Jisung'dan
Okula gidiyorum evet ama Minho'yla dün yaşadığımız olayı düşünmeden duramıyorum. Düşündükçe gülesim geliyor.
Dun; hayatımdaki en güzel, en korkunç, en acılı gündü.
Ama Minho bütün kötü şeyleri unutturuyor bana. Bu beni çok ama çok mutlu ediyor.
Acaba Minho bugün bana nasıl davranır? Dün akşamki gibi mi yoksa kötü mü?
Okula geldim. Minho'yu bekleyeceğim. Birlikte sınıfa çıkarız. Ama onu zorlamam. Kendi isterse çıkarız.
Minho'yu gördüm! Onun yanına gittim ve "Merhaba Minho! Bugün nasılsı-"
Tokat yedim.
"Sana, bana 'Minho' demeyeceksin demedim mi? Bana 'Lee Know' diyeceksin.' Minho'yu arkadaşlarım arasında kullanırım. Senin gibi ezikler bana 'Minho' diyemez." dedi ve omuz atıp gitti.
Yutkunamadım.
Nefesim kesildi.
Ve en önemlisi, yüreğimi parçaladı bu sözler.
Neden böyle yaptı? Ben ona ne yaptım? "Minho" dediğim için miydi her şey? Bir kelime için mi?
Bugün okula gitmeyeceğim. Minho kalbimi çok kırdı. Hem herkesin önünde rezil oldum. İnsanların yüzüne ve en önemlisi Minho'nun yüzüne nasıl bakarım?
Lee Felix'den
Minho çok ayıp etti. Jisung'a neden böyle yaptı ki?
Bekle jisung nereye gidiyor? Onunla o nereye gidiyorsa bende gidiyorum.
"Hey! Okul bitene kadar dışarı çıkmak yok!" diye bana bağırdı lanet güvenlik. Onu şuan boğasım var.
Müdürü boylamamak için tekrar okula girdim.Minho'yu arıyorum. Kim bilir şu koca okulda nerede?
Onu bulup neden böyle yaptığını sormam gerekiyor.Aha! Gördüm seni pislik Minho. Çatıya çıkmış manyak. Benden yavaş yavaş kaçıyor. Gel gel nereye kadar kaçacan.
"Minho." dedim zaten kalın olan sesimi iyice gür ve tok çıkararak. Bana baktı ve boş boş suratıma baktı.
"Neden geldin?" dedi.
"Acaba neden? Bir düşünelim bakalım. TABİİ Kİ SENİN JİSUNG'A KÖTÜ DAVRANMAN YÜZÜNDEN!" dedim ama çok da bağırmadım.
"Bu konuyu kapatmak mı istersin yoksa seni aşağıya mı atayım?" diyerek aşağıyı gösterdi.
Hiiii vay hain vayyy. Demek beni aşağıya atacaksın öyle mi?"Aşağıya at götün yiyorsa.Ama doğru. Sende o göt yok."
"Tek bir neden var seni atmamam için:Hapishane."
"Minho. Sana bir şey demem gerek."
"De"
"Eğer böyle davranmaya devam edersen gelecekte çok pişman olursun. Biliyorsun ki jisung intihara meyilli birisi. Ve konu aşk ise daha da kötü olur. Lütfen ona kötü davranma."
"Sana mı soracağım nasıl davranmam gerektiğini? Neyse aeninle uğraşamam." diyerek gitti.
Çok acımasız. Hemde çok. Jisung ondan hoşlanıyor.Belli yani. Kendi de hoşlanıyor ama kendine yediremiyor. Ben böyle düşünüyorum.
Minho'nun bu şekilde davranması çok garip. Ondan hoşlanıyor. Ama neden böyle davranıyor? Belkide hoşlanmıyordur.
Minho aşk konusunda çok naif.