Ellimle ona sus işareti yaptım.
"Ne demek aramızdaydı neden benim haberim yoktu."diye kükredim.elimle onu itekledim
"Sakin olur musun her şeyi anlatacağım."kaşlarımı çatıp ona baktım daha neyi açıklayacaktı ben ona ihanet etmiştim çığlıklarımı son vermeye çalıştığı halde......
Sessiz sokağa bakıyordum yurdun önündeki bankta oturuyorduk.
"Bak vira o zamana kadar senden sakladığım için özür dilerim."dedi ve devam etti. "Koray 15 yaşında evlatlık aldılar ama o ailesinin kötü davranışları yüzünden ayırıldı." Dedi yüzüne baktım. 'Neye bakıyorsun' der gibi yüzüme baktı.
"O kötü davranışları açıklamana bekliyorum."dedim sinirle soruma karşılık olarak "Onları bende bilmiyorum." Dedi ve devam etmesi için başımı ağır ağır salladım. "Onlardan ayrıldıktan sonra kendini sokakta bir kadın ve bir kardeşi olmuş öz değil ama sanırım kız kardeşi olmuş şuanki tek yoldaşı o ve başka erkek çocuğu sanırım ondan büyüktü beraber büyümüşler."dedi tek nefeste "Bunları bırak şu an Koray nerede?"dedim dayanamayarak.
"Burada."dedi yüzümü şaşkınlıkla ona doğru çevirdim.
"Burada derken."dedim
"Senin gidip eğitim alacan yani Antalya polis meslek eğitim merkezinde Emniyet amirliği yapıyor o seni eğitecek."dedi kaşlarımı çatıp.
"Bundan neden haberim yoktu bari."dedim büyük bıkkınlıkla.
"Koray.."elimle ona sus işareti yaptım. Koray yine beni düşünmüştü yine beni umursamıştı ona ihanetimden dolayı amir olmak istiyordum ama o hayalini gerçekleştiremese diye ve evet yine bencillik etmişim onun hayalini gerçekleştireceğine tam inanmıyordum.Uzun bir süre sessizliği korumuştuk arkamızdan sesler geliyordu buna emindim.
Daha sonra "Arkana bakma vira." Dedi. Ona bakıp ne oluyor yaptım ve arkama döndüm.🌵
Arkama döndümde gözlerimi inanamadım.
O burdaydı "P-alay efendi hazretleri."dedi abim tek nefeste.
Hemen kalkıp ona sarıldım. Ateş ise hala yüzüne bakıyordu. "Uzaylı adamım ateş bunuda biliyordum deme lütfen."dedim. Bana hiç bir şey söylemiyecek miydi?
"Yok kızım bende bilmiyordum Palay'ın döndüğünü."dedi dişlerini hayranlıkla iki yana açtı ve Palay'a yaklaştı. Kollarımı ondan çekip o sarıldı. Daha sonra karın bölgesine doğru yumruk atı yüzüne şaşkınlıkla baktı ardından. "Askerlik sana yaramış alayımız."dedi sonrasında kahkahalarımız birbirine karıştı.
"Eee özlediniz mi bana?"dedi yüzünü gözlerinden çekip ateş bana baktı.
"Ben özlemedim bunu."dedi
"Ben özledim iyiki bizede geldin." diyip tekrar ona sarıldım. Abim bu sefer onu benden çekip götürdü. Nereye götürüyordu?
Palay Aksay abimin ortaokuldan beri en yakın arkadaşıydı.Yaşıtlardı ve bizim eve gelip gidiyordu aramız kaynaşmıştı onu abim kadar seviyordum. Ateş'inde askerlik seneleri aynıydı fakat abim babam yüzünden gidememişti.Onların gittiği yöne doğru ilerledim. Ellerinde poşet vardı. Ne yaptıklarını bilmesemde soru sormadan onların arkasından adım atarak takip ediyordum.
Bir an önümdeki silah koleksiyonuna denecek kadar olmayan silah koleksiyonuna odaklandı gözüm ve yanındaki set kitaplara bir dakika ben bunların hiçbirini okumamıştım ve almaya düşünüyordum. Yanındaki silah koleksiyonunu çözememiştim bunlarla kural içi kullanamazdım.Tam tamına 5 tane silah vardı. Modeleri ise,1.p210 Target
2.327 8 shot
3.50AE
4.Caliber 45
5.C96İdi ne diyeceğime şaşırdığımda "Kulanmayacak mısın?" diye sordu yüzüne şaşkınlıkla baktım.Oda şaşırdığımı anlamış olacaktı ki bana açıklama yapmaya başladı. "İlk olarak ben buraya gelirken ateşin herşeyden haberi vardı. Bunları yani silahları soracaksanda özel iznim vardır prenses."dedi daha sonra bir şeyin sesini duydum. Atış tahtası çıkmıştı. Yüzüne hayranlıkla baktığımda bana samimi bir şekilde gülümsedi. Caliber 45 modelini alıp atış yapmak için hazırlandım ilk olarak mermileri yerleştirdim. Ve atış için nefesimi alıp verdim. Arkamdan "1,2,3,4 ve 5."dediğinde atış yaptım. Atış tahtası bana doğru yaklaştığında. Kenara doğru atığımı farkettim. Arkamdan omzumda bir el hissetimde irkildim. Hafifçe vurup "Aferin kızıma."dedi ona bakıp gülümsedim abim ise homurdanarak bir şeyler söylediğini işittim. Ama bir şey demedim. Daha sonra elime p210 alıp atışa hazırlandım silah fazla sıkıyordum o yüzden ellim terlemişti.
Atış atıktan sonra bunuda iyi atığımı görebiliyordum. Atış tahtası gelmeden butona bastım. Geri gitti ellime 50AE aldım. Atışımı atıp baktığımda biraz sıyrıldığını farkettim.
Daha iyi odaklanıp 327 8 shot aldım ve atışımı yaptım bu iyiydi.Ve en son ellime C96 aldım nefesime tutup tabancayı doldurdum. Tam hizamı alıp atışımı yaptım.