"Haruto, erkek arkadaşına çok şey borçluyuz. Üç yüz altmış derece karakter değiştirmene neden olacak kadar aşıksın ona."
"Babacım... Abartmasak mı?"
Güney Kore'de Haruto'nun Kanemoto Shiori'nin cinayetini çözmesine yardımcı olacak hiçbir şey yoktu. Bu yüzden ilk uçakla babasının yanına gelmişti, karakolda cinayet dosyasını inceliyordu.
Ad: Shiori
Soyad: Kanemoto
Yaş: 41
Meslek: Özel Dedektif
Doğum günü: 03/02/1983
Ölüm tarihi: 20/06/2024
Karısı: Kanemoto Akari
Çocukları: Himari, Kaori, Masako, Yoshinori
Doğum yeri: Japonya, Kobe
Ölüm yeri: Japonya, Kobe
Ölüm saati (otopsi raporuna göre): 20.00
Ölüm nedeni: Kalbinin ortasına saplanan kalın uzun bir saç iğnesi.
Katili: Henüz bulunamadı. Olay yerinde bulunan saç DNA'sı, cinayet işlenirken kullanılan saç iğnesi bir kadın olduğuna işaret.
"Bu kadar mı?" diye sordu Haruto dosyayı kapatarak. "Bir aydır çalışıyorsunuz ve elde ettiğiniz tek veriler bunlar mı?"
Babasının omuzları düştü. "Maalesef, evet. Profesyonel bir suçluyla karşı karşıyayız. Otelin o günkü tüm kamera kayıtları silinmiş. Üstüne, kameralarda yer alan hafıza kartları tek tek imha edilmiş. Aynı gün içerisinde başka bir cinayet daha işlemiş kadın, kimi öldürdüğü bilinmiyor ama. Sadece Kanemoto Shiori'nin cesedinde ona ait olmayan kurumuş kan pıhtıları tespit edildi. Bu yüzden odada iki kişi olduğundan şüpheleniyoruz. İki adam, bir kadın. Kadın cesetlerden birini saklamış. O cesede dair hiçbir ipucu yok. Kan grubu dışında."
"Ceset olduğu ne malum? Belki kadın adamı yaralamıştır, adam da kaçmayı başarmıştır."
"O da mümkün tabii lakin otelde başka hiçbir yerde kan izine, ya da benzeri bir şeye rastlanmadı."
"Hm... Kanemoto ailesinin her bir üyesinin bilgilerinin yer aldığı dosyslar var mı?"
Babası masanın altına eğilip birkaç dosya karıştırdı. Alnından akan teri silip birini oğluna uzattı. Haruto dosyayı eline aldı. Tam da istediği dosyaydı, KANEMOTO YOSHINORI yazıyordu kapakta.
Ad: Yoshinori
Soyad: Kanemoto
Yaş: 16
Meslek: Öğrenci
Doğum günü: 15/05/ 2008
Kimlik numarası: ************
Telefon numarası: ***********
Doğum yeri: Japonya, Kobe
Annesi: Kanemoto Akari
Babası: Kanemoto Shiori (ölü)
Kız kardeşleri: Himari, Kaori, Masako
Kanemoto ailesinin tek erkek çocuğudur.
Ailenin en küçük üyesidir.
Bisexüel olduğu ancak şimdiye kadar hiçbir ilişki yaşamadığı bilinmektedir.
Bisiklet sürmekten, resim çizmekten, şarkı bestelemekten hoşlanmaktadır.
Oyuncak bebekler ve palyaçolardan korkmaktadır.
Çikolataya karşı meçhul bir zaafı vardır.
Altıncı hissinin kuvvetli olduğu söylenir.
Babasına düşkündür. Babasının ölümünden sonra iyice çöktüğü için annesi tarafından Güney Kore'nin Seul şehrine gönderildi, Seul High School'da okumaktadır.
Küçüklükten beri uyku problemleri yaşamaktadır. Söylendiğine göre, birine sarılarak daha rahat uyuyabilmektedir.
Babasının cinayetini çözmeye çalışmakla psikolojisini bozduğu söylenmektedir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ribbon | Hayoshi | TREASURE
Fanfiction"Haydi ama Kanemoto, bu gerçeği daha ne kadar gizleyeceksin? Kimse acınacak bir halde olduğunu öğrenemez." "Peki ya ailenin yaptıkları seni utandırmıyor mu? Acınacak durumda olan sensin, Watanabe." ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━ Polisiye, okul fici ✔ Haru...