Yazardan -sıçış-
Minho ile Jisung araba ilerlerken sohbet etmeye başlamışlardı. Eve varmalarına 7 dakika kalmıştı.
Minho çok hızlı sürmüyordu çünkü Jisung korkuyordu.
Araba düz yolda giderken virajdan akılsızca hızlı dönen bir tır, Minho ile Jisung'a çarptı. Teker sesleri, çığlıklar, korna sesleri ve çarpışma sesi yankılanıyordu etrafta.
Tır çarptığı gibi devrilmesi bir olmuştu. Arabanın üstüne devrilmişti ve araba neredeyse görünmüyordu.
İnsanlar ambulansı aramaya başlayınca ambulans sesleri gelmeye başlamıştı.
Jisung'un bilinci yerindeydi ve Minho'yu uyandırmaya çalışıyordu. Kendisinin de yaralanmış olması umrunda değildi sadece Minho'ya yardım etmeye çalışıyordu. Ne kadar çabalasa da Minho uyanmadı.
Arabanın ön camı patlamıştı ve bu camlar, Jisung ile Minho'nun çoğu bölgesine batmıştı. Özellikle de Minho'nun ellerine çünkü elleri cama yakındı.
Ambulans geldiğinde ilk Minho'yu çıkardılar. Tabii ambulanstan önce çek çek gelmişti ve tırı çekmişti arabanın üstünden.
İkinci ambulans ise Jisung'u hastaneye götürdü. İkiside aynı hastanenin olduğu için Minho ile Jisung arada hastanede konuşabilirlerdi.
Jisung ambulansta giderken çalışanlara Minho'yu soruyordu. Çalışanlar ona sakinleştirici verdiler.
Hastaneye geldiklerinde giriş işleri halledilip iki odaya gitti Minho ile Jisung.
Doktorlar iki oğlanı muayene etmeye başladılar.
🐰🐿️
Han Jisung'dan
En son ambulanstaydım ve ondan önce kaza geçirmiştik.
Kaza...
Minho? Minho nerede? Ona ne yaptılar? Şuan iyi midir acaba.
Minho'nun bilinci kapalıydı. Tırın altında kalan oydu ve ben onun kadar olmasada tırın altında kalmıştım.
Minho nerede acaba ya of. Umarım iyidir.
Birisi kapıyı çaldığında "Gel" diyemedim. Bir daha çaldı ve kapıyı araladı. Sonra içeri girdi.
"Neden konuşmuyorsun?"
Belki işaret dili biliyordur diye işaret dilinde konuşacağım.
"Dilsizim"•
"Ah, anladım. Özür dilerim."
Çok tatlı bir kadındı. Hemşire galiba. Ve işaret dili biliyor! Bu iyi oldu.
"Önemli değil."•
Kadın gülümseyip elindeki yeni serumu koluma taktı.
"Neyim var? Kolum sargılı ne oldu koluma?"•
"Kolunuz incinmiş. Bir hafta bu şekilde kaldıktan sonra çıkarabilirsiniz."
"Peki başka bir şeyim var mı?"•
"Elinizde, bacaklarınızda, kolunuzda ve yüzünüzde çizikler oldu. Arabanın ön camı patladığı için. Bir de bir kaç günlüğüne ağrılarınız olabilir. Sarsılmışsınız sonuçta."