SELAMLAARR EFENİMM.
ÖNCELİKLE YENİ BÖLÜME HOŞGELDİN BEBİŞŞ😽
Bu bölümü cidden çok mutlu yazıyorum çünkü iki gündür regl dönemi yüzünden kas ağırlıklı sporumu çok yapamıyordum ve şuanda sporumu keyifle yaparak yazıyorum HAHAAYYTT.
NEYSEE ÇOK TUTMAYAYIM SİZİİ,KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM HERKESEE😽✨____________
Bir çukurdaydım.
Ne sonu aydınlık,ne de karanlık.
Bir çukurdaydım,
Ne Hz.Yusuf'un atıldığı kuyu kadar derin,ne de nefesimin duyulacağı kadar sığ.______________
-Asena'nın açısından-
Yayın saati gelince filtre kahvemden bir yudum alıp başlattım.Benim yayını açmam gibi bir çok takipçim ve tanıdıklarım izlemeye ve destek olmaya gelmişti,ben ise izleyiciler ile sohbet ederken bir yandan Tuğkan'ı,Fulya'yı,Bekir'i(Cordiciğimiz) ve Mert'i bekliyordum.(Mert bizim Mert değil yayıncı olan onu belirtiyim de kafa karışması olmasın anlık LDKFĞDF.)
Sırasıyla Tuğkan,Mert,Fulya ve en sonunda Cordi bağlanmıştı.Biz oyunu açıp yayına keyifle başlarken bir çok kişi bana "Asena abla Mert Yazıcıoğlu ile sevgili!"," Abla Mert Yazıcıoğlu ile cidden bir ilişkin var mı?","Sonunda sevdiğim iki ünlü de yakınlaşmış!"
gibi yorumlar gelmeye başladı.Hepimizin gözüne bu yazılar ilişince doğal olarak ekip benimle uğraşmaya başlamıştı ama benim şaşkın ve anlamayan halimden benim de bir şey bilmediğimi ve yanlış anlaşılma olduğunu anlamışlardı.Cordi;"OOOO ASENA'MIZ BİZE HARBİDEN ENİŞTE Mİ GETİRMİŞ!"
"Bekir benle yayında uğraşmaya çalışıyorsan yemezler olum.Ne eniştesi amw?"
Mert;"Kanka ayıp lan,o kadar sohbetimiz var insan bir derdi yanii."
"Olum ne anlatıyorsunuz?"
Tuğkan gülerek araya girmişti.
Tuğkan:"Asena sen bi chate e bak bilader."
Ben chate i okurken Tuğkan elektro sigarasını içip kahkaha atmaya başlamıştı.
"Abi Allah belamı versin böyle bir şey yok!Varsa Allah beni tam şuan çarpsın,lan olm ne alaka?"
Tuğkan;"yaa kanka yeme bizii."
En sonunda Fulya araya girmişti.
Fulya;"gençler yanlış anlamayında Asena'nın haline bakılacak olursa fanlar bir şeyi yanlış anlamış.Ayrıca öyle bir şey olsa tüm ülke bilir diye düşünüyorum,sonuçta Mert Yazıcıoğlu söz konusu."
"Şu ekipte bir zekiniz Fulya ablam mı lan?İşte kadın farkı olm size girsin bu!"
Bir anlık rahatlama ile benim dediğime Fulya bile kahkaha atmıştı.Bu konuyu da kapatıp,chate i çok dikkate almamaya da çalışıp oyuna devam etmiştim.
Oynadığımız korku oyunu Backroomstan kaçış oyunu idi.Oyunu yapan her kimse cidden hakkını vermişti,hepimiz hem korkuyor hem geriliyor hem de çok keyif alıyorduk.Oyunda ki scp varlıklar,ses ambiyansı,ortam,zorluk seviyesi ve gidişat çok güzeldi.Oyunda genellikle ben ve Tuğkan öncülük yapıyorduk.Bu sefer önlüğü ben tek yapacaktım."Bakın gençler plan şu.Şimdi bu iki ibne iki tane odayı koruyor.Bir tanesinde son anahtar var,diğerinde ise kaçış yeri.Ben ilk önce çıkacağım sizde kapıyı kapalı tutup saklanın çünkü her birinizde anahtar var bir bende yok,öleceksem ben öleyim.İlk önce ben eğilip feneri mullanmadan yakınımızda ki sağ kolona gidiyorum ve sol da ki kaçış odasının kapısında gezinen eleman beni görmeden bu ibişi peşime takıp kolonun etrafında dönüp koşarak odaya giriyorum.Tuğkan ise kapıyı açıp odadan benim bulunduğum odanın kapısını gözetleyecek ve çıkabileceğim anda bana haber verecek bende hızla kendimi koruyarak,bu ibneleri peşime takıp kaçış odasına girip kendi üzerimde ki anahtarı takıyorum.En son ise ben bu iki ibneyi de peşime takıp map de koşucam,sizde hızla odaya girip anahtarları takıp bir sonra ki seviyeye geçmemizi sağlayacaksınız.Nasıl plan ama?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈 ̶K ̶Ö ̶R ̶E ̶B ̶E ̶𝐈 ̶ ✨ Mert Yazıcıoğlu✨
FanfictionHayatımızda her zaman ufak tefek olaylar olurdu.Kendine hayran bırakan insan beyni ise bu olaylarda önemli olanları önemsiz olanlardan kurtarıyor ve ait olduğu yere depoluyordu,önemsiz olan anılar ise ait olduğu o sonsuzlukta kaybolup gidiyordu... ...