Jisung'danBugün yine Minho'nun bende hoşlandığını bilerek
uyandım. Gerçekten de bana aşık mıdır?Bunu daha fazla düşünmeden okula gitmeliyim. Bugün matematik sınavı var. Umarım yüksek alırım.
🐰🐿️
Ve işte matematik sınavı olacağımız ders geldi çattı.
Tanrım son 1 haftadır bu sınava çalışıyorum,ne olur bana yüksek bir puan ver.Minho
Jisung
Acaba isimlerimiz yakışıyor mu? Hayır bunu düşünmeliyim. Matematik sınavına odaklanmalıyım.
Sonunda sınav bitti. Çok güzel denemez ama sadece 2 sorudan emin değilim. Eğer onları doğru sayarsak,3 yanlışım var. Sınıftakiler konuşurken duydum.
Minho yanıma geldi ve "Sınav nasıldı? Kesin 0 almışsındır." dedi. "Güzeldi Minho.Senin sınavın nasıldı?" dedim. Minho etrafına baktı ve kısık bir ses tonuyla "Senden iyi aldığıma eminim ezik." diye fısıldadı. Ardından da bir şeyler söyledi ama anlamadım.(guzellik dedi😘)
Neden bu şekilde dedi anlamadım.
Minho sınıftan çıkıp arkadaşlarıyla konuşmaya gitti galiba.
Minho.
Minho.
Minho ismi ne kadar güzel...
Le Know da öyle...
Jisung.
Jisung.
Ama benim ismim çok boktan.
Çirkin olmam yetmezmiş gibi bir de ismim çirkin.
Hayat bana neden böyle davrandı ki.
Minho'ya bir sürü söz söylemek isterdim.Aşkla ilgili. Ama beni dinlemez bile.
Annem öldüğü için dalga geçiyor. Neyse ki şu sıralar pek zorbalamıyor beni. Bu beni mutlu ediyor.
Annemin öldüğü gün yere düşmüştüm. O yüzden sol ayak bileğim zedelenmiş. Bunu doktor söyledi. 1 hafta içinde geçmezse hastaneye gitmemi söyledi.
Umarım 1 hafta içinde geçer.🐰🐿️
Son derste bittiğine göre artık eve gidip dinlenme zamanım gelmiş. Eve gidip Minho'yu düşüneceğim.
Eve yine yürüyerek gidiyorum. Giderken annemle,ben küçükken gittiğimiz parka gideyim dedim. Hem biraz bankta oturup kafa dinlerim
Parka geldiğimde etrafta hiç çocuk yoktu. Çünkü ocağın ortasında olduğumuz için olabilir.
Banka oturdum ve annemi düşünmeye başladım.
Derken hava kararmış, güneş kendini iyice saklanmıştı. Geç olduğu için eve gidecektim ama önümde bir köpek belirdi. Korktuğum için koşmaya başladım.
Etrafıma bakmadan koşmaya başladım.
Koşarken gözlerimi nedensizce sımsıkı kapattığım için 5 kişilik serseri grubundan birine çarptım.