YH 6.BÖLÜM

392 26 5
                                    

Yeni bölümle karşınızdayım canımlar.Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen

İyi okumalar :)

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

Yarın okul başlıyordu ve ben daha kıyafetlerimi almamıştımBugün almam gerekiyordu.Yatağımdan kalkıp banyoya ilerledim.Elimi yüzümü yıkayıp,dişlerimi fırçaladım ve odama geri döndüm.Dolabımdan yüksek bel sarı dar bir kot,üzerine göbek üstü tişört alıp giyindim.Saçımı taradım ve açık bıraktım.Aşağı indim.Sultan abla kahvaltı hazırlıyordu.

"Günaydın tontişim"dedim.

Sultan tontişim gülerek"Günaydın canım"dedi.

Masaya oturdum annemde merdivenlerden inerken"Oo bensiz kahvaltı olurmu"deyip güldü

"Tabiki olmaz"dedim.
Annemde masaya oturdu ve kahvaltımızı yaptık.Herşeyden dolu dolu yiyordum.Amağağa ne yapayım tontişimin yemekleri çok güzel oluyor.

"Anne bugün okul kıyafeti almaya gideceğim"

"Yalnız gitme tatlım"*

"Yanıma Ada'yıda alacağım merak etme"

"Tamam o zaman"
Masadan kalkıp annemi öptüm"Görüşürüz kraliçem"dedim

"Görüşürüz tatlım"dedi annem.

Yanıma bir miktar para aldım ve ayakkabılarımı giyinip dışarı çıktım.Ada'yı arıyorum.Çalıyor..çalıyor....çalıyor..Heh açtı.

"Alo Ada ben okul kıyafetimi almaya gideceğim benimle gelirmisin?"diye sordum çabucak.Neden hızılca böyle tepki verdim anlamadım.Ama her zaman olduğu gibi biriyle konuşunca heyecandan olsa gerek.

Ada"geliyorum 2 dakikaya oradayım"dedi.

"Tamam bekliyorum" dedim.

Çok fazla beklemeden Ada yanıma geldi bile.Ada altına kısa bir etek ama çok kısa değil,üzerine V yaka tişört giyinmiş.Saçları kalın ve dalgalı gözlüklerini de takmış süper olmuştu.

"Süper olmuşsun bebek"dedim.

"Saol canım"dedi.

"Ee haydi arabaya atla bakalım"

"Cadı ya ben yani..Arabayla gitsek olmaz mı?"diye sordum.

"Neden?"dedi.

"Ya ben arabaları çok severim ama arabaların içinde sanki tuaf bir koku var ve midemin bulunmasına sebep oluyor.Normalde elimde olduğu sürece yürüyorum yani"dedim.

"Hmm tamam nasıl ıstersen"dedi.

Güldüm yürümeye başladık.Caddelerden geçiyorduk.Bir sürü mağaza vardı.

"Okullar başlıyor haydi hayırlısı.Ama çok sıkıcı ya"dedi.

"Aynen"Dedim.Gercekten sıkıcı oluyordu bazen.

"Derslerin nasıl bebegim"

"Bu zamana kadar çok iyiydi.Bu sene nasıl olacak bende merak ediyorum"dedim.

Ada eliyle mağazayı göstererek"şurada ki mağaza"dedi.

Kafamı kaldırıp baktım.Mağazanın üzerinde kocaman"ÖZEL DOĞAN KOLEJİ"yazıyordu.Acaba okul ve mağaza kime aitti.İçeri girdik oldukça büyüktü.Sonra Ada bir yere dogru gitmeye başladı ve bende arkasından takip ettim.

Ada"Kaç beden giyiyorsun bebek?"diye sordu.

"Altı 37,üstü XS beden" dedim.

"Küçük giyiyorsun.Yani zayıfsın"Dedi.

Ada bir kaç dakika sonra elime kıyafetleri tutuşturdu.

Kafasıyla karşıyı göstererek "Kabin orada git giyin bekliyorum seni"dedi.

"Tamam"deyip kabine doğru yol aldım.Kabine girip kıyafetleri giyindim.Kabinden çıktım tam karşımda Ada oturuyordu.

Kendi etrafımda döndüm"Oldu mu?"diye sordum.

Ada gülerek"Süper olmuşsun"dedi.

Bende güldüm.Okulun kırmızı eteği ve üzerine beyaz bir lekos vardı.Etek dizimin 4-5 parmak kısalığındaydı.Fazla kısa gibi geldi ama her neyse.Kabine tekrar girip kendi kıyafetlerimi giyindim.Okul kıyafetlerimi alıp kasaya doğru ilerledim.Ücretini verip mağazadan çıktık.

"Bir yere girip yemek yiyelim karnım kurt gibi acıktı"dedi Ada.

"Bende acıktım ama senin kadar değil"deyip güldüm.

Bir cafeye girip masaya oturduk.Ada"Bakar mısınız?"dedi.

Garson yanımıza geldi.Elindeki siparişleri bize verdi."Buyrun"dedi.

Ada "Kızartma,pilav gibi ana yemekler olsun lütfen.Birde ortaya salata"dedi.

"Aynısı"dedim hemen.

Garson"içecek ne alırdınız efendim?"dedi.

"Ah,ben bir ice-tea alıyım lütfen"dedim.

Ada"Banada portakllı meyve suyu"dedi.

Garson"Hemen geliyor"dedi ve gitti.

Ada gülerek"Şu anda çok açım seni yiyebilirim yani"dedi.

Bende güldüm"Yeme beni yeme"dedim.

Sonra yemeklerimiz geldi.Ada hemen yemeğe saldırdı.Ona bakıp kıkırdadım ve bende yemeğimi yemeğe başladım.

Ada yemeğini yedi ve arkasına yaslanıp"Ohh be doydum.Allah kimseyi aç bırakmasın.Amin"dedi.

"Aynen.Amin"dedim.

"Çıkalım mı"diye sordu.

"Olur"dedim.

Garsonu çağırdık ücreti verip cafeden çıktık.

"Benim ayaklar felç oldu" dedim.

"Hahahah aynı şekilde bendeee"diye isyan etti.

"O zaman eve gidiyoruz"

"Evet"

Eve doğru yol aldık.1 saat içerisinde eve varmıştık.Ada'nın evi arka tarafta olduğu için oraya gidecekti.

"Yarın seni alacağım okula gideceğiz.Görüşürüz"dedi.

"Tamam"dedim.
Annemi rahatsız etmemek için kendi anahtarımla kapıyı açtım.
Mutfağın ışığı yanıktı.Parmak ucumla yavaş yavaş oturma odasına gittim.Annem hem mısırını yiyip hem de film izliyordu.

"Anneeee bennn gelldiiimm"dedim gülerek.

Annem bu tepkime ilkildi ifadesizdi sonra güldü ve "hoşgeldin"dedi.

Annemin yanına zıplayarak oturdum.

"Nasıl geçti günün?Aldınız mı forma?"

"İyi geçti.Aldık"

1 saat annemle mısır yiyip film izledik.Tabiki mutfağa koşup ice-tea mı unutmadım.Film bitti.

"Anne ben yatmaya gidiyorum nasıl olsa yarın okul var"dedim.

"Ah tabi git yat kızım"
Anneme öpücük gönderip odama çıktım.Pijamalrımı giyinip yatağıma yüz üstü yattım.Ve gözlerimi kapattım.

*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*

Arkadaşlar kusura bakmayın kısa yazdım.Ve bugün çok karışıktı herşey.Hikâyeyi yazarkende sorun oluştu ve baştan yazmak zorunda kaldım.

Her neyse oylarıyla destek çıkanlara ve yorum yapanlara teşekkür ediyorum.

Seviliyorsunuz

Yeni HayatımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin