Yazarlar hani okurlarına acı çektirir ya bende o tarz oldum ... ama şey ben öldürmüyorum acı çekiyorlar sadece puahahha (öldürmeye kıyamam)
(Kan ve rahatsız edici uyarısı)
(Yazar anlatımı)
Peri halasıgille o gün dışarıya çıkmıştı ... ama başına
çok kötü bir olay gelmişti ....Pazar günü saat akşam 7.32
🌎 Dünyanın 4 elementi 🌎
"Peri bir buçuk gündür yazmıyor! Ya birsey olduysa"Oysaki telefonu kırılmıştı Perinin ... geçirdigi trafik kazası anında ...
Cumartesi günü saat 8.56
Halasıyla yürüyüş yapan Peri halasıgil dondurma alırken yolu geçmek istemişti ... ancak çok hızlı gelen bir araba aniden Periye çarptığında Peri yolda kanlar içinde yığılmıştı ...yerde bayada süründüğü için elbiseleri yırtılmıştı..."PERİİİİİİİİ"
"AAAAAAAAA"
Ve peri hastaneye kaldırılmıştı .. bacağından iki kere ameliyat olmuştu bile ard arda riski çok yoktu ama organları iyi durumda değildi ... yürümesi yaklaşık 1 ay zor olacaktı...ve bilinç altı yeni yeni açılıyordu...
"Arkadaşları merak edecek"
Derin ağlıyordu hâlâ kuzeni için..."Yapacak bir şey yok ...telefon elde değil...."
Doruk cevaplamıştı ama o da kuzeni için ağlamıştı ... halası ve eniştesi ise Periye yardımcı oluyorlardı... hemsire olmaları faydaydı ...
Pazartesi günü okul zamanı gelmişti ama hâlâ Peri hastanedeydi ve uyanmamıştı ... Ayşe -Peri halası - Gül hocaya yazmıştı ve her seyi haber etmişti ... ondan Gül
hoca sınıfa girmişti ... o sırada 3 muhafız Peri için endiseleniyordu.. hâttâ Gizem bir ara aglamıştı..."Buyrun oturun çocuklar size kötü bir haberim var..."Rüzgârgil ayaklanmıştı ve kulaklarını 4 açmışlardı...
"Peri arkadaşınız kötü bir araba kazası geçirdi... durumu kötü.. telefonu kırılmış ve şuan Aile hastanesinde... "
"NE""NE"
"NE"
Muhafızların üçüde şasırırken islerini yerine getiremediklerini düsünüyorlardı Rüzgâr titremeye baslarken Güney nefes almayı kesmişti Gizem ağlamaya ve titremeye başladı..."NE ZAMAN?!"
muhafızların ağzını bıçak açmazken soran kişi Aliydi ..."Cumartesi akşamı"Rüzgar acıyla arkasında oturan Guneygile baktı
"İnanamıyorum..."
~O gün cehennem gibi geçmişti muhafızlara
hava buz gibiydi ama muhafızlar yanıyordu acılarının içinde~ gün çıkışı hastaneye gitmislerdi... ailelerinden izin alıp..."Peri Akgün odası 3. Katta sağ taraftaki 2. Oda "
"Sağolun"
Koridora çıktılarki karşılarına elinde hasta bastonu,kafası sarılı turuncumsu saçlı bir kız çıktı .. koluna giren kuzenini farkettikleri an Periye koşup sarıldılar...
"ÇOK KORKTUK PERİ GÜNÜMÜZ ZEHİR OLDU SEN IYIMISIN? NERENE NOLDU? KİM VURDU SANA?"
Rüzgâr çok hızlı konusuyordu ..
"İyiyim..."
"AHH PERİ ÇOK KORKTUM BİZE NOLUYOR YAAA!HEP BİR OLAY"
"Tamam durun ... iyiyim yola atladım ... arabayı görmeden" Rüzgar tekrar sarılmıştı Periye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ MUHAFIZLARI
Novela Juvenil"Madem sen kendini koruyamıyorsun biz seni koruruz Peri... Hayata karşı, dünyaya karşı, insanlara karşı,ve gördüğün rüyalara karşı bir muhafız gibi ... yada asker gibi" Babası trafik kazasından ölen ve ertesi günün sabahında annesinin evde acımasız...