Han Jisun'dan
Minho'nun dediği yere geldim. Neden beni çağırdı ki? Onu gördükçe kalbim çok hızlı atıyor. Ve bunu farketmemesi için onunla buluşmak istemiyorum.
Ama Minho'suz yapamam. Minho benim her şeyim oldu.
Minho'yu gördüm. Sanırım elinde bir şeyler var. Anlamadım elinde ne olduğunu.
Yanına gidip oturdum. Beni görünce gülümsedi.
Elindeki gül demetini bana uzattı. Çok güzeller.
Gülleri alıp kokladım. Öyle güzel kokuyordu ki kokladıkça koklayasım geldi.
"İki dakika bekle bir şey getireceğim."
Başımı olumlu anlamda sallayıp ne getireceğini bekledim. Parktaki kaydırağın alt boşluğundan bir şey getiriyor. Önünde duvar olduğu için ilk başta görmemiştim.
Üstünde örtü olan bir kutu mu o? Minho ne aldı ya da ne yaptı acaba.
Kutuyu almamı ister gibi bana uzattı. Gülleri yanıma koyup kutuyu aldım. Minho da yanıma oturdu.
Örtüyü yavaşça açtığımda içinde bir kedi yavrusu gördüm. Çok tatlış bakıyordu.
"Beğendin mi?"
"Beğenmek ne kelime bayıldım!"•
Minho hafifçe gülümsediğinde kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu. Gülüşü cennetten gelmiş resmen.
"Sana dokuz aylık bir kedi aldım."
Sesi...
Sesinde huzur buluyordum. Hep konuşsun ben dinleyeyim.
"Teşekkür ederim"•
Minho bu sefer ön dişlerinin ucu görünecek şekilde güldü. Dişleri bile mükemmel!
Kediyi almak için kafesinin kutusunu açtığımda uyandı ve miyavlamaya başladı. Kafasını okşadığımda miyavlamayı bıraktı.
Tekrar uykuya daldı.
🐰🐿️
_doolsetnet
minnak kedim💕😽
31.250❤️
337💬
jisung_stay : Çok tatlı!
kowjeiw_728 : Kediye kiyafet mi giydirilir?
jisunganti49 : Arkadaki koltuklar ne han? Fakir misin? Ayrıca kedi öyle bir bakıyor ki "Kurtarın beni" der gibi.
kocaayi_1 : Tüyleri iğrenç. Sarı kedi mi olur?