırtık olmadığı belli" falan dediler. Ben artık dayanamadım ve bağırıp ağzıma geleni söylemeye, ağız dolusu küfür etmeye başladım. Ne söylediğimin farkında değildim.

Bunlardan sonra beni şikayet ettiler. Dersteyken okul müdürü anonsla adımı söyledi, ben dahil herkes şaşkındı çünkü normalde fazla olaya karışmazdım. Müdürün odasına gidince o kız grubu beni bekliyordu. Yalandan ağlıyorlardı. Terbiyesizliğin son noktasıydı artık bunların yaptığı.

Onlar olayı anlatmadan müdüre birkaç arkadaşımı ve öğretmenimi çağırmak istediklerini söyleyince kabul etti ve sınıfımda bana zorbalık yapan kişileri ve öğretmenimi müdürün yanına gittim. Müdürün yanına giderken sadece doğruları söyleyin, ben her şeyi üstleneceğim dedim. Müdürün odasına gidince kızlara gıcık gıcık baktılar.

İlk önce olayı onlar anlattılar. Sıra bize gelince hepsine cesurca her şeyi anlatın dedim. Müdür onlara ve bana yapılan şeyleri duyunca şoka girdi . Öğretmenimizde bizim arkamızdaydı ve yalan söylemeyeceğimizi biliyordu. Kız grubu her şeyin yalan olduğunu söyleyince konuya öğretmenimizde dahil oldu ve her şeyi anlattı. Sonra müdür o  kızları okuldan attı ve biz de rahatladık .

Dilek DefteriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin