Sabah olmustu bile bizim 4 başrol kızımız da uyanmıştı.
Esma kalkar kalkmaz elini yuzunu yıkayıp sanal arkadaşlarına yazdı. Gün pazardı evde tekti,kendine kahvaltı hazırlayacakken sanal arkadasi Gece'nin abisinden bir mesaj aldi;
"Dun gece cok uzgun oldugunu duydum Gece'den. Sana yardım edebilirim derdini bana anlatabilirsin hep dinlerim."
Esma mesaja cok şaşırdı cünkü Gece'nin abisi anlattigina göre hiç bir kıza yakın davranmazmış. Mesaja görüldü atmamak için teşekkur etti ve kahvaltı hazırlamaya basladi. Aynı zamanda da Gece'nin abisini düşünüyordu;
"Neden böyle bişey yaptı ki."
"Çok etkilendim."
"M'yi hala unutamadım ama bu çocuk neden bana yeniden aşık olmuşum gibi hissettirdi."
Diye düşünürken telefon çaldı. Arayan Eceydi, Esma dün geceden kavgalı oldu telefonu sertçe açtı.
"Ne var."
"Özür dilemek için aradım. Sana öyle demek istememiş-"
"Tamam,sorun değil." dedi ama ses tonu öyle demiyordu. Ece ve Esma büyük kırgınlıklarla konuşmaya devam ettiler. O sırada Nehir evde abisi ve kardeşiyle savaşıyordu;
"Ben size demedim mi ortalığı dağıtmayın diye annem bana kızacak!"
"Bizene sende düzgün topla." dedi Nehirin abisi Yiğit. Ama sonrasında Nehirden suratina kocaman bir yastık yedi.
"Kes ya!Ben sizin arkanızı toplamak zorunda mıyım?"
"İkinizde boşa kavga ediyosunuz. " dedi kardeşleri Akif.
İkisi birden;
"Sen karışma!" dedi bağırarak.Bu üç başrol kızımızın durumlarına baktığımıza göre sıra Ela da.
Ela sakin,sessiz ve aklı başında aşk hayatı platoniklikten ibaret olan zararsız bir kızdı. Ailesi ona ne kadar sevgi göstermese de ve arkadaş ortamında ne kadar zorbalansada hep gülebiliyordu.
Evlerinde yine kavgalı bir sabahtı babası annesine durduk yere bağırıyordu
"Yeter artık bıtkım! Sanki kocan değilmişim gibi davraniyorsun."
"Kocamsın diye herşeyime karışabileceğini sandığın için sana öyle geliyor beyefendi!"
Bu tartışmalar sürerken Ela kulaklık takıp en sevdiği şarkıyı açtı. Herşeyin düzeleceğine inaniyordu.Hadi bizde şimdi başrol kızlarımızdan birine aşık olan Gecenin abisi yani Yasine bakalım;
"Bu kız nasıl bu kadar mükemmel olabiliyor."
"Çok güzel."
Diye düşünürken yakın arkadaşı Yusuf kafasına tokat geçirerek onu ayılttı;
"Yine mi onu düşünüyorsun açılsana kıza."
"Yok asla yapmam benden soğuyabilir."
"Peki sen bilirsin."
"Abiii çabuk bak çabuk." dedi koşarak gelen Gece.
"Noldu yine?"
"Esma trafik kazası geçirmiş durumu kötüymüş."
"Ne.Bir dk nasıl olmuş?Ne zaman olmuş?Neden durumu kötü?"
"Bilmiyorum, arkadaşı sadece durumunum kötü olduğunu söyledi Esma ameliyattan çıkınca daha detaylı anlatacakmış."
"Of hayır hayır hayır.." Yasin içinden çok dua ederek evin içinde tur atmaya ve haber beklemeye başladı.
O sırada hastanede Esmanın başını Ece ve Ela bekliyordu Nehire sonradan haber vermişlerdi oda yoldaydı.
"Keşke kavga etmeseydik bu sabah barışmak için aradım daha da büyük ettik. Onla küs bir şekilde ayrılmak istemiyorum." dedi ağlayarak.
Ela ne kadar onu sakinleştirmeye çalışada kendisi de ağlıyordu o sırada koşmaktan nefes nefese kalmış Nehir geldi ve telaşlı bir şekilde:
"Noldu? Nasıl oldu? İyi mi? Nerde?"
"Dur sakin ol ameliyatta daha." dedi Ela iç çekerek hem Eceyi hem Nehiri sakinleştirmek zor olucak gibiydi. Esma herkesi korur sever ve derdini dinlerdi aynı zamanda grubun neşesiydi o olmadan kızlar toparlanamazdi.Kızlar delirmişti,en sonunda ameliyat haneden doktor çıktı. Doktorun yanına gidip merakla durumunu sordular;
"Doktor bey nasil? İyi mi?'"
"Yaşıyor mu?"
"Evet yaşıyor. Ameliyat iyi geçti fakat.."
Hepsi bir ağızdan;
"Fakat?"
"Kafasını çok sert vurmuş yaşadığı kafa travması yüzünden bir süre komada kalıcak." dedi ve aniden çekip gitti. Kizlar donup kalmıştı,ne yapacaklarını bilmiyolardı. Sadece Esmayi görmek istiyolardı ama izin vermediler ailesi hariç kimseye göstermeyeceklerini söylediler. Ailesi yurt dışındaydı Esma ablasıyla kalıyordu ablasına hemen haber verildiği için ablasi hemen gelmişti mesaisi saat 17te bitiyordu. Haber ona 22.30da haber verildiği için saat 23.00da oraya vardı.
"Hadi kızlar siz evlerinize gidin saat çok geç oldu."
"Peki İpek abla. Sonra görüşürüz." diyerek hepsi hastaneden ayrıldı en çok ağlayan Ece oldu içinden sürekli keşke alttan alsaydim keşke kavga etmeseydik diye geçirip duruyordu.
O sırada Yasin ve Gece haber beklerken meraktan delirmişti.
"Noldu acaba ya. Neden hala haber yok?"
"Off."
"Oflayip durmayın!" diyerek bağırdı Yusuf ve Hale çifti Hale Yasinin kardeşi, Yusuf Gecenin kuzeni ve Yasinin en yakın arkadaşı. (Aynı zamanda Hale ve Yusuf sevgili)
"Size ne ya siz kendinizle uğraşın!" dedi ikiside bağırarak.
Yasinler hala evde merak içinde haber bekliyorlardı. Ve sonunda şöyle bir haber geldi Ece'den;
"Merak etmeyin, Esmanın ameliyatı iyi geçti ama söylenmesi zor olsa bile söylemem gerektiğini düşündüm. Esma komaya girdi malesef." mesajını çekerek bişeyler yemek için mutfağa gitti.
Yasin mesajı okuduğunda elindeki telefonu yere düşürdü sonrasında yere yığıldı. Hale Yusuf ve Gece başına toplanıp sürekli ne olduğunu sorup duruyordu. Yasinin eli ayağı titremeye başladı. Uzun zaman sonra çok sevdiği birisini kaybetmiş gibiydi. Nefes alamiyordu.Gece dayanamayıp yere düşen telefonu aldı. Gelen mesajı okuyup şaşırdı. Gözünden düşen yaşlari umursamadan sadece iyi düşünmeye odaklanmıştı. O sırada Yusuf Yasini Halede Geceyi sakinleştirmeye çalışıyordu ki pekte başarılı olamadilar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bermuda Aşk Üçgeni
Fiksi RemajaLisede tehlikeli sular gibi ask ucgeni. Basrol kizimiz Nehir Osman'i mi yoksa Eymen'i mi tercih edicek. Ama Nehir'in tercihi herkesi sasirtacaktir