2

536 44 5
                                    


"İtiraz ediyorum Sayın hakim ellerinde bir delil veya bir kanıt yok. Selim Okunmuş'un müvekkilimin öldürdüğüne dair bir kanıtları yok ve iftira atılıyor."

İşte şimdi elime düşmüştü Alparslan Karakuş. O adamı hapise düşürmek için sadece bu davayı değil bundan önce yapılmış tüm davalarına bakmıştım.

Hakimden söz aldım ve konuşmaya başladım.

" Sayın hakim müvekkilimin kardeşi Selim Okunmuş, Alparslan Karakurt'tan yüklü bir miktarda borç almıştır. Bunun üzerine abisi Adnan Okunmuş tan yardım istemiştir ama müvekkilime kendisinde o kadar paranın bulunmayacağına dair bir konuşmada bulunmuştur. Abisine bu parayı bulamazsam beni öldürürler sözleri müvekkilimin evinde o sırada bulunan bir kaç koruma ve mutfak işlerine bakan bazı çalışanlar tarafından duyulmuştur. Bu olaydan yaklaşık 3 hafta sonrada ölüm haberi gelmiştir. Buna uygun olarak tüm oklar Alparslan Karakurt'u göstermektedir.
Selim Okunmuş' un kimseyle bir derdi veya düşmanlığı yoktur. Sadece bu borç olayı vardır. "dedim.

Kendimden emin bir şekilde yerime oturdum. karşı taraftan itiraz sesleri yükselmeye başlamıştı. Alparslan Karakurt' a bakınca bana anlamdıramadığım bir ifadeyle baktığını gördüm.

Hakimden tekrar söz istedim. Asıl bomba şimdi geliyordu.

"Hakim Bey bu davayı incelerken Alparslan Karakurt'u biraz araştırmış bulundum. Şayet kendisi yasa dışı işlerin başında gelen bir çete lideridir. Yapmış olduğu öldürme sayısı yüzleri geçmiştir. Silah kaçakçılığı, adam öldürme suçlarında en ön sırayı almıştır. Kendisi mafya babası ve yeraltının lideri olarak bilinir. Kendisinin sadece bu dava yüzündne değil bu zamana kadar yapmış olduğu tüm yasa dışı suçlar nedeniyle ceza almasını uygun görüyorum "dedim.

Evet bu da davayada noktayı koymuştum.

Tekrar karşı taraftan itiraz sesleri yükselmeye başladı.

" SESSİZLİK" diye bağıran hakimle herkes sustu. "KARAR" odada bulunan herkes ayağa kalktı.

"Yaz kızım"

"Alparslan Karakurt'un müebbet hapis cezasına çarptırılması ve bu dava bir daha açılmamak üzerine kapanması uygun görülmüştür. Lakin Selim Okunmuş'un Alparslan Karakurt'a olan borcunun 1/4'ünü ödemekle yükümlü olan Adnan Okumuş 18.09.2024 tarihine kadar zamanı vardır. Parayı ********* banka hesabına yatırması gereklidir. Alparslan Karakurt'a parayı avukatı Sinan Bey verecektir. " dedi ve salondan çıktı.

" Allah razı olsun avukat bey "diyen sesle Adnan Beye döndüm. "Cümleten" dedim ve bende salondan çıktım.

Alparslan Karakurt iki yanında polis ile eli kelepçelenmiş götürülüyordu.

Bana bakıp sırıttı ve "Bu arada bitmedi avukat" diyip göz kırptı.

Çok takmayıp asansöre binip 23. kata bastım ve odama girdim. Masama oturdum.

Bir kaç evrağa göz atarken cep telefonum çaldı.

Alıp baktığımda tanımadığım bir numara olduğunu gördüm. Kaşlarımı çatıp aramayı yanıtladım.

"Alo Laçin Ekinci ile mi görüşüyorum acaba" diyen kadın sesiyle "Evet" diye cevap verdim.

"Laçin Bey öncelikle şunu belirtmek istiyorum şuanda sizi Altıntaş özel hastanesinden aramaktayım. Bundan tam 24 sene önce size bakmış olan ebemizin o sıralarda bazı akıl sorunları varmış ve sizi ölmüş olan bir bebekle değiştirmiş. Bunu doğrulamak için yarın saat 15.30 da hastaneye gelmenizi ve DNA testi yaptırmanızı istiyoruz. "dedi.

Gerçek Ailem - Erkek VersiyonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin