Tytuł i okładka są TYMCZASOWE. Chyba, bo podoba mi się ten znak wodny CANVA :p
OPIS
Życie Heather White wywraca się do góry nogami, gdy w tragicznym wypadku giną jej rodzice. 24-letnia dziewczyna rzuca studia i wraca do rodzinnego miasteczka, aby zaopiekować się trójką młodszego rodzeństwa. Robi wszystko, żeby zapewnić im normalne dzieciństwo, poświęcając tym samą siebie.
Jej jedyną odskocznią od codzienności są czwartkowe wieczory. To właśnie wtedy umawia się z mężczyznami poznanymi przez specjalną apkę.
Zero imion. Zero gierek. Zero zobowiązań.
Lecz wszystko zaczyna się komplikować, gdy jej nowy profesor socjologii, Dominic Masen, okazuje się być tajemniczym mężczyzną, z którym spędziła poprzednią noc.
MOTYWY:
- profesor x studentka
- studia
- age gap (24, 38)
- tajemnice - plik z pomysłem nazwałam plot twist, mam nadzieję, że uda mi się was zaskoczyć :D
- spicy sceny
- silna główna bohaterka
- zagubiony główny bohater
- sporo humoru ( zwłaszcza w rozdziałach z rodzeństwem)
- będą też poruszane dość kontrowersyjne tematy związane z mediami społecznościowymi: body positivity, internetowy feminizm, selfcare, samotność w sieci (nie jestem pewna, czy wszystkie się pojawią)
- rozdziały pisane w pierwszej osobie! - Tak, przełamałam się wreszcie :D
- rozdziały będą głównie pisane z perspektywy Heather, ale co jakiś czas pojawią się też z perspektywy Dominica. Będą one znacznie krótsze i głównie po to, aby zostawić mini wskazówki.
- Heather porzuciła studia, aby zająć się swoim rodzeństwem, lecz podejmuje nowe już w rodzinnej miejscowości.
Publikację zacznę za jakiś miesiąc. Myślę, że nie wcześniej niż od sierpnia!
Mam nadzieję, że historia przypadnie Wam do gustu i do przeczytania!
JO <3
CZYTASZ
Profesor Masen +18
RandomŻycie Heather White wywraca się do góry nogami, gdy w tragicznym wypadku giną jej rodzice. 24-letnia dziewczyna rzuca studia i wraca do rodzinnego miasteczka, aby zaopiekować się trójką młodszego rodzeństwa. Robi wszystko, żeby zapewnić im normalne...