Aklıma şiir gelmedi bu sefer yazamadım,belli idi zaten eninde sonunda tıkanacağım edebiyat sevmeyen birisi olarak iyi gene münasip bir taraflarımdan şiir uydurdum 4 bölümdür LDGKDLGKLD.
NEYSE NEYSE GEÇELİM BÖLÜMEEE
İYİ OKUMALAR CANLARIMMM😽✨________________________
-Asena'nın açısından-
Mert geldiğinde onu içimde bir türlü tutamadığım çocuksu sevincim ile ağırlamıştım.Mert ile aramda ne olursa olsun bu heyecan asla bitmeyecek gibi duruyordu,sanki benim neşe dolu,bıcır bıcır yavru çocuğum muş gibi...
Evime ağırladığımda onun huzurla evimi inceleyip gevşediğini gördüm.Gördüğüm bu görüntü yutkunmamı zorlaştırmış,evimde huzuru bulduğuna dair istemsiz oluşan düşüncelerim ile deli dolu bir coşku hissetmiştim içimde.İçim kıpır kıpır iken,dışım sadece Mert'i incelerken kapıyı kapatmakla meşguldü.
Kapının sert sesi ile irkilmiş,bunu Mert'e göstermeden hızla oturması için reverans yapıp kahveye yönelmiştim.Bilerek ona bahçe teklif etmiştim,hem onunla görüşürken temiz havayı içime çekerek rahatlardım hem de şuan o bahçede iken bende kahve makinalarımın önünde biraz heyecanımı atardım.Çok şükür ev işinde olduğu gibi mutfakta da marifetliydim o yüzden içimde korku yoktu,sadece tek korkum vardı o da;Heyecandan elimin ayağıma dolaşma olasılıydı.
Eğer ki cidden kahveleri hazırlarken elim ayağım dolaşıp ufacık bir hata ile kendimi yarım saat mutfağa kitlersem ve o klasik cringe yaz dizilerinde ki meşur senaryo gerçekleşip Mert merakına yenik düşerek bana bakmaya geldiğinde mutfakta savaştığı mı görürse hemde sırf iki bardak kahve için,işte o zaman ağır rezil rüsva olurdum...Düşüncesi bile tüğlerimi diken diken eden ihtimali zihnimden hızla silip mutfakta ki kahve alanıma geçtim.Bu alanda her türlü son model makinalarım,kapsüllerim,şuruplarım,sert kavrulmuş kahve çekirdeklerim ve daha bir çok kahve malzemelerim vardı.Bu köşe benim aşk yaşadığım,üzüntü yaşadığım,stres yaşadığım,yorgunluk yaşadığım ve enerji yaşadığım kısacası her anımı yaşadığım köşelerden bir tanesi idi.
Mert bana bırakmıştı kahve işini,bildiğim kadarı ile o şeker tüketmiyordu ve bende kahvemi sert sevdiğim için aklıma muhteşem bir fikir gelmişti!Daha 3 gün önce çok güzel bayatlamayan damla çikolatalı cookie ler yapmıştım.İkimize de büyük bardak soğuk filtre kahve ile bir tabakta cookie hazırlayacaktım.Mert ile ortak bir tabaktan yiyebileceğimizi düşünerek bir tabağa 3 tane cookie koymaya karar verdim ve evet o meşhur üçgen dizilim için 3 tane koyacağım yoksa büyük cookieleri silip süpürmeyiz diye düşünüyorum...
Makinanın filtre kağıdını ve suyunu hazırlayıp koydum.Belli miktar kahve çekirdeği alıp öğütücüme döktüm,normalde kendime yapıyor olsam hayvanca sert kavrulmuş kahve çekirdeği dökerdim ama Mert'i kendi zevkimden ötürü kalp teklemesinden ve kafein den öldürmek istemediğimden bir miktar sert kahve koyduğum gibi bir miktar da sadece misafirler için kullandığım yumuşak çekim kahve koydum.öğütücü de iki kahveyide dövüp keyifle toz hallerinin karışmasına yol açıyordum.Bu işlemi yaparken burnuma dolan buram buram taze kahve kokusu ile keyifle gözlerimi yumdum,bu koku resmen içimi açıyordu...Ben anın tadını çıkarırken iç sesim durmamayı tercih etmişti.
Asena,düşünsene sen tam cookie den bir parça alacakken Mert'in eli ile elin değiyor ve birbirinize kenetleniyorsunuz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐈 ̶K ̶Ö ̶R ̶E ̶B ̶E ̶𝐈 ̶ ✨ Mert Yazıcıoğlu✨
FanfictionHayatımızda her zaman ufak tefek olaylar olurdu.Kendine hayran bırakan insan beyni ise bu olaylarda önemli olanları önemsiz olanlardan kurtarıyor ve ait olduğu yere depoluyordu,önemsiz olan anılar ise ait olduğu o sonsuzlukta kaybolup gidiyordu... ...