Multimedyada Çağla'nın giyecekleri :)
İyi okumalar canlarm :)
*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
Bugün gidiyoruz :(
Hayatta neler olacağını kimse bilemez.Benim Yeni hayatımda neler olacağını,neler yaşayacağımı bende bilmiyorum.Ama her şeyi,üzüntülerimi,korkularımı,hayal kırıklıklarımı hepsini geride bırakmak istiyorum.Ve yapıcam.Annem odasına gidip eşyalarını toplamaya başladı bile.Bende yatağımdan kalkıp bavulumu çıkardım ve dolabımdaki eşyaları doldurmaya başladım.
Bavulum dolmuştu.İkinci bavulu alıcakken odaya annem girdi.Gülümseyerek"Ah,tatlım eşyalarının hepsini almana gerek yok.Orada eşyaların var"
"Hm o zaman hepsini almıyorum "
"Evet tatlım"diyerek odadan çıktı.Bende bir karton koli bulup CD'lerimi ve kitaplarımı doldurmaya başladım.İşimi hallettikten sonra aşağı indim.İki abi bavulları aşağı indirip arabaya taşıdılar.Sonunda bavulları ve kolimi bagaja koyduktan sonra tamamdı.
Evin içini son kez bir baktım.Çünkü bu evi seviyordum anılarım burada saklıydı.Üzüntülerim,sevinçlerim her şeyim.
Gözlerim doldu duygusallığa iyice bağlamadan arabaya bindim.Yolculuk yapmaktan NEFRET ediyorum.Bakın yani altınıda çizdim.
Yola çıktık.Annem"Hadi bakalım yolculuk başlasın"deyip güldü.
Bende kulaklılarımı takıp-Kate Lın/zaynah-açıp başımı cama yasladım.Aslında öğlen uykularını hiç sevmem zor durumda kalmadıkça.Dün gece çok geç yattığım için gözlerim kapadım ve uykuya daldım.Hemen uyandım kusmuk ağzıma kadar gelmişti.Annem beni görünce arabanın kapı kolundaki kenarından bir poşet çıkarıp bana uzattı.Aldım ve kusup rahatladım.Anneme poşeti verip ağzımı sildim.Her zamanki olduğu gibi yine kustum.
Anneme döndüm ve "Anne daha gelmedik mi ?"diye sordum
"Az kaldı tatlım"dedi.
Ara ara sokaklardan geçiyorduk ileri tarafta çok büyük bir topluluk vardı.Herkes o yöne bakıyordu.
"Ne oluyor orada?"dedim.
"Bilmiyorum tatlım"dedi annem.
Arabayla yanlarından geçiyorduk.Bize yol veriyorlardı.En sonunda en az 8-9 kişi kavga ettiklerini gördüm ve bizi görünce ayrıldılar aralarından geçerken siyah saçlı,kahverengi gözlü bir çocukla göz göze geldim.Çok yakışıklıydı ayrıca çok karanlık.Gözlerimi delmişti.Tabiki gözlerini çeken taraf ben olmuştum.Aralarından geçtik ve onları arkada bıraktık.Sonra sağ tarafa döndüğümüzde bir evin önünde durduk.Herhalde bizim evimizdi çünkü çok güzeldi ayrıca büyük.Arabadan indik.
Annem gülerek "İşte yeni evimiz,Nasıl beğendin mi tatlım"dedi.
"Ah,evet anne"deyip güldüm.
İki kişi gelip bagajdan bavulları yere indirip eve taşıdılar.Hemen içeri girdim.Çok büyüktü.Büyük kelimesini çok kullandım galiba :D Ama gerçekten diğer evimize göre büyük ve gösterişliydi.
Salonun sağ tarafında mutfak vardı.Ardından yukarı doğru büyük bir merdiven çıkıyordu.
Merdivenlerden çıktım.4 oda vardı.'Acaba hangisi benim'.Odalara teker teker baktım pardon 3 oda var diğer oda bomboştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayatım
Teen FictionÖncelikle dümdüz yürüdüm.Sağa dönmemle birine postalandım ve yere düştüm.Ah!Sırtımı çok pis vurdum.Kafamı kaldırdığımda yoldaki karşılaştığım çocukla yine göz göze geldim.Yakınımdaydı ve ona daha ıyi bakma fırsatı buldum.Yüz haltları gergindi.Bir se...