0.2

118 11 17
                                    

Bu bölüm ne zaman yayımlanır bilmiyorum ama amansızca alamadığım bir hız ile daha birinci bölümü yazdığım günün gecesi yazmaya başladım umarım yazım yanlışım az,anlaşılma oranı yüksek,ilginizi çekecek bir bölüm olur şimdiden keyifli okumalar dilerimmm...

--------

Bazen oturur düşünürüm,
Ya değmese idi gözlerimiz o gün?
Bir daha nerede değerdi o kömür gözler bal gözlere?

Belki de buydu benim de sorunum,
Her şeye hâkim iken bir senin gözlerine,ruhuna ve kalbine hâkim olamamdı.

Kalpler kitli iken birbirine uyar mıydı bedenlerin küsmesi birbirine?
Gönül gözün herkesi görürken bir beni mi görmezdi yoksa bir beni mi sevmezdi?

______________

-Asena'nın açısından-

Kafeden çıkalı artık 20 dakika olmuştu ama ben kendimi artık nasıl bastırdıysam hâlâ da heyecanım ve yaşadıklarımın şoku üzerimden gitmiyordu.
Aygün'ün dediklerini daha sabah kâle almamıştım,keşke alsa imişim...
Şimdi bu yaşadığımı anlatsam Aygün'e iki ihtimal vardı;
Ya böbürlenir "ben sana ne dedim!" Diye,
Ya da inanamazdı ve fotoğrafı attığım da büyük bir şok etkisine maruz kalırdı.
Mert kalkıyor iken ayıp olmasın diye bende kalkmıştım,şimdi ne yapacaktım?
Evim şuanda saunadan farksızdır çünkü benim evimin lanet konumu yüzünden çok fazla güneş ışığı aldığı doğrudur,Aygün ile buluşsam o benim bu ay yaktığım tüm kiloları resmen geri aldırırdı,dışarda ki sıcakta da durulmazdı.

Asena'cığım sana kader yolu gözüktü anacım.Zaten paran da var,hadi bakalım yürü avm ye!

Aslında iç sesim doğru söylüyordu.Zaten market,AVM,pazar,çarşı gibi alışveriş yapabileceğim her yeri gezmeyi severdim bende.Zaten bu yaz havasında ne evde ne de açık alan olan her hangi bir yerde yaşayabilirdim.Mall of a paten ile gidebilirdim kaldı ki konumumda yakındı.

Allah'tan hem oyunların tutuyor hem de yayıncısın,bu masrafı sen başka türlü kaldıramazdın Asena!

Ne var yani nolmuşkine kendi paramı harcıyorsam?Paranın amacı bu değil miydi zaten,ben mi yanlış hatırlıyorum yoksa?

Akşam saat 8 e kadar vaktim vardı bu bana yeter de artardı!Eve geçerken kendime tavuk pilav da alırdım yemek olayını da aradan çıkarırdım.

Fikrim hoşuma gidince yeni rotam Mall of için harekete geçtim....

___________________

-Mert'in açısından-

Asena ile görüşmemizden sonra halimden memnun bir şekilde Kubilay'ın evine gelmiştim.Can bana kapıyı açtığı anda ben daha Can'ı göremeden burnuma buram buram kavurma kokusu ile kahvaltıya hazırlanan yumurta,krep,kızartma patates gibi kokular geldi.

Mert oğlum acaba kafede ekmek arası tavuk yemese miydin?

Bileydim ben kafede durup midemi doldurur muydum be iç ses...

İçeri geçerken Can ile konuşmaya başladık.Bana sımsıkı sarıldı.

"Hoşgeldin kardeşim,iyi ki geldin yoksa bu mangalcı başının mangaldan ayrılmaması yüzünden kafayı yiyeceğim!"

𝐈 ̶K ̶Ö ̶R ̶E ̶B ̶E ̶𝐈 ̶ ✨ Mert Yazıcıoğlu✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin