-(...)
Kuzey'in evinde kahvaltı onun 'zafer benim' gibisinden attığı gururlu bakışları ve Güney'in ona olan öldürücü bakışları eşliğinde geçmişti.
Şimdi de Güney ile şirkete gidiyorlardı. Kuzey arada bir Güney'e kaçamak bakışlar atıyordu. Güney ise öylece yola dalmış bu gün söyleyeceği şarkıyı düşünüyordu.
Nasıl Derler Bilirsin - Sevilmemişim
Kuzey Güney'e baktı. Fazla dalgındı. En iyisi soru sormak ve bu gergin ortamı dağıtmaktı.
"Bugün..." dedi Güney'in bakışları anında ona döndü. "O barda şarkı söyleyecek misin?" diye sorunca Güney bir kaç saniye sessizce Kuzey'e baktı ardından konuştu.
"Hm hm." dedi sadece.
"Hangi şarkı?" dediğinde Güney tatlı bir tebessüm etti.
"Nasıl Derler Bilirsin - Sevilmemişim." dedi. Kuzey kaşlarını kaldırdı. Favori şarkılarından biriydi.
Ama Kuzey'in asıl dikkatini çeken Güney'in fazla sessiz olmasıydı.
"Bugün çok fazla sessizsin." dedi Kuzey. Normalde çok konuşan ve konuştuğunda yürüyen bir sözlüğe dönüşen Güney bugün fazla sessizdi.
"Aslında ben hep sessizim. Yani Kayra'yla bile pek konuşmam. Ama bazen de çenem düşer orası ayrı." dedi ifadesiz ve soğuk bir sesle. Kuzey burukça gülümsedi ve konuştu.
"Gecenin karanlığında bir ay gibi parlamak istiyorsan, susmamak ilk kuraldır okyanus gözlü." deyince Güney'in kalbi tekledi ve gülümsedi.
Bu hitap şeklini bir yerden hatırlıyor gibiydi. Ama nereden? Bir anda bütün düşünceleri birbirine girmiş ve bir kördüğüm olmuştu.
Telefonuna gelen bildirimle ceketinin cebinden çıkarıp baktı. Kayra mesaj atmıştı. Onun ismini görür görmez yüzüne bir gülümseme peyda oldu.
Kayra& Güney'in Sohbeti
Kayra: Kuşumm günaydınn
Sonunda telefonumu
alabildimm
Merhaba ve hoşçakal
balımm🍯Güney: Günaydın ballı
çöreğim🍯
Merhaba ve hoşçakal
kuşumm☁️
Güney sohbetten çıktığında sırıtan yüzü Kuzey'e dönünce daha da büyüdü. Kuzey keyfi yerine gelen Güney'le güldü ve konuştu."Kiminle konuştun da yüzün gülüyor?" diye sorunca Güney hafif güldü ve cevap verdi.
"Kayra'yla konuştum. Sonunda telefonumu aldım diye yakınıyor." deyip kıkırdadı.
"Bakıyorum da enerjin yerine geldi. Kayra'ya teşekkür edeceğim vallahi." dediğinde kahkaha attı Güney. Enerjisi yerine gelmişti ve mutluydu. Özellikle de bu adamı görünce mutluydu...
🌈
Şirkete geldiler ve Kuzey arabayı otoparka sürdü. Boş bir yer buldu ve arabayı park etti. İkisi de arabadan indi ve sohbet ederek yürümeye başladılar. Konuları şarkılardı.
"Hangi tür şarkılar dinlersin?" diye sordu Kuzey.
"Yani Türkçe şarkılarda pop müzik, yabancı şarkılarda pop, pop punk ve klasik müzik dinliyorum. Siz ne tür dinlersiniz?" diye sordu Güney.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevgili CEO'm | BxB
Teen FictionKlasik "CEO - asistan" ilişkisi. - Göğsümde taşıdığım pusulamın ucu bile Kuzey'i gösterirken kalbim neden ona dönmesindi? Pusulam bile Kuzey'e aşıkken benim için ne gibi bir sorun teşkil edebilirdi? ~ Güney Güneş - Ucunun Güney'i göstermediği bir p...