YH 8.BÖLÜM

347 26 2
                                    

Sabah bir anda uyanmamla yeri boyladım.Ah,kalçam.

'Ne diye hızlı kalıyorsun ki insan önce önüne bakar sonra saate'
Ay iç ses saat konusunda haklı çıktın yani.Yerden kalkıp saate baktım.Ohh be 7:30.

'Kızım kalksana bir de oh be diyorsun.30 dakikan var'dedi iç ses.Ah tabi ya banyo.

Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım.Odama geri döndüm.Formalarımı giyinip aynanın karşısına geçtim.Saçımı taradım ve hemen düzleştiriciği çıkartıp saçımı düzleştirmeye koyuldum.
Hemen yapmıştım saçımı,düz olduğu için şanslıydım yani.

Çantamı ve telefonumu alıp aşağı indim.Masaya oturdum.Ice-tea ve bir dilim zeytinli ekmek attım ağzıma.İşte doydum.
Annem aşağı indi.Masadan kalktım.

"Annecim ben çıkıyorum bizimkiler kapıdadır şimdi,Haydi görüşürüz"dedim.

Annem güldü"Görüşürüz tatlım"dedi.
Kırmızı converselerimi giyinip dışarı çıktım.Bizimkiler dışarda bekliyorlardı.

Gülümsedim"Günaydın gençler,çok mu geç kaldım?"dedim.

Doğu"Yoo tam zamanında esmer"dedi.

Oh be geç kalmamışım.Zaten saat erkendi.Aslında tam zamanı.Bugün dersleri kaçırmamalıyım zaten dün hocaların gözünden düşüyordum.

'Off be kızım ya ne konuşuyorsun öyle.Biraz çeneni kapalı tut nerede o sakin,saf kalpli kızımız onu istiyorum ben 'dedi iç ses.
Haklı olabilirsin iç ses ama ben de haklıyım.

Kardeşcancağızlarımı bekletmeden Özgür'ün arabasına bindim.Ada ve Doğu da Ada'nın arabasına bindiler.

-David guetta/hey ma ma-açtım hemen.İki arabayla okula girdik.Müzikler son ses.Arabaların tekerleklerini bağırtarak park ettik.Arabadan indik.Herkes bize bakıyordu.İleride bir bankta Efe oturuyordu yanında üç kız ve üç erkek vardı.Pür dikkat bize bakıyorlar.Kızlar sanki yiyecekmiş gibi.Hele o kızıl kafalı çirkin Efe'e yanaştı kulağına bir şey mırıldandı.Efe bana soğuk soğuk bakıyordu.Bu kadar mı nefret ediyor benden üstelik ona bir şey yapmadığım halde.
Bir de onun yüzünden bayıldım ben onun yüzünden.Ne istiyor ki benden ? Kafamı bizimkilere döndürdüm.

"Hadi sınıfa çıkalım"dedim.

"Sen git cadı biz kantine gideceğiz,Olmassa sende bizimle gel"

"Yok,benim bugün biraz başım ağrıyor"

"Tamam o zaman"

"Sınıfta görüşürüz"dedim.

"Görüşürüz cadı dikkatli ol"

Kafamı salladım.Bahçeden geçip okul binasına girdim.Sınıfıma çıkıp sırama oturdum.Kulaklıklarımı takıp-Ellie goulding/love me like do-açtım ve başımı sıraya koydum gözlerimi kapattım.

Birinin bacağıma dokunmasıyla yerimden fırladım.Tabiki o kişi yanımdaki öküzdü.

Sırıttı"Korktunmu ?"dedi.
Etrafa bakındım kimse yoktu teneffüsteler herhalde.Ama yine de içimde bir rahatsızlık vardı.

"Ne korkması be"dedim.Eli hala bacağımdaydı.Eline bir tane vurdum"Seni sapık dün bir bugün iki"dedim çatık kaşla.

"Senin bacağın mı var sadece,hem hiçde güzel değil sanki deniz dalgası gibi yamuk bacakların var"dedi.

Azım açık kaldı"Ne diyorsun be seni pis sapık.Ne diye dokunuyorsun o zaman?"dedim.

"Senden mi izin alacağım esmer"deyip sırıttı.Sonra suratı bir an öfkeli bir boğaya dönüştü."Bana emir verme esmer"dedi.

Yeni HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin