Han Jisung'dan
Evde çok sıkılıyorum. Ne yapsam acaba?
Minho'yla bir yere mi gitsek?
Jisung
MinhoMüsaitsen dışarı çıkalım mı?
Minho
Neden olmasın
Nereye gideceğiz?
Jisung
AvmMinho
TamamSeni evinin önünden alırım
Jisung
Hazırlanıyorum o zamanNe zamana gelirsin
Minho
10 dakika içinde orada olurumGörüldü
Han Jisung'dan
Hazırım artık. Sadece Minho'yu beklemek kaldı. Pencereden Minho gelmiş mi diye bakarken o iki kızı gördüm.
Buraya kadar gelmiş olamazlar değil mi? Evimi bulmuş olamazlar.
Onları izlerken birden bana baktılar. Göz göze geldiğimizde hemen pencereden uzaklaştım. Minho bir an önce gelse iyi olur.
Kapı çaldı. Açsam mı? Açmazsam kırarlar.
Açacağım.
Aşağı kata indim ve kapıya doğru yavaşça ilerledim.
Jisung
Geldin mi Minho?Minho
1 dakikadan az kaldıMinho hâlâ gelmemiş. Kapıya doğru olan her adımımda kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.
Korkuyordum.
Bu sefer daha sertçe kapıya tekme attı birisi. Kapı deliğinden baktığımda hâlâ sinirle kapıya bakıyorlardı.
Kapının kulpunu elimle kavradım ve yavaşça açmaya başladım. Elim titrediği için açamıyordum. Derin bir nefes aldım ve kapıyı aniden açtım.
Karşımda bana öldürücü gözlerle bakan iki kız vardı. Ellerinde ise birinde kaynar su diğerinde içinde onlarca buz olan iki kova vardı.
Vücuduma bu iki suyu ardarda döküp vücudumun şoka girmesine neden olacaklardı. Yemeklerdede bazen bu işlem yapılırdı bende yemek yapmayı bildiğimden ne yapacaklarını anlamıştım.
Bana doğru bir adım artıklarında bahçenin önünden bir teker sesi geldi.
Minho!
Hemen kovaları bıraktılar ve kim oduğuna bakmak için arkalarını döndüler.
Evet Minho gelmişti.
Arabadan indi ve bu iki kıza doğru gelmeye başladı. Kızlar hemen sesini inceltti.
"Minhoooo seni özlemişizzzz"
En azından kurtuldum. Minho ters ters baktı. Sonra yanıma geldi.
"Bu iki kız kim?"
Ne diyeceğim?
"Bu iki kız bana kötü davranıyor."•
Minho kızlara baktı ve kızlar o sırada benim ne yaptığımı anlamaya çalışıyorlardı.
Kızlar kızlar diyorum ama onlara isim mi bulsak?
İri olan: Salak
Güzel(?) olan: Avanak
Kızlar: Mallar
Güzel oldu.
Ben bunları düşünürken Minho Mallar'ın yanına gitmiş onlara bir şeyler diyordu. Benden -çok olmasa bile- uzak oldukları için ne dediğini anlamıyordum.
Mallar korku dolu gözlerle Minho'ya bakıyorlardı.
Minho Avanak'ın kulağına bir şeyler fısıldayıp onların nedense korkmasına neden olmuştu. Ne söyledi ki acaba?
Sonra Minho yanıma geldi ve kovalara tekme atıp içindeki suları çimenlere dökülmesini sağladı.
"Hadi, gitmiyor muyuz?"
"Gidelim"•
🐰🐿️
Minho'yla Avm'de yaklaşık 2 saat durmuştuk ve şimdi eve dönüyoruz.Keşke eve dönmesek sadece Minho ile vakit geçirsem.
Minho arabayı sürerken ben onu izliyordum. Ama Minho'nun bunu farketmemesi için dikkatlice izliyordum onu.
Eve daha çok vardı. Ne kadar süre bilmiyorum ama buraların benim evime çok uzak olduğunu biliyorum. Bir ara buradaki markete dolmuşla gelmiştim ve 45 dakika boyunca yol gitmiştim! Ama o zaman 2 durakta durmuştuk. Her biri 5 dakika sürdüyse 2 kere 5 eşittir 7. 45 eksi 7 o da eşittir 35. Daha otuz beş dakika var.
Minho'ya kaç dakikamız var diyeceğim ama ah bir konuşabilseydim neler söylerdim neler. Saate baktığımda saat daha 28.61'dı. Dur, ne? Saat 61 geçemez ki. Hem 28 saat de olmaz. Telefon mu bozuk? Ne olmuş bu telefona saati yanlış gösteriyor.
Telefonu sinir olduğum için sertçe kucağıma koyduğumda Minho bana baktı.
Kırmızı ışıklarda durmuştuk bu yüzden Minho yol harici bir yere bakabiliyordu. Bende ona ne olduğunu anlaması için telefonun kilit ekranındaki bozuk saati gösterdim. Minho hafif bir kahkaha atmıştı. Ona neden gösterdim ki o ne anlar.
Kırmızı ışıklar sönmeden Minho'ya döndüm.
"Kaç dakika kaldı?"•
"15 dakika kaldı."
Kırmızı ışıklar söndüğünde Minho da yola devam etti.
Bölüm bittiiiiiuuuu
Nasıldı ne beğendiniz mi
Önceki bölümde detay vermiştim, Onları söyleyeceğim çünkü söz vermiştim.
31.250❤️ -> Burada sayılarla "Minho" yazmaya çalışmıştım. Tam oldu mu bilmiyorum ama idare edin
377💬 -> Bu ise tersten bakınca Minho'nun soy adı olan "Lee" ile karşılaşıyosunuzz
Detayları bunları tebrik ederim okununca illaki birileri bulur ama şuan kimse okumuyor :(
Bu arada eger "Yazardan" yaziyorsu bi bokluklar olucak demektir kolay kolay yazmam oyle ama suan olur mu bilmiyorum-bokluk demek illa kotu degil smut da olabiler-
Neyse çok uzattım görüşürüzz