Doktor Meri ve arkadaşları ,hava klanın bir ferdi olduğumu doğruladıktan hemen sonra ,beni bir yan oda da bulunan seviye ölçme odasına götürmek için ayaklandılar.
Bir kaç adım arkamızda, odada bulunan diğer doktorlar ve onların arkasından da İlya Ve Hansel bizi takip ediyordu.
Doktor Meri bizi beyaz çerçeveli kapıdan geçirerek ,yeni bir oday soktu.
Odanın ortasında dört farklı raylı sistem, sistemin hemen başlangıcında yine üzerinde küre olan ince uzun masalar vardı. Rayların her biri dört farklı elementi temsil ettiği belliydi. Doktor Meri adımlarını, gri renkteki raylı sistemin yanına gelerek durdurdu gözlerini bir süre üzerimizde gezdirdikten sonra konuşmaya başladı."Evet Blue burası seviye ölçme odası, burda bulunan küreler de aynı şekilde üzerine damlattığın kanı özümseyerek aktifleşiyor. Ardından hangi elini kullanıyorsan onunla aktifleşen küreye temas ediyorsun, bu temasın sonucu raylı sistem üzerinde bulunan mekanizma hareket ediyor"
"Peki sadece temas etmem yeterli olacak?"
"Kesinlikle küreye temasın yeterli, küre kendi enerjisiyle sana baskı uyguluyor ve sen farketmesen de içinde bulunan enerji,seni korumak için onunla etkileşime girecek bir nevi onunla savaşacak ve böylelikle raylı mekanizma, senin enerjinin baskısını kullanarak hareket edecek böylelikle seviyeni ölçmüş olacak"
Doktor Meri konuşmasını bitirmesinin ardından ,yine sol tarafta bulunan iğnelerden birini alarak ,bu safer sağ elimin yüzük parmağımda küçük bir kesik açtım. Kan delikten dışarı toplanırken ,parmaklarım arasında tuttuğum iğne toz olup dağıldı. Elimi küreye döndürerek ,baş parmağımla yüzük parmaĝıma yufak bir baskı yaptım, kan parmak ucumdan süzülerek küre temas etti. Küre ışık yaymaya başladığında raylı sistemde de aydınlanma olmuştu.
Küre eski haline döndüğünde bakışlarımı Doktor Meriye yönelttim ,bir sorun olmadığını devam etmemi ister gibi kafasını salladığında, sağ elimi kürnin üzerine bıraktım. Küreden ufak bir ışık çıkarken gözlerim kapanmıştı ,ardından parmaklarımın ucundan koluma tırmanan bir karıncalanma hissettim. Saniyeler içinde vücudumu saran bu karıncalanma, bir kaç saniye içinde ,yayıldı yerlerden geri çekilerek parmaklarımdan beni terketti. Gözlerimi açılırken raylı sistem üzerindeki cihaz da hemen önümde durarak söndü."Tebrikler testi başarıyla geçtin Blue.B seviye bir kullanıcısın test sonuçlarını girişteki lobiden alabilirsin ,ardından hava klanına giderek kaydını yaptırmalısın"
Doktor Meri sözlerini bitirdiğinde Ağzımdan küçük bir teşekkür çıkmıştı.
İlya elini omzuma koyarak beni hızla odadan çıkardı, Hansel hemen arkamızdan gelirken, adımlarımız ne çok hızlı ne çok yavaştı, daha önce geçtiğimiz kolidorları gerisin geriye giderken girişteki lobiye ulaşmıştık.
Lobiye yaklaştığımızda, yine Tobi denen çocuk duruyordu. Bakışları bize dönerken Hansel elini uzatarak konuştu"Doktor Meri Blue nun sonuçlarını burdan alabileceĝimizi söyledi"
Sesindeki soğukluk konuşmayı kısa kesmek ister gibiydi. Tobi dosyayı Hanselin eline bırakırken bakışları bana kaymıştı ,Hanselin sesi bakışlarını benden çekmesine sebep olurken bakışlarındaki küçük ürpertiyi görmüştüm.
"Eğer gözlerin oyalanmaması gereken yerlerde oyalanmaya devam ederse, bir sonrakine görebileceğin tek şey karanlık olur Tobi"
Hansel havadaki elini indirirken ,son bir bakış atmıştı ardından dönerek çıkışa yürümüştü . Bu durum İlyanın haşuna gitmiş gibiydi ,hızla bir kaç merdiveni indikten sonra bahçenin büyük demir kapısına yürümeye başlladık. Kafamda oluşmaya başlıyan soruları ,sıraya dizdiğimde ilk sorumu sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELEMENTAL: Karanlığın Çöküşü
Fantasíaİlk kitabım yazım yanlışları olabilir Şimdiden iyi okumalar. Gir ve oku en fazla bir kaç dakikandan olursun 😅