"Kaç yaşında olursan ol, uyuyunca geçecekmiş gibi gelecek. Kaç yaşında olursan ol uyuyunca geçmeyecek."
****
Roman Ege Atasoy mu? Atasoy Hukuk'un sahibi olan. "Eylül hanım orada mısınız?" lan adamı unuttuk. "Evet evet buradayım. Siz ne için aramıştınız?" merak ediyordum doğrusu bu saatte ne için aradığını. "Müsaitseniz sizinle bir şey konuşmak istiyorum. Müsait değilseniz yarında konuşabiliriz." şuan konuşmalıyız yoksa meraktan tüm gece kendimi yerim. "Müsaitim sadece sizden iki dakika istiyorum."
"Tabiki." Ege bey beni onaylayınca telefonu kulağımdan çok değil ama uzaklaştırdım. Ardından Hazal'a döndüm. "Aşkım sen geç yat ben birazdan geleceğim." Hazal'ın burada odası vardı ama o genelde benim yatağımda benimle uyumayı tercih ediyordu. Yurttan kalmış bir alışkanlık.
Hazal odaya geçince bende balkona çıktım. Hala kış aylarında olsak bile balkonum tamamen camla kaplıydı o yüzden soğuk değildi. Ege beyi daha fazla bekletmeden telefonumu tekrar kulağıma yaklaştırdım. "Buyrun Ege bey sizi dinliyorum."
"Eylül hanım bugün çalıştığınız yerden istifa etmişsiniz bu doğru mu?" bu adam bunu nereden biliyor. Daha bürodakiler dışında kimse bilmiyordu. "Evet doğru ama siz bunu nereden öğrendiniz?"
"Orada çalışan bir arkadaşım var o ağzından kaçırdı," kimdi acaba arkadaşı. "Size bir teklif yapmak istiyorum. Eğer müsaitseniz yarın akşam yemeğinde konuşabilir miyiz?" teklif mi, yemek mi, hemen yarın mı? "Ege bey teklifinizi duymak isterim ama bir süre dinlenmek istiyorum. Ondan sonra yeni bir yer bakmak istiyorum."
"Sizi anlıyorum. Yarın görüşelim kabul edersiniz ve ya etmezsiniz eğer kabul ederseniz istediğiniz zaman çalışmaya başlarsınız. Ben size hemen gelin başlayın demiyorum zaten. Sadece yarın ben teklifimi yapayım gerisi size kalmış siz ne derseniz o olacak." ne diyeceğim ben bu adama şimdi. Kabul et adam zaten sen ne dersen o olacak diyor gerisini sonra düşünürsün. Doğru diyorsun. Bir yemek göz çıkarmaz. "Peki, yarın teklifinizi duymak için sizden haber bekliyorum."
"Ben size adresi mesaj olarak atacağım. Ayrıca bu numara benim kişisel numaram mesajı bu numaradan atacağım. İyi geceler."
"İyi geceler." dememle telefonu kapatmam bir oldu. Ardından numarasını kaydettim. En sonunda ise içeri geçip kendimi Hazal'ın yanına bıraktım.
Huzurla uyurken yanımda ki Hazal'ın beni sarsmasıyla uyandım. "Kızım kalksana ya, kış uykusuna mı yattın."
"Ne oldu ya."
"Magazin haberlerine çıkmışsın ne olacak." Cümlesinin ardından küçük bir kahkaha attı. Bu kız gerçekten deliydi. "Ne demişler peki."
"Al kendin bak." Elinde ki telefonu bana verdi. Telefonu elime alıp açtığımda haberi okumaya başladım.
MEDYA HUKUK
Genç ve başarılı bir avukat olan Eylül Polat aldığımız duyumlara göre stajyerliğinden beri çalıştığı ve orada yükseldiği Evren Hukuk'tan istifa etmiş. Nedeni bilinmiyor. Genç avukatın ise şimdiden nerede avukatlık yapacağı merak konusu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EYLÜL ROMANI
Romanceİki başarılı avukat. Hayatlarının bir döneminde yollarının kesişmesiyle kendilerini aslında yeni başlayan bir yolda bulurlar. Bu yolda karşılarına çıkacak her davada ellerinden geleni yaparlar. Yaşadıkları her zorlukta yan yana olmaya çalışacaklar...