Merhabalar canlarım :)
Bu yeni hikayem ve ilkim :)
INSALLAH beğenirsiniz
İyi okumalar canımlar :**_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
Sabah anlımda kocaman bir öpücükle uyandım.Gözlerimi
açıp baktığım da bu kişinin annem olduğunu gördüm.Zaten annemden başka kimse olamazdı."Günaydın kızım"
"Günaydın annecim"
"Hadi kalk hazırlan canım.Kahvaltı seni bekler.Hem seninle konuşucaklarım var tatlım"
"Tamam"
Annem odadan çıktığında hemen banyoya giriş yaptım.
İşimi hallettiğimde odama girdim.İç çamaşırlarımı giyindim.Ardından altıma mavi şort üzerime beyaz lekos giyinip lekosumun eteklerini şortun içine soktum.Saçımıda tarayıp kuruttum.Açık bırakdım.Aşağı indiğimde annem masada beni bekliyordu.Tek bir kişi eksikti burada o kişide babam.Babam annemi ben bir yaşındayken bırakmış.Yani ben baba sevgisi görmeyen bir kızım.Babam bizi bıraktığında daha hiç geri dönmemiş.Başka kadınlaymış herhalde.Başka kadınla olması beni sinirlendiriyordu.Gül gibi annemi nasıl bırakırdı.
Annemin yanına gittim.Yanaklarına birer tane öpücük kondurdum.Annem bana yeterdi tabiki ama bir kahramanımda olmasını isterdim.
Kahvaltımı yapıp hemen oturma odasına girdim.Bir koltuğa kapladım.Yani her zaman ki huyumdur :D
Annemde karşımdaki koltuğa oturdu."Tatlım buradan taşınacağız.Her şey geride kalıcak.Yeni Hayatımız başlayacak ne dersin?"
Düşünmem gerekirdi.Yani ani bir karar oldu.
"Düşünmeme izin varmı Zehra sultan ?"
"Tabiki tatlım"
"O zaman ben odamdayım"
"Tamam"
Hemen odama giriş yaptım.Yatağıma oturdum.
Aslında burada arkadaşım yoktu.Üzüleceğim bir kişi yoktu.
Önceden bir sevgilim vardı.Adı Ozan.Beni aldatmıştı.Hemde yatağında bir kızla görmüştüm onu.Hayal kırıklığına uğramıştım.Birde beni okulumda rezil etmişti.Öğretmen masasına iç çamaşırlarımı koyarak ve bana suçunu atmıştı. İç çamaşırlarımı nasıl aldığını bilmiyorum.Her gün evimde olması belkide işini kolaylaştırdı.
Bir daha okuldaki ne öğretmenlerin ne de arkadaşların yüzüne bakamazdım.Çok büyük hayal kırıklığına uğramıştım.Ben onu beni seviyo diye biliyorken o beni kandırdı resmen oyun oynadı benimle.Onu çok sevmiştim,güvenmiştim.Ama yanılmışım.Bundan sonra kimseyle arkadaşlık kurmadım.
Güvenemedim,sevemedim kimseyi.Kimseye kolay kolay güvenemeyeceğimi anladım bu hayatta.Bu hayatta hep üzülmüştüm.Babam yoktu onun sevgisine ihtiyacım vardı.Belki İzmir'de çok güzel yeni hayatım olurdu.Ya da hayat bana hep arkadan bakardı.
Telefonumdan bildirim sesi gelince düşüncelerimden sıyrıldım.Telefonuma elime alıp bildirime baktım.Holeyyyyyyyyy
Wattpat'den'Psikopat'
güncelenmiş.Çok seviyordum bu kitabı.Bazen Wattpat'den kitap güncellendiğinde bağırıp yada şarkı söyleyip kendi dans figürlerimi yapıyordum.
Annem ise bana deliymişim gibi bakıyordu.Ama ne yapıyım ki çok seviyorum.Daha fazla beklemeden okumaya başladım.Akşam olmuştu tam da zamanında bitti yaa.Üzülmüştüm.Mihri mavi bir bölüm daha yaz lütfen.
Ama kağan Buket'i boğuyor.Buket'in yerinde olmak istemezdim yani.Birde kızlara el kalkmaz diyolar yapanlar var işte.Hakkını yemiyelim şimdi kağanda taş bir jojukGözler,kaşlar,dudaklar,saçlarrrr.Önceden sevgilim olabilir ama yani sevgili saymıyorum onu.Kağan Ozan'ı bin basar.Kağan eniştenize sulanmayın kızlar ;)Annemin çağırmasıyla kendime geldim"Hadi çağla yemeğe"
"Tamam anne geliyorum".Aşağı indim.
"Ne yapıyordun kızım orada?"
"Wattpat'dan kitap güncellenmişti anne onu okuyordum"
"Ey Allahım sen benim kızıma akıl fikir ver"
Gülürek masaya oturdum.Yemeğimi bitirdim.Tam odama çıkıcaktım ki annemin konuşması durdurdu.
"Kızım düşündün mü?"
Sinirlenmiştim."Bu kadar çok mu istiyorsun anne?Ne var orada seni çeken?"
"Kızım ben senin için söylüyorum.Oralara alışmalısın..Burada hep kendini odana kapattın.Orada yeni bir hayat seni bekliyor"dedi gülümseyerek.
Sinirlerim biraz yatıştı.Annem haklıydı odamı arkadaşım gibi kullanıyordum.Iyice kapattım kendimi psikoleji olarak hiç iyi değil.
"Tamam,cumartesi gidelim"
"Peki tatlım yarın eşyaları toplayıp çıkarız o zaman.Yardım ederim sana olur mu ?"
"Olur".Anneme sımsıkı sarılarak "İyi geceler Zehra sultan"dedim.
O da aynı şekilde sarılarak"Sanada uykucu tatlım".dedi.
Hemen odama uçtum.Uçtum derken yanlış anlamayın koştum yani sjsj :D Telefonuma baktım.Şarjı %6'ydı.Hemen telefonu şarja taktım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
Nasıl buldunuz tatlımlar ?
İlk bölüm olduğu için sıkılmayın lüften.İleri zamanda süper bölümlerle karşılaşıcaksınız.
Beni anlayanlara,destek çıkıp,yorum yapanlara teşekkürlerimi sunuyorum :)
Öpüldünüz :* :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayatım
Roman pour AdolescentsÖncelikle dümdüz yürüdüm.Sağa dönmemle birine postalandım ve yere düştüm.Ah!Sırtımı çok pis vurdum.Kafamı kaldırdığımda yoldaki karşılaştığım çocukla yine göz göze geldim.Yakınımdaydı ve ona daha ıyi bakma fırsatı buldum.Yüz haltları gergindi.Bir se...