Yeni bölümle karşınızdayın canımlar.
İyi okumlar :*
*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
Efe'nin ağzından
Sabah araba tekerleklerinin bağırtırak park edildiğini duydum.O yöne baktım.Son ses müzik açmışlar amk.
Arabadan Çağla indi yanında da bir çocuk.Diğer arabadanda Ada'yla çocuk.Kim bu çocuklar yüzleri fazla gözükmüyor.Aman bana ne.Berk "Offf,Bu yeni kız çağla'da ne esmer bombaymış"dedi.
Yumruklarımı sıktım."O kızın adını bir daha ağzınıza almayacaksınız"dedim.
Ateş bana yaklaştı"Ne oldu?Sinirli gözüküyorsun.Sakin ol"dedi.Dudakları kulağıma deyiyordu.Geri çekildim ona cevap vermedim.Çok yılışık bir kız bu ya.Ama arada bir işe yarıyor.Çağla bu tarafa doğru bakıyordu.Kafasını arkadaşlarına çevirip bir şeyler söyledi.Sonra bahçeden geçip okul binasına girdi.Gözümü kırpmadan onu izledim.Yanına gitmek istiyorum ve biraz acı çektirmek gibi :D.
Bizimkilerin yanından kalkıp sınıfa doğru yol aldım.Sınıfa girdim.Çağla sırada yatmış kulaklarını takmış uyuyordu.Çok saf bir kız.Ne kadar masum uyuyor.
Yanına gidip oturdum.Çok masumdu hem de fazlasıyla.Bir an o bal dudaklarını öpesim geldi.Ah ne diyorum ben bu kız tipim değil bir kere.
Bacağına dokunmamla yerinden sıçradı.Biraz öyle bakındı.
Sırıttım"Korktun mu?"dedim.
"Ne korkması be"dedi.Elim hala bacağından çekmemiştim ki elime vurdu.Off eli ağır."Seni sapık dün bir bugün ıki"dedi kaşlarını çatarak.
"Senin bacağın mı var sadece,hem hiçde güzel bacağın yok sanki deniz dalgası gibi yamuk"dedim.
Şaşırdı ağzı açık kaldı.Belkide bunu duymayı beklemiyordur.
"Ne diyorsun be seni sapık.Ne diye dokunuyorsun o zaman?"dedi.
Güldüm."Sanamı soracağım esmer?"dedim.
Bir anda sinirlendim."Emir verme bana esmer"dedim."Sen istediğini yapıyorsun!Ne istediğimi yaparım,istediğimi söylerim"dedi.
Kolunu tuttum ve sıktım."Ama bana emir veremezsin!"dedim bağırarak.
Korktu herhalde.
Acıyla"Bırak kolumu!Canım yanıyor"dedi.Kolunu fırlattım.Hemen koluna baktı.Çantasından küçük bir bere çıkartıp koluna doladı.
Sakinleştim ve sırıttım.Sessizce"piç"diye mırıldandı.Ama kulaklarım sağır değildi duyabiliyordum.
Sakin kalmaya çalışarak"Bir daha desene"dedim.
Zil çaldı.Öğrenciler sınıfa girdi.En son ıki derse girmedim canım sıkılıyordu.Dışarıda bizim bankımızda çeteyle oturuyorduk.
Onlar kendi halinde konuşuyorlardı.Zil çaldı ve aşağı koşarak aynı anda gülerek çağla geldi.Merdivenlerden düşüyordu ki bizim mal Özgür tuttu.Güldüler.Özgür kızın belinden tutmuş döndürüyordu.Sinirle soludum.Sonra yere düştüler çağla özgür'ün üzerine düştü.Berk"Oo"demeye başladı.
Çağla ayağa kalktı hala gülüyorlardı.Özgür'e bir şeyler söyledi.Sonra sarıldılar.Yumruklarımı sıktım.Çağla bana baktı.Gözlerini çevirdi ve arkadaşlarıyla arabaya bindiler.Tekerlekleri bağırtarak gittiler.
Bizde ayağa kalktık.Kerem"Abi işi daha halletmedik"dedi.
Berk"Aynen,Vedat abi bağıracak yine"dedi.
Ateş"Ne işiymiş bu bakalım?"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayatım
Teen FictionÖncelikle dümdüz yürüdüm.Sağa dönmemle birine postalandım ve yere düştüm.Ah!Sırtımı çok pis vurdum.Kafamı kaldırdığımda yoldaki karşılaştığım çocukla yine göz göze geldim.Yakınımdaydı ve ona daha ıyi bakma fırsatı buldum.Yüz haltları gergindi.Bir se...