13

...

°Deanne's POV °6:45 P

°Deanne's POV °
6:45 P. M.

Nothing mi hate like people who like to be seen.

And this woman beside me is the definition of 'waah everybody see mi'.

From the bus drive off she nuh rest her mouth, nor the man ears.

Wah can go so?

And him a the next one too. Sick stomach.

Instead him tell the gyal shut up mek him focus on the road, him a entertain her and her fool-fool chatting.

"Hey, the bus dem a run bad tonight yussi, and a not even Friday. If yuh nuh rush, yuh get knock," she says, shuffling in her seat, her big ole ass forcing to fit in the tight space between the driver's seat and the other girl, sitting on the cushion beside her.

Driva acknowledges her statement with a low hum, picking at his beard. "A di traffic man. The man dem affi cut early if dem waa beat it go up, and it hard fi reach back a Treez."

The woman——Trish, I heard him call her ——sighs, leaning closer to him, resting her elbow on the back of his seat and turning her head so she can see the road before her. "Rahtid, as mi say that, mi cyaan believe yuh drive weh left mi this mornin'."

"Eeeh? Weh yuh did deh?"

"As mi reach the lane mouth a the bus that mi see buss the corner and gone. Yuh waa see mi a wave it dung, but not even Perry neva look like him see mi."

"A weh the rass yawh say. And yuh waa know say a long time we park up before we drive off eno. We did a tek too long fi load, and the bwoy Perry suggested we run the road," Driva replies, his tone light.

"And a bruck mi a bruck mi neck a come say mi late eno. Oh gosh, man. If uno did just wait likkle bit..."

Driva smirks, his eyes fleeting to her briefly before settling back on the road ahead. "Yuh mother never tell yuh say time and bus wait for no one?"

Trish giggles, the sound grating on my nerves. "Next time yuh haffi wait fi mi. Yuh too tan bad! Mi all nearly miss work."

So because the man drive weh leff yuh, yuh nearly miss work, lady?

Yuh know say sometimes mi wonder...

"That's why yuh fi mek Such Man ease up likkle and go a yuh bed a night time," he says, smiling. "The bus has a schedule to keep."

Trish swats at his arm. "Tappi yawh! Mi n'ave not a soul...!"

"So every woman say. Cyaaa trick mi wid that."

No! Why Driva really inna long-cocky chattings wid this gyal though God?

The scrawny gyal——alright, she nuh scrawny...but still—— giggles and blushes, and I internally roll my eyes.