Mun şahit olduğu sahne karşısında şoka uğramıştı. Ne yapacağını bilmiyordu. Ha-na'nın böyle bir şey yapacağı aklının ucundan bile geçmiyordu. Sessizce kaçmak doğru olmazdı. Yüzleşmeliydi onlarla. Bu yüzden saklandığı yerden çıktı ve ikiliye taraf yürümeye başladı.
O sırada Ha-na Do Hwi'yi ittirmeye çalışıyordu. Şuan yaşananlardan rahatsız olmuştu. Kendini Mun'u aldatıyormuş gibi hiss ediyordu. Mun'un onlara taraf geldiğinden haberi bile yoktu.
Mun Do Hwi'nin kolundan tutarak kenara çekti ve yüzüne yumruk attı.
Bunu gören Ha-na şok içindeydi.
-Mun yapma!
Diye bağırıyordu. Mun sinirli şekilde:
-Bana onu koruma Ha-na. Herşeyi gördüm. Bumuydu bizim sonumuz?. Ben anladım seni. İkinize mutluluklar.
Ha-na ağlayarak:
-Hayır Mun düşündüğün gibi değil. O geldi beni-
Do Hwi kenardan konuşarak:
-Ha-na bana asıldı. Doğruyu söyle Ha-na.
Mun sinirli şekilde yerden kalkan Do Hwi'nin suratına ikinci yumruğu atar.
-Kes sesini.
Ha-na ağlayarak:
-Mun yalan söylüyor, lütfen ona inanma. Herşeyi o planladı. Herşeyi o yaptı.
-Buraya gelmekle en büyük hatanı sen yaptın Ha-na. Sana sordum, sana sordum bir şey oldumu Ha-na. Sen bana her defasında ne dedin?.Yok olmadı. Hatta üstüme bağırdın. Meğer ne safmışım ben.
-Hayır Mun öyle değil. O beni aradı buraya gelmemi söyledi.
-Numaranı nereden buldu? Yada neden buraya geldin? Tehdit mi etti? Bir şey mi yaptı? Bana anlata bilirdin Ha-na, bana anlata bilirdin!
-Hayır Mun dün akşam beni rahatsız etti, numaramı hayvan sığınağındaki listeden almış, eğer buraya gelirsem bir daha beni rahatsız etmeyeceğini söyledi.
-Dün akşam ha? Dün akşam..Sana sordum dün akşam neden bu kadar uzun sürdü dışarıya çıkmağın. Neden bana onun seni rahatsız ettiğini söylemedin? Belki söyleseydin şimdi böyle olmazdı hiç bir şey.
-Özür dilerim. Yapamadım. Kendim hallederim sandım.
-Dileme. Git. Seni görmek dahi istemiyorum artık.
Mun arkasını döndü ve yürümeye başladı. Ha-na arkasından bağırarak:
-Mun!...Hayır!
Do Hwi yerden kalkarak Ha-na'ya seslendi.
-Artık aşkımıza bir engel kalmadı.
Ha-na öfkeli şekilde Do Hwi'ye tokat attı ve dedi:
-Pislik! Defol! Defol seni görmek istemiyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gördüğüm Günden Beri
RomanceKarakterler:So Mun, Do Ha-na, Ju-Yeon, Ung-min, Ga Mo-tak, Bayan Chu Bir aşk hikayesidir..