Merhabalar arkadaşlar :)
Multimedyada Çağla'nın elbisesi.Yarın orucun son günü :)Çok az kaldı dayanın cnmlar
Neyse iyi okumalar öpüldünüz :*
*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
Ertesi sabah yatağımdan kalkıp banyoya ilerledim.Sıcak ve kısa bir duş alıp odama geri döndüm.Dolabımdan dar bel üstü açık mavi bir kot ve beyaz göbeği açık bir tişört alıp giyindim.Saçımı tarayıp kuruttum ve yukarıdan bol bir şekilde topladım.Zaten saçlarımı açmayı fazla sevmiyordum.
Aşağı indim ve masaya oturup kahvaltımı yaptım.Annem de oturup yemeğe başladı.Anneme gülümsedim.
"Bugün kayıt yaptırmaya gidiyoruz dime ?"
"Evet tatlım.Yemeğini yediysen çıkalım"
"Tamam"deyip ayağa kalktım annemde benimle birlikte kalktı.
Beyaz converselerimi giyinip dışarı çıktık."Anne arabayla gitmeyelim lütfen midem bulanıyor"
Annem kafasını sallayarak"Tamam ama biraz yürüyeceğiz yani uzak"
"Olsun yürürüz"
"Peki tatlım"
Annemle caddelerden geçiyorduk.İleride dondurmacı vardı.
"Anne dondurma alalım mı ?"
Annem de benim dondurmayı çok sevdiğimi ve dayanamayacağımı bilerek güldü ve "Tamam alalım"dedi.
Sevinçle ellerimi çırptım.Maalesef dondurmayı duyunca o anda küçük bir çocuk olabiliyordum.Siz de sevdiğiniz bir şeyi alınca çocuk gibi olmuyor musunuz? yani.
Dondurmacının yanına ulaştık.Annem"Bir kakoa ve sütlü karışık bir de sade sütlü dondurma alabilirmiyiz"dedi.
Dondurmacı"Hemen"dedi.
5 dakika sonra dondurmalarımız ellerimize ulaştı.Tabiki sade sütlüyü ben istemiştim.Hiç beklemeden dondurmamı yemeğe başladım.Annem"Yavaş tatlım"dedi gülerek.
*_*_*_*_*
Okula geldik herhalde.Evet evet geldik.Okul çok büyüktü.Bahçesi okul binası büyüklüğündeydi.Adı 'ÖZEL DOĞAN KOLEJİ'ydi.Bahçeden geçip okul binasına ulaştık.
Annem ilerideki bankı göstererek"Sen şurada ki banka otur tatlım ben işi halledip geliyorum"dedi.
Kafamı sakladım ve banka doğru yürümeye başladım.Biraz sonra yanıma biri geldi.Kafamı kaldırıp baktım.Hiç görmemiştim buralarda bu kızı.
"Yanına oturabilir miyim?"dedi gülümseyerek.
"Tabi"deyip yana kaydım.
"Bu okula mı geleceksin?"diye sordu.
"Evet,sendemi burada okuyorsun ?"
"Evet"deyip kafasını aşağı yukarı salladı.
"Adını öğrenebilir miyim?"
"Çağla senin?"
"Ada,tanıştığıma memnun oldum.Okulunumu değiştiriyorsun?"
"Hayır.Ben Ankara'dan buraya geldik annemle.Yani taşındık"dedim.
"Hm baban nerede peki?"deyince gözlerim dolmaya başladı.Hayır olamaz ben annem hariç kimsenin yanında ağlamadım.
Ada kolunu omzuma koyup"ne oldu?Yanlış bir şey mi söyledim?"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayatım
Teen FictionÖncelikle dümdüz yürüdüm.Sağa dönmemle birine postalandım ve yere düştüm.Ah!Sırtımı çok pis vurdum.Kafamı kaldırdığımda yoldaki karşılaştığım çocukla yine göz göze geldim.Yakınımdaydı ve ona daha ıyi bakma fırsatı buldum.Yüz haltları gergindi.Bir se...