Multimedia da Sarp var .
Evet yeni bir bölüm yeni bir maceraya atılan adımm umarım okunulur ve beğenilen bir hikaye olur . Yanlışlıklar olursa arada üzgünüm yeni yeni alışıcam artık . Yorumlarınızı bekliyorum :Dd
O güzel uyukumu bölen alarm sesine biraz saydırıp kendilerini susturma işlemine geçtim. Tabiki de herkesin uykusuna kimsenin alarmı karışamaz ne münasebet . Yine bir okul günü yine meşhur erken saatler ve yine bir üniversite sınavı için yaklaşan zaman . Zaman böyle hızlı olmak zorundamıydı . Kendi iç sesimle mücadele ederken lanet alarm tekrar çalmaya başladı . Anladık tamam kalkıyoruz yani . Yatağımdan doğrulup , gerekli kitaplarımı çantama yerleştirdikten sonra okul kıyafetlerimi yatağın üstüne koydum . Hızlı olmak zaman kazandırır ne öyle 2 saat erken kalkıp hazırlanmak .Yok ben almayayım uyumayı sevmem ama yok böyle iyi hoş . İç sesim yine döktürürken elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktım . Siyah okul pantolonumu ve uzun kollu olan beyaz tişörtümü giyindim hava çok soğuk değildi ama ne olur ne olmaz .
Üstümü değiştirme işlemi bitince hırkamı da çantama koyup saçımı örmeye başladım . Aynadaki yansımama baktığımda pek de fena değildi , telefonumu ve çantamı alıp mutfağın yolunu tuttum .
"Kayra , kahvaltıya gelmiyor--"
annemin bana seslenmesini bu sefer yüksek şekilde duymuştum .
"Oo bakıyorum erkenciyiz uykumu tutmadı canım"
annem elindeki sandeviçleri masaya koyarken bir bardak da elma suyu koydu . "Dalga geçme anne her zaman erken kalkan benim unuttun mu , sarp geç kalkıyor pardon kalkamıyor bile" evet afacanımız yine uyanamamıştı sanırım , çok zamanım kalmadığımdan yemeğe başladığım sırada sırtımı dürtükleyen bir adet sarpla karşılaştım.
"Hayret bayım teşrif edebilmişsiniz" bir yandan konuşuyor bir yandan da laf yetiştiriyor olmam baya enerji sarf etmemi sağlıyordu . Yemek önemli tabi .
"Tabiki ben o güzelim ablamın sesini duymuşum da kalkmaz mıyım ?" bu istek dolu cümlesinden sonra şirin gülümsemesini bana yolladı .
"Yani aramız kötü olsa bana bir şey yaptırıcaksın sanardım sarp bey" diyerek dil çıkardım ona kesin okul çıkışı rampalara gidelim mi teklifinde bulunucaktı .
"Ablaaa ama noluurrr skate gidelim hem bak sende seviyorsun" kimin kardeşi demedim mi ben kaykay diye dedim tabiki ben bir müthişliyim . Müthişli evet güzel sözcük beğendim .
"Bakarız , hadi yemeğini ye geç kalıcaksın seni bekleyemem ilk ders coğrafya geç kalmamalıyım çabuk ol ben kapının oradayım 5 dakikan var" zaten yemeğimin de son lokmasına geldiğimde sırt çantamı da alıp asansörü çağırdım . Tabiki de sarp 5 dakika da gelmezdi .
"Saarppp geç kalıyoruz" tabikide beni takmadı .
"Kızım acele etme daha vaktiniz var" tabi anne var ama olmayan vakit yok yeni bir sistem geliştirtmeyin bana . Aklıma gelen müthiş fikirle sarpı 2 dakika içinde yanıma getirtebilirdim .
"Sarpp koşş , oha cidden karşı binanın yanına skate alanı mı yapılmış yoksa ben mi yanlış görüyorum ?" bunu dememle gelmesi bir oldu .
"Hani abla nerede potaların oradaki yeri buraya mı taşımışlar" hem konuşup hemde zıplayarak kattaki pencereden bakmak için şekilden şekile girince baya komik bir görüntü olmuştu ama gülmemiştim , çünkü bana öldürücü bakışlar atmayı devam ediyordu .
"Amma büyüttün ya , okul çıkışı gidiyormuyuz dostum" diyerek gönlünü anladım bizim kekocanın . Bunu dememle enerjisi yerine gelip onların orta okul binasında bıraktım onu . Severim kardeşimi , yaramaz değildir ama benden çok daha ya da çok çok daha sosyal birisidir . Bu yüzden ayak uydurmak biraz daha zor oluyor bizim afacana , boşuna demiyorum tabi .
-----
Sınıfımın yolunu tutarken telefonumu sessize almadığım aklıma gelmişti . Derste çalar felan . Evet telefon da sessize alındığına göre , sınıfa çantamı koyup bizimkileri bulmaya çıktım . Kesin Çağlar yine futbola kaptırdı kendini söylüyorum sabahın ilk saati otur sınıfta bulamıyorum sonra diye .Yok efendim kaptanlık işim var sen bilmessin , kızım zaten aynı sınıftayız lafı meşhurdur bizimkinin . Birde yemek yemeyi sevip kilo almayan türdendir Çağlar . Böyle atışırız felan ama onu çok seviyorum ya . Bide ben acayip kıskancım yanlarında kız felan görsem sonunu düşünemiyorum . Bende kimseyi bulamayacağımın ümidine kapılarak kantin katına inmeye karar verdim .
Canım sıkılmıştı nerede bu millet . Kantinde boş bir masaya oturup telefonumla ilgilemeye başladım . Yakında müzik elemeleri olacaktı , umarım Göktuğ , Utku ve ben seçilirdik . Göktuğ bass gitarı hem güzel çalıyor hemde çılgın , Utku ben ona tUTKU diyorum , o da davul çalıyor böyle aramızda çalıyoruz işte , bende klavyede yardımcı oluyorum aslında ilk müzikle uğraşan bendim daha sonra onlarda katılınca daha zevlikli olmaya başladı .
Oturduğum masada hareketlilik hissettim ve aldırış etmeden bizim gruba girip mesaj yazmaya başladım .
Sıkıldım ama parfüm değilim *evet bu isimi benle tUTKU ortaklaşa koyduk bize hoş geldi ama baya laf yedik :Dd*
Ben : Nerede kaldınız ya siz , öldünüz mü ? Demek öldünüz tamam bende şu yeni gelen çocuklarla tanışayım hadi BAYY.
Keyifli bir şekilde güldükten sonra gruptan çıkıp , masamda oturan kişilere baktım . Bizim sınıftakiler ve adını bilmediğim kişi . Yeni kişi felan geldi mi yani , cidden güzel atış yapmışım .
"Hey kayra yaklaşık 5 dakikadır sana sesleniyoruz" dedi Burak tam cevap vericektim ki , adını bilmediğim kişi konuşmaya başladı "Eğer işin varsa devam edebilirsin , bu arada memlun oldum Kayra" diyerek elini uzattı . "Bende Berk"
"Memlun oldum" diyerek kıssa bir tanışma geçti öyle geçiş o geçiş baya kaynaşmıştık , Burağın kuzeniymiş bizim okula kaydını aldırmış ama aynı sınıfta olmadığımızı öğrendim . Bu arada telefonun bildirimleri sessizde olduğu için ya da bana mesaj gelmediği için şuanlık telefonumun çalmasıyla Buraklara el sallayıp yerimden kalktım .
"Kayra hanım kimmiş bu yeni gelen çocuk , yanınıza gelecektim ki bölmeyeyim diye gelmedim sınıfta bunun hesabını soracağım sana" tehtit dolu sözlerini Göktuğ bana savururken "KAYRAA-!" Utkunun senini duydum kesin soru yağmuruna tutucaktı . Lafını keserek cevap verdim .
"Utku , ilk olarak Burağın kuzeniymiş sonra telefonum numaramı felan istemedi buluşma da teklif etmedi yakında değildik karşıma oturdu yalnız da değildik yani sorun yoktu anladığın kadarıyla" diyerek merdivenlerden hızlıca çıkmaya başladım .
"Tamam aynen aferim kızım , kim o kayra mı Kayraa ödevini çaldım bebek sağol hadi öptüm" Cansu bir kerede ödev yap gülüm ya .
Telefonu kapatıp zilin çalmasıyla bende direk olayalanmadan kapıyı açıp yerime oturacaktım ki , fizik hocamızı karşımda beklemiyordum daha yeni çalmıştı zil bu ne acele .Dur biraz ders fizik değildi ki Allah kesin yanlış sınıfa geldim . Neydi bu günahım .Göz gezdirdim sınıfa B sınıfıyla D yi nasıl karıştırdıysam artık , Berk'in sınıfına gelmişim heh buda tam bir sürpriz . Tabiki de yanlış anlayacaktır . Lanet olsun . Ya bu şey oha ben harbiden nasıl yanlış sınıfa gelebilmiştim . Hemde Berk'in sınıfına tesadüfe bak .
"Hocam çok pardon ben dalmışım öyle bizim sınıf sanınc-"
"Tamam Kayra hadi sınıfına derse geç kalıyorsun " demesiyle kapıya yöneldim ama Berk tabi gülüyordu yanlış anladı bu çocuk hemen ya .
"İyi dersler Kayra" geç dalganı sen geç , görürsün sen . Dil çıkarıp hemen sınıflarından çıktım . Evet yani aramızda iki sınıf varken bu kadar dikkatsizliğimi neye borçluydum acaba.
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum .^-^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fotoğraf(ASKIYA ALINDI)
Teen FictionHer insan hata yapardı. Özellikle normal insanlar geçmişinde basit hatalar yapmışlardı. Yanlış kişiye güvenmiş, yanlış kişiyi sevmiş, yanlış zamanda yanlış yerde bulunmuşlardı. Ve bende hata yapmıştım. Ama yaptığım hatanın kaynağının çok derinlerde...