SAVAŞ KARAHANLI ÖZEL BÖLÜM: KAĞITTAN KUŞLAR

834 53 31
                                    

Selamlarr!

Nasılsınız canlarım?

Kızıl Çalıkuşu sezon finali oldu ancak bu sadece bölümlere yansıdı. Kızıl Çalıkuşu'nun sezon finalinde de sizlerle beraber olmak istedim bu yüzden sadece özel bölümlere yer veriyorum. 4 Ağustosa kadar sadece özel bölümler olacak☺️

4 Ağustos'ta yeni sezon ilk bölüm gelecek😘

Şimdi okuyacağınız bölüm, Savaş'ın 12 yaşındaki bir anı, sahne...

İki veya üç hafta sonra da başka bir karaktere özel bölüm atmaya çalışacağım 😘 Hangi karakter olacağına siz karar verebilirsiniz, hangi karakteri istediğinizi yorumlarda belirtin çalıkuşları😘😘


💕OY VERMEYİ , BOL BOL YORUM YAPMAYI VE TAKİP ETMEYİ UNUTMAYIN ÇALIKUŞLARIM💕

KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM❤️


***

🎵Cem Adrian-Zincir🎵
🎵Manga-Cevapsız sorular🎵


*12 YAŞINDAKİ SAVAŞ'TAN*


"Yakup, tamam vurma daha fazla çocuğa."

"Sen kes sesini, Azize! Bu çocuk çok fazla oldu artık!"

Bir darbe daha indi sırtıma. Kemerle. Bir kabahatin var mı diye sorarsanız, yok. Hiçbirşey yapmadım. Yemekten önce acıkıp, bir dilim ekmek yedim diye bu hâldeyim şuanda. Babamın karşısında, dizlerim üzerindeydim. Üst bedenim çıplaktı; babam vuruyor diye.

Sırtıma bir kere daha vurduğunda dudaklarımdan bir inleme kaçtı. Kemer çok acıtıyordu. Sopa ağır olduğundan ya kemiklerimin çatlamasına ya da bir yerlerimin morarmasına neden oluyordu. Falaka bir iki gün yürümemi zorlaştırıyordu.

"Kalk lan, kalk!" Kemeri atıp bileğimden çekelerken sırtımda hâlâ kemerin yarattığı acılar vardı. Nereye götürüyordu beni? Yine o odaya mı? İstemiyordum bunu, orası korkunçtu.

Ve evet, o odanın önündeydik şimdi.

Kapıyı açtı ve beni bir eşyayı fırlatırcasına soktu içeriye. Gözlerim doluydu ancak o minik yaşlar akmıyordu gözlerimden.

"Seni varya, bu gece öldüreceğim velet!" Bir şey demedim. Dişlerimi sıktım sadece.

Ben yerdeyken bir tekme attı. Attığı tekme karnıma geldi ve ben acıyla iki büklüm oldum.

"Bir kere beni onurlandıran bir velet olsaydın ölür müsün? Abin gibi olsan ölür müsün lan!?"

Abim... Tabi ki abim. Babamın gözde oğlu, canı, ciğeri. Büyük ya o benden, o seviliyor.

Bir tekme daha attı. Bir tane daha ve bir tane daha. Her seferinde daha sert mi vuruyordu yoksa bana mı öyle geliyordu?

"Barış!" Diye bağırdı babam abime. "Oğlum demir daire nerede?" Oğlum dedi. Bana bir kere bile oğlum dememişti. Abim saniyeler içinde odaya geldi ve siyah dolabın arkasında olduğunu söyledi. Çıkmadan önce ise bana kibirli bir bakış attı.

"O ellerini yakacağım senin!"

"Ekmek yedim diye mi?" Duraksadı bu dediğimle. "Ellerimle en son ekmek yedim. O yüzden mi yapacaksın ellerimi baba? Daha önce yakmamıştın, çok acıyacak mı?" Daha önce denememişti, ancak hep yapacağını söylerdi. Acıyacak mıydı acaba? Acırdı tabi. Ne kadar acıyacaktı?

KIZIL ÇALIKUŞU(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin