O kız şu yolda gördüğüm ateşe şaşkın şaşkın bakıyordu ateşle göz göze geldiğimde ise yüzünde çekingenlik vardı şuan neyden çekiniyordu bilmiyorum ama ürpermesi gerekiyordu yada korkması.
Sessizliği bozarak. "Ben senin oda arkadaşınım."dedim ellime ona doğru uzatarak affalamış bir yüzle bana bakıyordu. Ellini uzatmadı boşlukta kalan ellimi çektim. " Çığıl kalan eşyaları buraya getirsene." Dedi aralıklı kapıya doğru seslenerek. İçeriye abisi girmişti yolda gördüğümüz yaraları olan karizmatik ve seksi.."Çıkalım mı?" Dedi ateş omzumdan dürterek.
Kapıya doğru ilerledimde kız çantasından bir şey çıkarıp. "Hey sen yakışıklı" dedi abime doğru abim şaşırmış bir yüzle ona baktı "saatini düşür müsün?" Dedi abime saati uzatarak. "T- teşekkürler." Ateş kekelemiş miydi?
Vay anasının bununla hep dalga geçicem.Bana bakıp. "Tanıştığımıza memnun oldum oda arkadaşım."Dedi ellini bana doğru uzatarak. Acaba önceden dikkati ateşte miydi hemen ellime uzatıp elini sıktım elli fazlasıyla soğuktu.
İsmi mi yada bi şeyi sormasını bekledim ama sormadı.Ateş dayanamayarak kızın bildiği Adını sordu "Ben polen Buda abim Onun adı ise Çığıl." Ona ellime uzatım elindeki çantayı yere bırakarak ellimi sıktı teni polenin aksine fazla sıcaktı bu hoşuma gitmişti.ateş ise beni ve kendisini tanıtıp ikisinin ellini sıktıktan sonra yurdan çıkmıştık."Dondurmayı unnutuğumu sanmıyorsun değil mi?" Başını olumsuz anlamda sallayıp yolumuz dondurmacıya doğru gitti. "Sen fazla mı sakinsin yoksa birileri etki falan mı bıraktı?" Yüzüme baktı "Ne düşünücem cadaloz karı."dedi göz kırparak ensesine elime geçirdiğimde koşmaya başladı.
Dondurmacıya gelmiştik. "Ee kaç top alıcaksın?" diye sordu ellimle 5 yaptım. "Çüş amına koyayım." dedi indirim yapıp 2 dedim. "Neyli?" diye sordu.
Çalışan abi yani tayfun abi "Her zamankinden ateşcim." Dedi o her zaman böyleydi ateşe yürürdü. Ateş yüzünü buruşturarak. " Ben çilekli alayım." Dedi. "Çilekli dondurmalar senin gibi seksi erkeklere uygun bir seçenek değil. bence kararını değiştir." diye söyledi ateşe sırıtarak.
Ateş tekrar yüzünü buruşturup. "Çilekli dondurma herşeydir. Ve evet fazla seksiyim ama bu benim çilekli dondurma yememi engellemez öyle değil mi viracım?" diyerek soruyu bana yönelti bende ağzımı aralayıp geri kapattım.
Sadece çapkınca sırıtıp. "Tayfun abi sana ateşin yanında çalışmak isteyip her gün ellerinden çilekli dondurma yemek istediğini söylemiş miydim?" Tayfun abi şaşkınlıkla bana baktı ardından ateşe.Sırıtıp ateşe "Gerçekten mi?" diye sordu. ateş başını olumsuz bir şekilde saladı "Ateşe önlük getirebilir miyiz yarından itibaren bu beyefendi burada çalışacak." Dedi bense gülmemek için yanğamı sıkıyordum.
"Tayfun abi şimdi niye önlük getiriyorlar?" diye sordu ateş. "Sana ziyafet vericem ateşcim bol bol çilekli dondurma yedirecem." Kahkaha atmaya başladığımda abim sinirle bana baktı tayfun abi ise eline verilen önlüğü alıp ateşin arkasına gitti. Bense dondurmamı alıp oradan uzaklaştım. Daha fazla tayfun abinin ateşe dayamasını izleyemezdim.🌵
Eve vardığımda çok aç olduğumu farkettim mutfağa indim annemin güzel yemekleri kokuyordu tencereyi açtımda kuru fasülye vardı. İştahım kaçtı. Odama çıkıp bi kaç eşyamı yerleştirmek istedim annem evde mi diye kontrol yapmak istedim. Ama ondan önce odama gittim.
Çantamdaki bir kaç bakım eşyasını çıkardım ve banyoya götürdüm. Onları yerleştirirken bir ses duydum ama evde ben ve annem dışında başkası olamazdı gidip bakmadım belki annem bakar. Odama döndüm çantamdan giyilecek bir kaç şey çıkardım.
5-6 tane pijamam vardı birini dolaba yerleştirdim diğerinide üstüme geçirdim. Bir kaç tane madalyam ve kupam vardı biri yüzmeden 7.sınıftayken madalya ve kupa kazandım diğeri boksörden gelmişti o'da 9.snıftayken bir yarışmaya girdiğimde kazanmıştım. diğerlerini tam hatırlamıyorum ama bir madalyamın atıştan geldiğini hatırlıyorum ve ikinci olmuştum haketmemiştim 1.inci olmam gerekiyordu ama almamıştım. Sesler gelmeye devam ediyordu.