Bölüm Şarkısı: Sara Naeini-Del YarBinbir türlü hayatım olsa, her hayatımda binlerce yıldız olsa mesela senin gibi.
Yönümü bulmak için yine aramaz mıyım sanıyorsun kutup yıldızını?
Kutup yıldızım olduğunun farkında mısın bu evrenimde ve sonraki yaşamlarımda.
Her yaşamıma bir kutup yıldızı sığdıramaz mıyım sanıyorsun, yaldızlı.
Farkedemiyor musun içimde parlamaya devam ederken ışıltında yaşamımı yitirdiğimi.
Kamaşan gözlerimi kısıyorum sevgilim, yine de bulur muyum yönümü yörüngende ve sensizliğinde?Neredesin?..
Tanın havlama sesleri kulaklarımda çınlarken, gözlerim sanki önümü göremiyormuşçasına karanlığa hapsolmuşken, kalbim dakikada binlerce kez atmaya başlamışken büyük bir acıyla gözlerimi araladığımda yerimde korkuyla doğruldum.
Tan karşımda durmuş bana bakıyor ve havlayarak beni uyandırmaya çalışıyordu. Koltukta kitap okurken uyuyakalmış ve ardından yine büyük bir kabusla uyanmıştım. Uykularımın sonu niye hep kabusa çıkıyordu bilmesem de bu sefer gördüğüm o görüntünün korkusu içimden çıkmıyordu.
Elimi yerinden çıkmak için tepinen göğsümün üstüne koyarak yerimden kalktım ve bir su almak için mutfağa ilerledim. Onu o halde görmek niçin yüreğime bu kadar dokunmuştu bilmiyorum ama artık onu sanki yıllardır tanıyormuşum gibi hissediyordum bazen. İçinde verdiği milyonlarca savaş barındıran çocuk ruhunu görüyordum. Bence kolay bir yaşamı olmamıştı yetimhanede büyüdüğünü öğrenmiştim bu da onu daha güçlü biri yapmıştı emindim. Dengesiz ruh halleri çok dikkat çekiciydi iki ruhu vardı ve çoğu zaman ikisiyle de kavga ediyor gibiydi.
Elimdeki suyu tezgaha bırakıp yeniden oturma odasına ilerlemek için adım attığımda kapı zilinin çalmasıyla yerimde donup kaldım. Her daim soğuk olan ellerim yeniden titremeye başladığında gözlerim kapıya döndü. Adımlarım yavaştı ama Tan'ın yanımda delirmiş gibi havlamaya başlamasıyla nabzımın yeniden hızlandığını inkar edemezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ceviz Kabuğundaki Akrep
FantasyGece günde, Uyku gözlerinde, Söylesene, sevgilim nerede?