Gözlerim aydınlanmaya başlıyordu.Kafamda çok kötü ağrı vardı sesler duydum.Biri 'gözleri aralandı.' diyordu gözlerimi geri kapatmak istedim ama nerede olduğumu anlamam gerekiyordu.
Gözlerimi daha çok araladım.Tavan vardı.
Bulanık görüyordum birileri yüzüme baktı maske falan yoktu dağınık saçları ve morarmış göz altı yorulduğunu gösteriyordu.
"Patron bu kız gerçekten işimize yarıyacak. Az daha köpek gibi eğitsek olur bu kızdan." Kimden bahsediyorlardı ve bunlar kimdi?"Gonca."dedim o kız nerdeydi belki ondan bahsediyorlardı. Etrafımı baktım karanlık bir odadaydım. "Onu biz değerlendirdik.kalktığına göre sana anlatacaklarımız var."dedi adam kalkmaya çalıştım sanki iş görüşmesine geldim.
"Patron dediklerini tek tek anlatacağım daha sonra bende yanınıza varacağım."dedi baktığımda maske takan biri uzaklaşmıştı.
Benim burada ne işim vardı? Peki ya gonca? Abim ve annem? Babam nerdeydi? Bana ne olmuştu? Bu patron denen adam kimdi? Niye odadan çıkmıştı?
Bunları kendime sormak yerine karşımdakine sormayı seçtim. "Benim burada ne işim var?"diye sordum. "Çok mu merak ediyorsun?" dedi.
Kaşlarımı çattım "ya anlat yada burada biraz daha durmam." Aslında gerizekalı değildim aptalda değildim oynamayı seviyordum bu adamların tekliflerinin olacağından emindim ve kabul etmezsem tehdit edeceklerinide."Seni o testereyle kafana vurduk ve bayıldın kim vurdu diye sorma ben vurdum."dedi yüzüne öfkeyle baktım.yüzündeki gülümseme elleri ve her zerresi kusurlu yaraları. Olamayan yeri yoktu 30'larda görünüyordu.Gülümsemesine baktım. "Ya şu gülen ağzını kapat yoksa ben kapatacağım amına kodumun çocuğu."dedim.
Ağzımı tutup yumruk geçirdi başım sarsıldı ama belli etmedim tekrar yüzüne döndüm.Evet tam düşündüğüm gibi sinirlerine hakim olamayan bir psikopatı. "Orospu çocuğu bir dahakine ağzından çıkanı Kulağın duysun."dedi emir vererek.dudağım kanamıştı odada onun dışında birileri yoktu.Yüzüne daha dikkatli baktım ve onunla oynamak istediğimi farkettim.sırıtıp "Ne olduğunu bana anlatır mısın? Öğrenmek istiyorum." dedim şirin maske takarak gülümsedim. Ama gülümsememin ardındaki öfkeden haberi yoktu.
"İlk olarak bize hizmet edeceksin kuklamız olacaksın."diye söze girdi sinirlenmemi bekledi ama tepki vermedim. "Bizim işleri yürüteceksin sana ne emir veriliyorsa onu yapacaksın. Ve sana harika bir haberim var baban denen o Tevik seni bize sattı sen orada hiç birimize dokunmayıp odanda kalsaydın hiç bir şey olmayacaktı."dedi gözlerindeki alaya baktım hiç bir şey söylemedim.
Dayanamayarak "peki ya gonca ona ne oldu?"diye sordum. Yüzüme dahada iğrenç bir ifadeyle bakıp sırıtı.
"Sen bizim sana ne görevler ne işkenceler çektireceğimize kim olduğumuzu sormak yerine gonca denen o kızı mı soruyorsun?"dedi.başımı iki yana salladım.
"Onun parmaklarına baktık gayet iyi ajanmış ve oda senin gibi işkencelere girecek."dedi tek nefeste. "Kabul ediyor musun?" diye sordu......
Evin yolunu tutmuştum. İlk önce eşyalarımı toplayıp yurda yerleşecektim. Daha sonrasında benden istenilen istekleri yerine getirecektim.
Dudağam kanıyor gözlerim ise şişmişti. Eve geldiğimde kapıda annemin endişeli bakan gözleriyle karşılaştım. Arkasından abim çıkıp bana ilk soruyu yöneltti. "Nerelerdeydin?" dedi. Arkasından babam çıkıp "geldi işte kız anlatacaksa anlatır rahat bırakın."dedi ikiside yüzüne şaşkınlıkla baktılar. Daha sonra aralarından sıyrılıp geçtim.Odama geldiğimde hazırladığım eşyalarımı toplayıp merdivenlere yöneldim. "Bana bir açıklama yapıcaksın değil mi hem eşyalarını almana gerek yok. Yurdun evemize yakın." dedi.
Ona cevap vermiceğime belli edip evin kapısına doğru ilerledim. Arkamdan geliyordu ona ne olduğunu anlatmazsam beni rahat bırakmayacaktı bunu biliyordum. "Peşimden gelmeye kes."dedim hala geliyordu taksiye binip yurdu tarif ettim. Taksici arabayı çalıştırıp beni yola kadar bıraktı arabadan indiğimde cüzdanımın yanımda olmadığını farkettim. Yüzüne telaşla baktım.
"Ücretiniz 229 lira." dedi hala yüzüne bakıyordum. Arkadan birinin sesi geldi ona baktığımda Çığıl olduğunu gördüm. O hep buralarda mı olur.