YH 7.BÖLÜM

463 28 6
                                    

Merhaba yeni bölümle karşınızdayım canımlar.

Multimedya da Çağla'nın  çetesi :-)

Iyi okumalar <3

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

Sabah aceleyle kalktım.Telefonumu alıp saate baktım.7:00'de kalkmışım.Okula 8:00'de gideceğim için daha vaktim vardı.İlk günüm olacağı için çok heyacanlıydım tabi.Vaktimi harcamadan hemen banyoya giriş yaptım.İşimi hallettikten sonra odama geri döndüm.

Okul formalarımı giyindim.Saçımı tarayıp kuruttum.Saçımı biraz bol tutarak yukarıdan bağladım.Biraz rimel sürdüm.Acaba makyaja kızıyorlar mı?Ben yinede fazla abartmıyım da.Çantamı alıp son kez aynaya baktım.Aslında fazla süslü değilim sadece bir şeylerin kötü olmasından korkuyom.Her neyse aşağı indim.

Annem yemeğini yiyordu.
Bağırarak "Günaydınlarr"dedim.

Annem gülerek"Günaydın kızım.Bu arada forma çok yakışmış tatlım"dedi.

Sultan tontişim anneme katılarak"Aynen öyle zehra hanım"deyip güldü.

Masaya oturup düzgünce kahvaltımı yaptım.İce-tea ve bir dilim börek yedim o kadar.Sabah kahvaltılarım böyle benim.Masadan kalktım.

Annem"Hadi gidelim canım"dedi.

"Aa anne ben Ada'yla gidiyorum.Hem sen benim yüzümden geç kalma.Hastalarına yetiş"deyip annemi öptüm.

"Sen nasıl istersen tatlım"dedi.

Bağırarak "Hadi ben çıkıyorum o zaman,görüşürüz tontişim"dedim.

"Görüşürüz yavrum".

Beyaz converselerimi giyinip dışarı çıktım.Çıkmamla Ada'nın geldiğini gördüm.Arabaya doğru ilerledim.Arabanın kapısını açıp oturdum.Ada'yı öperek"Günaydın"dedim.

"Günaydın esmerim"deyip güldü.

-Omi/cherleeader-açtım.Arabanın hapörleri çok güzeldi.Şarkı güm güm ediyor mübarek.
Okula varana kadar konuşmadık sadece şarkıya eşlik ettik.Okulun kapısından girdik.Şarkıyı hala kapatmamıştık.Arabayı parkedecektik ki önümüze aniden araba geçti.

"Ne yapıyor bu?"dedim sinirle.

Ada"Bilmiyorum"dedi.Onunda sinirlendiği belliydi.

Arabadaki bir erkekti.Geçerken bize gülüp el salladı.Sinirle soldum.Ada'ya baktım.Sanki tanıyormuş da bir şey diyemiyormuş gibime geldi.

Ada"Şerefsiz"dedi.

Bizde arabayı başka bir yere parkettik.Arabadan aşağı indik.

Dayanamayıp Ada'ya"Tanıyor musun Onu"diye sordum.

"Çok şerefsiz biri.11-C'de.Güya popi diyorlar buna.Bir kere adam değil ki bu.Ikincisi hiç de yakışıklı değil kısacası tipim değil"dedi.

"Hmm peki adı ne?"dedim.

"Baran"dedi.

Okula doğru yürümeye başladık.Bahçeden geçerken her insana bakıyordum ve karşılıksız kalmıyordum.

Binaya ulaştık ve içeri girdik.
Müdürün odasına gidip sınıfımı öğrenmeliydim.Ada nereye gidiyorsa onunla birlikte ilerliyordum.Bir kapıda durduk ve üzerinde 'Müdür'yazıyordu.Kapıyı tıklayıp ben içeri girdim.

Müdür bana baktı."Sen yeni kızımızsın dime"deyip güldü.

Bende biraz tebessüm ederek"Evet hocam"dedim.

Yeni HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin