MinSung ⁷

5 2 0
                                    

Han'dan

Uyandığımda bileğim artık kanamıyordu. Ama hâlâ acıyordu.

Yattığım her yer bileğimden gelen kana bulaşmış.
Çarşafları değiştirdim. Ve onları çöpe attım.

Yıkasam dahi o çarşafı gördükçe travmam tetiklenir. O yüzden çöpe attım.

Öncekinde de bundan kötülerin yapmışlardı.

bir kaç gün önce

Yazardan: jisungun konuştuğu yerlere • koyucam artik anlayin diye

Yolda eve gidiyordum. Sonra önüme iki kız çıktı. Bunlar kim?

Bana ters ters bakıyorlar.

"Pardon ama bir sorun mu var bana neden öyle bakıyorsunuz?"•

"Tek bir soru soracağım. Doğru dürüst cevap ver.
Sen Minho'dan hoşlanan çocuk değil misin? Hani onun zorbaladigi ama hâlâ ondan hoşlanan çocuk?"

"Evet ben oyum. Neden sordun?"•

"Kanka bulduk o çocuğu sonunda."

"Evet!"

"Artık bir şeyleri hakettin."

Yanıma geldi ve beni iterek duvarla arasına aldı. Ve karnıma yumruklar atmaya başladı.

Her yumruk attığında daha sert attı.

Diğer arkadaşı da yanıma geldi. Kafamı tuttu ve iri yapılı kızın yanağıma yumruk atmasını sağladı.

Beni önlerine aldılar ve biri burnuma yumruk attı. Diğeri de kafa attı ve yere yapıştım.

Sonra saçımdan tutarak beni kaldırdılar. Tekrar duvar ile arasına aldı beni.

Cebinden bir şey çıkardı.

Zımba?

"Daha fazla Minho'yla konuşmaman için ağzını zımbalayacağız."

Ne?..

Çırpınmaya başladım. Ama zımbayı ağzıma getirmişti ve çenemi tutarak kafamı sabit tutmaya çalıştı.

Yinede kurtulmaya çalıştım. Yanaklarımı sıkarak beni etkisiz hâle getirmeye çalıştı. Yinede çırpınmaya devam ettim.

Ve bir zımbalama sesi...

"AHHHHHHHHH!!!"

"SENİ SÜRTÜK BİR YERİNDE DURSAYDIN ELİMİ ZIMBALAMAZDIM!"

Sonra yanındaki kız  sinirle üstünden buhar çıkan suyu ağzımdan aşağıya akıttı. Yutamadığım için akciğerlerime indi su.

Yanındaki kızı da alıp gitti hiç bir şey olmamış gibi.

Ben de hastaneye gittim. Hâlâ öksürüyorum ve konuşmaya çalışsam dahi sesim çıkmıyor. Neden çıkmıyor?

Şimdi

Hatırlamak istemiyorum... Zaten hastaneye gidince akciğerlerimde yanıklar olduğunu söyledi doktor. O yüzden nefes aldıkça akciğerlerim yanıyor.

I can't live without you•minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin